החליקו כדי לשמוע את השיר
__________________________
*בסוף הפרק תקראו את המילים המודגשות*כעבור יום:
במשך כל הלילה ישבתי בכלוב.
ישבתי במרתף המגעיל הזה.
הגוף שלי צרח מכאבים. אתמול תיאו התנהג בצורה שבחיים לא ראיתי אותו מתנהג.
הוא לא בן אדם הוא חיה.
חיה רעה הוא היה כל כך מפחיד.
הכל באשמת איאן הוא אחראי על הכל.
אני יודעת שהוא עבד עליי אין שום סיכוי שהוא באמת רצה שאני אציל את אחותי, הוא בעצמו ממרר לה את החיים.אני הייתי פאטי האמנתי לכל מילה שלו. איאן צודק אני באמת תמימה.
השעה עכשיו שעת צהריים אני מניחה. זאת בערך אותה השעה שתיאו הכניס אותי לכאן בפעם הראשונה. אני ממש מקווה שהוא יוציא אותי מכאן במהרה כי נמאס לי.
אם רק הייתי חושבת על מיליון דולר כי פתאום הדלת נפתחה.
"שלום לך הופ" קול שהוא לא הקול של תיאו דיבר, אני יודעת מי זה.
זה איאן."למה עשית לי את זה!, למה שיקרת! למה אתה כזה מ..מגעיל?!?!" צרחתי בשניה הדמעות פרצו.
הוא חתיכת מנייאק שחושב שכל העולם בכיס הקטן שלו.
אני לא רוצה שהחיים שלי יראו ככה,
אני רוצה חיים טובים עם משפחה שאוהבת אותי."אל תקחי את זה קשה תמימונת זה היה בשביל לרפות את אחי" אמר, האמת לא הבנתי על מה הוא מדבר לרפות את תיאו ממתי תיאו חולה זה לא הגיוני..
הרי לפי מה שתיאו סיפר לי הזאבים מתרפים לבד, תיאו צדק כי הכאבים הגדולים ברגל שלי נעלמו מאז הנפילה מההליכון."אלפא חולה?" שאלתי והוא חייך.
"כן מותק היה חולה" אמר עם פרצוף מסתורי.
"מה זאת אומרת אלפא איאן הרי תיאו היה בסדר בפעם האחרונה שראיתי אותו" הוא היה אפילו יותר מבסדר.
"לא חולה פיזית תמימונת, הוא היה חלש אלייך אני לא יודע עם שמת לב, אבל התמימות שלך משפיעה עליו.
ואני לא יכול לתת לזה לקרות" אמר מותיר אותי בשוק.תיאו פאקינג תיאו היה חלש אליי אני הצלחתי להשפיע עליו, הוא דאג לי? אני הייתי חשובה בשבילו אני לא מאמינה.
"אז אני נאלצתי לגרום לו להתעצבן עלייך, אני מקווה שאת לא כועסת תמימונת"
אוקי רשמית הוא חתיכת מטומטם שחושב שכל העולם בכיס שלו."אתה חתיכת מטומטם אמרו לך את זה פעם?!?!" צעקתי עליו בכל הכוחות שלי, מנסה להשכיח את הבכי ולהיות חזקה.
"כן מתוקה, הרבה אמרו לי את זה לפנייך ההבדל בינך לבינם הוא שאת עוד בחיים"
אמר מעביר בי צמרמורות מלחיצות הוא פשוט משוגע.
עם חשבתי שתיאו גרוע אז איאן הרבה יותר, אני ממש מרחמת על לילה. עכשיו שאני חושבת על זה אני מעדיפה את תיאו על פניי איאן.
YOU ARE READING
My bad Wolf
Werewolfסיפורי הוא די מטורף, סליחה תנו לי לתקן את עצמי, הוא מטורף. מרגע החטיפה כל חיי השתנו, לא האמנתי עד כמה מסובכת אני. התעוררתי ביום הולדתי וגיליתי שאני לא מי שחשבתי שאני. החיים שלי התחילו טובים ומאושרים עד לרגעים מסוימים אשר גרמו להורדת הביטחון שלי. יום...