Rozdział betowany przez Clou
----------------------------------------
Wylądowali na trawie przed szkolną bramą. We Francji było już po pierwszej, w Anglii godzinę wcześniej. Severus zaproponował Hermionie, żeby wróciła do siebie, a on zda Minerwie i portretom relację z wizyty i dziewczyna przez chwilę się wahała. Z jednej strony była trochę zmęczona i perspektywa powrotu do domu i poczytania czegoś była kusząca. Z drugiej coś jej nie pasowało. Nie do końca umiała powiedzieć co.
– No idź – Severus położył jej rękę na ramieniu. – Przyda ci się trochę odpoczynku. Mogę cię zapewnić, że dam sobie radę sam.
Parsknęła śmiechem i natychmiast spoważniała.
– Kiedy... dasz mi znać, jak będzie coś nowego, tak?
– Oczywiście. Niedługo się zobaczymy – zapewnił ją i wreszcie uśmiech pozostał na jej twarzy.
Sięgnęła po świstoklik, zapisała w nim nowe miejsce, założyła swoją podróżną torbę na ramię i wzięła do drugiej ręki różdżkę.
– Severus... nie zapomnij, co mówił Albert. Postaraj się zmienić różdżki – poprosiła go jeszcze.
Skinął poważnie głową.
– Pomyślę o tym. A ty nie zapomnij rzucić osłon na drugi wymiar – uniósł rękę na pożegnanie. – Dziękuję za wszystko, Hermiono. I do następnego spotkania.
– Do widzenia, Severusie...
Cofnął się o krok, żeby mogła aktywować świstoklik i zniknąć. Westchnął, patrząc w puste miejsce, w którym jeszcze przed sekundą stała i odwrócił się, żeby pójść do zamku.
Hermiona przyleciała do domu i natychmiast w pokoju gościnnym rozległ się stukot i po chwili wybiegł do niej Krzywołap. Zaczął ocierać się o jej nogi, więc wzięła go na ręce i zaniosła do kuchni.
– Chodź, dam ci coś, co lubisz.
Sięgnęła po puszkę z jego ulubionymi kawałkami wołowiny w sosie i zmieniła wodę w misce. Potem wyciągnęła z lodówki obiad przygotowany w piątek i odgrzała w mikrofalówce. Usiadła przy stoliku i sięgnęła po księgę z wrednymi zaklęciami, która leżała grzbietem do góry.
Pod koniec jedzenia nieoczekiwanie pierścionek zrobił się ciepły. Uśmiechając się, wyjęła pergamin i przeczytała wiadomość od Severusa.
– Pod żadnym pozorem nie idź na Pokątną na marsz protestacyjny.
Wytrzeszczyła oczy ze zdumienia. Marsz protestacyjny???
Coś się musiało stać...
– Oczywiście!
Niezależnie, co mogło się stać, jeśli kazał jej trzymać się od tego z daleka, z pewnością miał rację. Ale co się stało?!
Domyśliła się, że Severus właśnie w tej chwili rozmawia z profesor McGonagall i portretami i nie należy mu przeszkadzać. Musiał przerwać rozmowę tylko po to, żeby ją ostrzec. Poza tym miała jakieś dziwne wrażenie, że nie chciał afiszować się przed innymi pisaniem do niej. Przemknęło jej przez myśl, że może nawet z nikim innym nie był tak blisko, jak z nią.
Harry i Ginny powinni wiedzieć!
Podeszła do kominka i wsypując trochę proszku Fiuu, zawołała „Grimmauld Place numer 12" i włożyła głowę w zielone płomienie.
Po drugiej stronie w kuchni zobaczyła tylko Stworka, który na jej widok podbiegł do kominka.
– Dzień dobry panience – skłonił się wytwornie.
CZYTASZ
HGSS Dwa słowa - Zakończone
AventuraRok po Bitwie o Hogwart Hermiona wpada na trop spisku kilku wysoko postawionych pracowników Ministerstwa Magii. Ich głównymi celami jest Hermiona i... Snape. Czy Hermionie i Snape'owi uda się ich powstrzymać, nawet mając do pomocy francuskie Ministe...