Pill 21

2.4K 486 393
                                    

«« اگر شما هم هری و لویی رو شیپ میکنید به ما بپیوندین »»

نایل با دیدن این جمله از جاش پرید و یک بار دیگه به صفحه ی گوشی زل زد . این دیگه چه کوفتی بود ؟ 
لینک آبی رنگ پایین صفحه رو لمس کرد و وارد کانال شد . عکس کانال دو تا رز سبز و آبی و اسمش لری استایلینسون بود ! نایل با تعجب صفحه رو بالا کشید و اولین پست رو چک کرد . 
یه نفر با اسم اما از خاطره ی روزی که هری و لویی رو با هم دیده و هری نمیتونسته درست راه بره ٬ حرف زده بود . بعد هم راجب چشمک لویی و لبخند شیطنت آمیز و از این جور چیزا گفته بود و قسم خورده بود که مطمئنه اون روز لویی و هری با هم رابطه داشتن ! نایل با خوندنشون خندش گرفت چون فقط اون میدونست همون روز اون دو نفر به جای رابطه یه جنگ نصف نیمه رو تجربه کردن !
بقیه کانال پر از فوتوشاپ های مختلف از هری و لویی و ذوق زدگی های عجیب اون دخترا برای برخورد های کوچیکشون مثل کنار هم ایستادن یا  چشم تو چشم شدن تو آزمایشگاه بود . اون ها حتی برای اینکه استاد رایکارد تو آزمایشگاه یه محلول سبز و آبی رو با هم مخلوط کرده بود هم ذوق زده شده بودن . نایل مطمئن بود هری با دیدن این کانال همه ی اعضاش رو قتل عام میکنه اما به هر حال باید از وجود همچین چیزی با خبرش میکرد .

هری طبق معمول با کوله پشتی پر از کتاب و موهای ژولیده از کتاب خونه برگشت . نایل با دیدنش روی تخت نشست و گفت 

" خسته نباشی قشنگم "

قیافه هری طوری شد که انگار همین حالا میخواد بالا بیاره . نایل لبخند ملیحی زد و ادامه داد 

" چیزی هوس نکردی برای ناهار درست کنم ؟"

" اخه تو بلدی غذا درست کنی ؟"

" نه ولی میتونم بگم مامان فیبی برات درست کنه . حالا چیزی میخوای ؟"

" نه خیلی ممنون . نمیخواد اون بیچاره رو به زحمت بندازی "

" باشه هر چی تو بگی. میخوای بیام مشت و مالت بدم ؟ از صبح زود کتاب خونه بودی حتما کمرت درد میکنه  "

هری چشم هاشو تنگ کرد و با شک پرسید 

" چیزی شده نایل ؟"

" نه عزیزم چرا باید چیزی شده باشه "

" چرا یه چیزی شده . عزیزم و قشنگم و ناهار چی دوست داری برات درست کنم و .. مثل این زنایی شدی که میخوان شوهرشونو خر کنن چون با سپر ماشین رفتن تو دیوار ! راستش بگو باز چه غلطی کردی ؟"

" من غلطی نکردم . یه سری دیگه یه سری غطا کردن "

" میشه مثل آدم بگی چی شده؟ "

Anxiolytic [L.S]Where stories live. Discover now