📣AUTHOR NOTE'S📣

1.1K 33 3
                                    


Assalamualaikum.

Okey, aku nak bgi tahu skit pasal Hizzwan. Aku akn jelaskan..

Okey, umur Hizzwan 18 lepas dpt result SPM, parent dia hantar dia ke USM untuk sambung belajar dalm corse Sains Perubatan. Selama 2 tahun

Then, dia smbung UUM pula selama 3 thun dalam corse arkitek.

Lepas tu, dia sambung PhD corse kedoktoran dekt New York..

Okey, persoalan dia. Bukan sepatutnya kalau dah ambil corse kedoktoran dia perlu teruskan dengan corse tu sampai PhD ke??

Jawapan:
1) seperti yang aku kata lah, ini rekaan semata - mata. Jadi aku main buat jer lah. Haha.

2) Hizzwan ni ada dua sijil degree. First, sijil degree dekat UUM. Lagi satu sijil degree dekt universiti kawan Tengku Hizzman. Universiti private dan SND BHD. Official kawan Tengku Hizzman punya Universiti. Tak ramai pun student dekat situ. Hizzwan buat part time lah kiranya. Dia balik dari UUM, dia akan rush pergi universiti kawan walid dia pulak.. Corse yang dia ambil dekt universiti kawan walid dia ni adalah Medic. Walid dia suruh ambil corse arkitek dekat UUM sebab kalau boleh dia mahu Hizzwan handle kampeni dia. Kalau boleh lah. Tapi Hizzwan tetap berkeras nak jurusan Medic. Jadi Tengku Hizzman hanya ikutkan sahaja. Atleast, Hizzwan ada basic pasal arkitek sewaktu dia beljr di UUM.

Dia macm, Aku bagi simple. Hang belajaq dkt Universiti X. Corse arkitek. Pagi ada class, hang pi. Tapi bila tengah hari hang free. Jadi hang pi pulak universiti Y. Untuk belajaq dalam corse Sainces medic. Bila hang tak dak class baru hang pi universiti Y.

Macam tu jugk Hizzwan. Faham?

3) okey, terpulang kepada aku lah aku nak buat macam mana. Kawan aku cakap:

"merapu lah novel hang! Hahahaha!! Sama ja macam hang dekat sekolah. Merapu jaa kerja.. Dah lah buat waktu solat us sama mcm waktu solat malaysia" - member

"suka hati aku lah novel aku" - aku

"atleast bagi lah logik sikit. Adoii.. Tergeliat otak aku baca" - member

"nanti aku edit lah balik" - aku

Honestly, memang aku buat macam apa yg kawan aku ckp tu. Tapi aku edit dah baru aku publish balik..

So, fham kan maksd aku? Novel ni 100% rekaan semata - mata.
#######################

Okey next, aku memang tak ada mood nak update chapter 37. Sorry. Memang hilang betoi mood aku. Chapter 36 aku publish sebab itu adalah stok yang aku buat. Now, stok yang aku buat tu dah habis. Aku malas gila nak update next, next, next and next chapter.. Rasa nak unpublish pon ada jugk.. Tapi rsa sayang pulak kalau aku unpublish. Dah chapter 36 kot.
###########

Aku tengok bila pertma kli aku buat author note's ramai yang baca. Hahahahaha!!! Aku akan teruskan buat author note's.

Okey,teruskan support ILYS.. Vote and terutama nya komen. Pliss lah komen novel aku.. Sebak aku tengok ruang komen ada beberapa ja yg komen. Ada lah sorang dua.

Okey, aku tengh dating dengan abang aku. Tgh rush nak ke stu tmpat. Nak kemana? Aku pon x tau dia nk bwk aku p mana. Aku follow ja. Btw, selamat bercutiiiii!!!!! Yaaahhhoouuuu!!! Yang tak cuti esk tu harap anda bertabah lah dengan dugaan ini. Allah akan bagi ujian dekat orang yang kuat untuk hadapi ujian tu. Sabar. Terima ja ujian tu yer.. Byeee!! Esok Cutii!! Hahahahaha!!!

Assalamualaikum

I LOVE YOU SENGET [SU]Where stories live. Discover now