פרק 4: ארוחת גיהנום

1.8K 114 74
                                    

"בוקר טוב נסיכה שלי" קולו של אוליבר נשמע באוזני גורם לי לפתוח את עיניי במהירות.
"תעשה לי טובה, רד למטה ואל תחזור!" אני קמה מן מיטתי הולכת להוריד את האיפור העודף שנשאר לי מאתמול.
"מה יש לך את עצבנית הבוקר?" הוא נכנס לחדר האמבטיה שלי ברוב חוצפתו.

"בוא נחשוב.., אתמול קשרת את הידיים שלי, איימת עליי, נגעת בי.." אני עוקצת באלגנטיות.
זה מגיע לו הוא מכליא אותי.
"נו ו.."
"מה נו ו.., אוליבר עזוב אתה פשוט טיפש" אני מצחצחת את שיניי לא לפניי שאני זורקת את צמר הגפן הצבוע באיפור לפח.

"את זוכרת את הדיל שלנו?" איך אפשר לשכוח.

"אוליבר עזוב אותי בשקט יש לי פיפי" אני מתחילה להוציא אותו מן חדר האמבטיה שלי.

אך הוא חושב אחרת כשהוא הודק אותי לקיר.

"כדי לך להתארגן ולהיות מאושרת ושמחה, אבא שלך למטה, אנחנו עורכים את הכנות החתונה שלנו, וכמובן את הכתרת הדומיננטי" אני מסתכלת עליו לכמה שניות עם מבט רצחני אך לבסוף משחררת ומהנהנת.

אני לא מטומטמת אני מודעת לכך שאסור לאבא שלי לדעת על הבריחה שלי.

"יופי אני אראה אותך למטה ארוסתי" הוא אומר ויוצא מן חדר האמבטיה.

אני עומדת מול המראה כמה דקות, אני נראת ילדה, לא משנה כמה אני יתאמץ בלהקה הזאת תמיד אני יהיה פחותה, זה כואב לי.
יש לי פנים טובות וחמימות, אני לא רוצה להתחתן איתו, יש לי כל כך הרבה לעשות ולחוות, לא יצאתי לא הכרתי.
זאת כפייה נוראית, לפעמים אני מצטערת שלא חטפו אותי.
הייתי מעדיפה שדיימון יהיה כאן במקומי.
מי יודע אולי דיימון חי חיים טובים עכשיו.

כשסיימתי להתארגן יצאתי מחדר האמבטיה.

"שלום לכם, בוקר מושלם, היי אוליבר ארוסי, היי אבא" בא לי להקיא כשאני אומרת את המשפט הזה, בחיים לא הייתי עד כדי כך עצבנית. ולא אני לא במחזור היום.

"בוקר טוב קריסטל" אני שומעת את החיוך בקולו של אבי. זה רק גורם לי לרצות להקיא עוד יותר.

"אני הולכת להכין קפה מישהו רוצה?" הקול שלי נשמע חינני אפילו מתוק.
"אני!, שתיים סוכר עם הרבה חלב" אוליבר אומר ובא לי לצרוח עליו יש לו עוד פאקינג דרישות.

פאק. אני בחיים שלי לא כעסתי כך על מישהו, אוליבר מוציא ממני התנהגות נוראית, אבל אני לא מסוגלת להפסיק, אני חייבת להמשיך בדרכי.
אני זאבת בורדו מרדנית, זה האופי שלי וכך תמיד אני יהיה, זאת מי שאני.

"אין בעיה, אבא אתה לא רוצה?"
"לא מתוקה שתיתי הבוקר" אבא אף פעם לא אהב קפה, הוא יותר בחור של אלכוהול, ומים.

אני הולכת למטבח מכינה קפה לעצמי.
אחר כך אני מוציאה כוס לאוליבר.
אני שמה אבקת קפה ללא סוכר המון מים רותחים וטיפה חלב, הקפה הזה רותח. בדיוק לפי התוכנית.

My bad WolfWhere stories live. Discover now