Dalam diam,Tengku Fazril mengeluh kecil.Kelihatan gadis di dalam rangkulannya begitu khusyuk sekali berbalas mesej dengan seseorang.
Tanpa pengetahuan dia,Angel sedang berbalas mesej dengan scandalnya iaitu Lufti.Entah mangsa ke berapa tah..
"Fon tu lagi penting ke daripada daddy?" soal Tengku Fazril dingin.
Angel tersentak.Dia segera menutup telefonnya agar perbuatan dia tidak ditangkap oleh lelaki itu.
"Soweyy daddy.Mummy tengah berchat dengan Maisara tadi.Ada masalah sikit," bohong Angel.
Tengku Fazril hanya berdiam diri.Pandangannya dilontarkan ke arah pasangan yang sedang elok bermesraan di atas bangku.
Eish,majuk pulak mamat ni! Takkan aku kena pujuk pulak? Angel tiada pilihan lain.Nak tak nak,lelaki itu harus dipujuk jua.
Ketika mereka sedang berjalan,Angel mendapat satu idea bernas.
"Err excuse me miss.Boleh tak tolong ambikkan gambar kitorang?" pinta Angel mesra.
"Boleh bah kalau kau.." ujar warga Sabah itu sehingga membuatkan Angel tersenyum lebar.
Apa korang ingat aku tak tahu maksud dia erk? Ele,hampir semua penduduk cakap macam tu masa aku nak beli barang kat sini tau.
"Daddy,jom selfie kejap," bisik Angel lembut.
"Tak nak arh! Takde mood!" tolak Tengku Fazril.
"Daddy,dia dah ready tu.Senyumlah sikit," pinta Angel lalu tersenyum manis.
"Tak nak!"
"Nak!"
"Tak nak!"
"Fine! I will kiss you if..""Agree!" sahut Tengku Fazril pantas.Dia tersenyum kacak sambil merangkul pinggang 'isterinya.'
Ceh,lelaki!
"Thank you miss," ucap Angel setelah gadis Sabah itu memberikan semula telefonnya.
"Nak kiss!" pinta dia teruja.
"Shhh senyaplah! Kang orang dengar pulak.""Ok,ok.Nak kiss." Kali ini suara Tengku Fazril sengaja diperlahankan.
"Erhhh kat sini ke?" ujar Angel janggal. Tengku Fazril mengangguk umpama burung belatuk.
"Okay,as your wish.." Sebelum itu,Angel sempat melihat kawasan sekelilingnya.
Line clear!
Angel menjengketkan kakinya lalu menarik kepala Tengku Fazril.Pipi lelaki itu dikucup sekilas.
Chup!
"Done!" senyum Angel. Namun,lain pulak yang ada dalam fikiran Tengku Fazril.Disangkanya,gadis anggun itu akan mengucupnya di bibir tetapi hanya di pipi.
Rasa tak adil menguasai hatinya.
"What?" tanya Angel selamba.
"Mummy main tipu! Mummy kata nak kiss.."
YOU ARE READING
Miss Destroyer (In Editing)
RomanceSiri Ketiga. (1 in Romantic),(1 in Actionromance),(1 in Comedy),(1 in Seksi),(1 in Goda),(1 in Manja),(1 in Hot),(1 in Kejam),(1 in Dendam),(1 in Misteri) Selepas sahaja Putri Risha meninggal dunia,Tengku Fazril dan anak-anaknya telah bertekad akan...