פרק 27: סערת רגשות

4.9K 219 56
                                    

החליקו כדי לשמוע את השיר
Ariana grande- into you
_____________________________________

"לסיים את הכל" תיאו אמר בציווי כאשר הביא לי צלחת עם אוכל. תיאו אמר לי לפני דקה שהוא כן מסכים לי לדבר. וזה מצוין נמאס לי לשתוק כמו דג כל היום.

"כן אלפא" אמרתי והוא המשיך להסתכל עליי במבטו הבוחן, אבל אני לא חוזרת למה שהייתי, הופ החדשה נכנסה לחיים של תיאו.

הוא התיישב לידי והתחיל לאכול גם הוא.
אכלתי לחם עם גבינה וחביתה וכמובן סלט, היה הרבה סלט בצלחת שלי, הצלחת שלי הייתה עמוסה באוכל, מה שמזכיר לי שלא אכלתי נורמאלי מאתמול בבוקר.

"אלפא" הוא הרים את מבטו אליי בשאלה.
"אתה באמת תשמור עלי?" הוא הסתכל ועל פניו בצבץ חיוך קטן.

"בטח חרסינה" הוא אמר מלטף את שערי.
"אז למה אתה מעניש אותי?" הוא נאנח "כי אני האלפא ואני מחליט איך לחנך אותך" אמר בזמן שנעץ את מזלגו בעגבניה.

נאנחתי בעצב, הוא לא נותן לי תשובה מסוימת, הוא פשוט מחליט להעניש אותי בצורה הזאת. "אני חשובה לך?" שאלתי, אני מקווה לא להגזים עם השאלות, אבל עכשיו הוא נרגע, זה בדיוק הזמן הנכון לשאול אותו שאלות.

הוא הרים את מבטו אליי מלטף את לחיי, עצמתי את עיניי נהנת מהרגע המופלא הזה, אין לי איך להסביר את זה, אבל שתיאו נוגע בי אני מרגישה מוגנת.
"אין לך מושג כמה" הוא אמר. "את פשוט צריכה לסמוך עלי חרסינה" לחש.
"אני מבינה" לחשתי.

העיניים שלו לא משקרות לי בכלל, אני מרגישה שהוא אומר לי את האמת. אני יודעת שהוא אומר לי את האמת.

"אתה עושה לי טוב אלפא, באמת באמת" אמרתי ועל פניו נראה מבט מאושר.
"חרסינה.." נאנח.
"אני יודע שאני בן זונה, אני יודע שאני מנייאק איתך, אבל אני חייב שתביני שכל מה שאני עושה זה רק לטובתך" לחש לוקח את ידי ומנשק אותה.

"אני השתגעתי" אמרתי בכנות והוא הרים את מבטו אליי.
"איך אני יכולה לרצות מישהו שעל כל טעות שלי הוא מעניש אותי" נאנחתי. "חרסינה.." הוא אמר.
"כל דבר שאני עושה לך זה לטובתך את תביני מתי שתצטרכי להבין",
"מה אתה מסתיר אלפא?" שאלתי והוא נאנח. "אם לא תשאלי לא תקבלי שקרים" אמר באנחה.
"אני בסך הכל רוצה להבין אותך אלפא" נאנחתי. "כל שאת צריכה לעשות הוא לציית לי"
אמר ואני רק הנהנתי בעצב. אני כבר רגילה לנוהל שלו.

"תבטיחי לי משהו חרסינה" לחש והרמתי את פניי אליו.
"תביני אותי" אמר, המילה הזאת תביני אותי, המילה הזאת כל כך חזקה ובאותו הזמן כל כך קשה. איך אני יכולה להבין מישהו שרק רוצה שאני אציית לו, מישהו שרוצה אותי כ-.., ככלום, אני לא יודעת לפעמים בשביל מה אני נמצאת פה.., אני הרי מרגישה אליו רגשות אבל עדיין אין לי חופש בחירה אין לי חופש לעשות מה שאני רוצה, כל שניה אני צריכה לשאול אותו האם מותר לי לעשות משהו. תמיד אני שעיר לעזאזל שלו. הוא מוציא עלי עצבים, לפעמים אני מרגישה שהוא שונא אותי.

My bad WolfWhere stories live. Discover now