פרק 2: שלושת המופלאים

2.2K 132 48
                                    

דפיקות בדלת חדרי נשמעו.
"קריסטל תפתחי" אבי אומר. "אני באה" פתחתי את דלתי.
"אני יודע שאת טעונה אבל בכל זאת את חוגגת יום הולדת היום" הוא מתיישב על מיטתי ואני מיד אחריו.
"אני חושב שהגיע הזמן להביא לך את מתנת יום הולדת 18" אני מהנהנת בעל כורחי.

אני לא מפסיקה לחשוב על היום בערב, תמיד הייתי ילדה מנומסת אבל עצם העובדה שמגיעים אליי כמה זאבים שאבי בחר כדי לשדך לי גורמת לעצביי להתלהט.

"אמר שלך החליטה להביא לך את המתנה הזאת מהרגע שנולדת" הוא חושף לפניי קופסא סגלגלה, הוא נותן לי אותה ומורה לי לפתוח אותה.

"וואו" זה הדבר היחיד שאני מסוגלת להגיד שאני רואה למולי תליון קריסטל וטבעת תואמת בצבע טורקיז.
"אלו היו של אימך, נתתי לה אותם בצורה לא הכי נעימה ולצערי היא לא ענדה אותם מספיק כמו שרציתי, לכן היא החליטה שזו מתנה יפה להביא לך כשתגיעי לגיל 18"

"זה מושלם באמת" אבא ענד לי את התליון.
"אני יודע שהדרך שלי לא הכי מוצאת חן בעיניך אבל אני לא חוזר על טעויות" לא נעים לי להגיד לו שהוא פוחד, שהפחד מניע אותו כי יש לי כבוד לבן אדם שמולי.
הוא השתדל בכל שבע השנים שאני פה בבית לעשות לי את החיים קלים.

אבל יש הבדל דק בין להסכים עם מישהו לבין לכבד אותו.
אני מכבדת אותו אך לא מסכימה עם דרכו.

"אבא אם רק תתן לי להוכיח לך שאני מסוגלת אתה תבין שאין לך ממה לפחד"
פאק!.
המילה פחד נפלטה לי, אני מכירה את אבי יש לו אגו מפה עד לירח, הדבר האחרון שהוא ירצה זה שבתו היחידה תגיד עליו  שהוא מפחד.

"למה את חושבת שאני מפחד קריסטל?" הוא שואל ואני נושכת את פנים לחיי.

"כי אתה לא סומך עליי, אני יכולה לשלוט לבד אני התאמנתי קראתי ספרים-"
"הספרים והאימונים לא יצילו אותך, את צריכה להבין שאני לא מסכן את הדבר היחיד שחשוב לי"

"ממה יש להציל אותי אבא?, אתה שולט על כולם מי יעז להתעסק איתי?" הוא נושק למצחי.

"קריסטל, לא יצאת מהבית שבע שנים את לא מוכנה לעולם שבחוץ, יש כאוס מוחלט ואני כבר לא מסוגל לשאת בזה אני צריך גבר חזק שישלוט-"

"אז זה הקטע?!, הנה זה יצא מהפה שלך, כל הכבוד אבא האמת יצאה לאור!, אתה לא סומך עליי"

"קריסטל!, אני אגיד את זה פעם אחרונה!, את לא הולכת לגמור כמו אמא שלך וזאת הבטחה, עד שלא תמצאי בן זוג את לא יוצאת מן כותלי הבית הזה!, אני צריך להעביר הגנה את כבר גדולה להגנה של אבא"

"אם אתה כל כך דואג תצמיד לי שומר ראש" אבי מכווץ את אגרופיו.

"לא יכנס לבית הזה שום שומר ראש, אחרי מה שעשו לאמא שלך אני לא לוקח סיכונים. נמאסו עליי השיכנועים שלך קריסטל אלו החוקים קחי את זה או תעזבי את זה, את יודעת שאני יכול להעביר את השליטה לג'יימי במקומך"

My bad WolfWhere stories live. Discover now