"מה עשית לעצמך קריסטל?!" אבי הוא הראשון לצעוק עליי.
"איך יכולת לעשות את זה לאחיך!, להרביץ לדיימון כדי לברוח מפה?!, לגנוב לו כסף?!" אני לא מבינה את אבי, על מה הוא מדבר?."מה אבל לא-"
"תפסיקי קריסטל נמאסו עליי השקרים שלך, אחיך מנסה למצוא אותך כל היום, את לא אחראית, את עוברת על החוקים שלי!" אני בשוק. לא נשאר לי כלום רק לספר את האמת ולקוות שיהיה טוב."אבל אבא לא עשיתי את זה!" אני מנופפת בידי לאחר שאני צועקת.
"קריסטל כדי לך לשמור על שתיקה כרגע, אני פשוט לא מאמין שאת ממשיכה לשקר לי במצח נחושה תתביישי לך!" אני מסתכלת סביב מנסה כמה שפחות ליצור קשר עם עיניו."אבל לא עשיתי את זה אבא!, למה אתה לא מאמין לי?" הוא מגחך.
"את חזרת עם שקיות בגדים, פירנסינגים, גוונים, פן, ואיפור, מה שאומר שגנבת כסף, כמו שאחיך סיפר לי, יש לאחיך חתכים חזקים בבטן כתוצאה מסכין!" הוא מרים את חולצתו של דיימון ומראה לי את החתכים בבטנו."את באמת חושבת שאני אאמין לכך שלא עשית כלום? את חושבת שאני מטומטם קריסטל?!, אם כל הכבוד לך יש בינינו הפרש גילאים רציני, לא נולדתי אתמול קריסטל!" הוא מחזיר את חולצתו של דיימון למקום ודיימון עושה עצמו נאנק מכאבים.
"אבא עזוב היא לא תשתנה" דיימון אומר בקול שקרן, בא לי להקיא, איך הכל נופל עליי מה לעזאזל דיימון רוצה ממני?.
"אתה כזה שקרן דיימון חשבתי שאפשר לסמוך עליך" אני מתחילה להתקדם אליו בכעס אך ידו של אבי עוצרת אותי לפני שאני מנסה לעשות משהו.
"את לא מתנהגת כמו הבת שלי!" הוא מסתכל עליי פניו עצובות וכעוסות המון רגשות משתוללים בתוכו אך אני לא מוכנה לוותר, לא הפעם.
"אבל אבא הוא משקר לך!, הוא נתן לי לצאת אני נשבעת!, הוא נתן לי כסף ואמר לי לעשות מה שבא לי" אני מנסה בפעם האחרונה לגרום לו להאמין לי.
"אני פשוט בשוק!, תפסיקי לשקר קריסטל זה לא בריא!, אני רק רוצה שיהיה לך טוב אני אפילו מוכן לסלוח לך על שחתכת אותי" דיימון אומר בקולו -המסכן -המזויף- המגעיל -הנוראי.
עצבי מתלהטים ברגע!, הוא שקרן גדול."אתה חתיכת טיפש לא עשיתי לך כלום" אני מנסה להעיף את ידו החזקה של אבי מגופי ומתחילה להשתולל בידיו.
"קריסטל תירגעי ומיד" אבא צועק ואני לא מקשיבה לו.
"אני שונאת את כולכם שנאה טהורה!, אתם רק רוצים שיהיה לי רע כל אחד כאן לא מבין אותי. אבא חבל שלקחו את אמא היו צריכים לקחת אותך במקום!" אני מסתכלת עמוק עמוק בעיניו של אבי מתכוונת לכל מילה."את מאחלת לי למות אחרי כל השנים קריסטל?" אני מסתכלת סביב.
"אמא לא מתה!" אני נחושה הפעם, יש בתוכי אמונה אמיתית שהיא לא מתה.
YOU ARE READING
My bad Wolf
Werewolfסיפורי הוא די מטורף, סליחה תנו לי לתקן את עצמי, הוא מטורף. מרגע החטיפה כל חיי השתנו, לא האמנתי עד כמה מסובכת אני. התעוררתי ביום הולדתי וגיליתי שאני לא מי שחשבתי שאני. החיים שלי התחילו טובים ומאושרים עד לרגעים מסוימים אשר גרמו להורדת הביטחון שלי. יום...