דיימון:
כשאני מתעורר בבוקר אני מוצא את ליזי ישנה לידי, ידיה מחבקות את החזה שלי ופניה נראות טהורות, אני שונא לחשוב ככה אבל היא נראתה כמו מלאך.
אני לא זוכר הרבה מאתמול, כנראה שתיתי בקבוק או שניים בזמן שאוליבר התעלל בקריסטל.
"ליזי!, ליזי!.." אני מזיז אותה ומעיר אותה, כשהיא פותחת את עיניה היא מתעשתת לשניה ומסתכלת עליי, פניה הולכות הלוך ושוב אל עבר החדר ואליי, היא בפאניקה ואני חושב שאני אחראי לפחד שלה.
"מה יש?!" אני מפקס אותה למולי והיא שואפת ונושפת עליי.
היא מסיטה מבטה לאחר שניה ומורידה את הסמיכה לרגע ומיד מחזירה אותה למקומה במהירות."אין לי כלום אלפא דיימון" היא לקחה את גופה ועשתה לי גב, בניסיון לחזור לישון.
"ליזי מה יש?" אני מלטף את ידה והיא נרתעת."אתמול בלילה, השעה הייתה שתיים עשרה, שכבתי כאן כמה שעות מנסה להירדם אך קולות האימה שהיו בבית לקחו ממני אפשרות זאת.
כשהרגשתי שאני מסוגלת לשלוט על הרעש ולשכוח למרות הקושי מקריסטל לפחות לכמה שעות אתה נכנסת, היית נראה זוועה דיימון מסריח מאלכוהול ועצבני כשור.
ברגע שראיתי אותך כל הרוחות שבי התעוררו, בהתחלה אמרת לי מילות גנאי, ידעתי שאם לא אקום ואצא מהחדר אתה לא תהיה אחראי על המעשים שלך.
אני זוכרת את הכל במעומעם, קמתי מיד מהמיטה ואתה התעצבנת.
גן האלפא שלך גבר וכעסת שקמתי מן המיטה ללא רשותך.
החזקת אותי וזרקת אותי על הקיר, הוצאת את שינייך ונשכת אותי אני זוכרת נפילה על הרצפה ואותך מרים אותי ומשכיב אותי על המיטה, הרגשתי כמו אדם מת ללא רגשות וחיים, אתה לא שמת לב לצרחות הכאב שלי, הדבר היחידי שעשית היה להתפשט בכוחותי האחרונים שלחתי את ידי לשידה שלך והוצאתי קונדום כשנתתי לך אותו לא התווכחת אלה ההפך הרגשת רגיל. כנראה שזה כבר חלק מהרגל בשבילך לשים קונדום.
לשאלתך כן אנסת אותי ללא בושה והפצע טוב הוא עדיין מתרפא" היא אמרה וסובבה מבטה שוב, עושה לי גב ועוצמת את עינה בכאב.כאב קטן הורגש בצד הימני של הלב שלי.
"ליזי קומי מהמיטה אני רוצה לראות אותך!" אני מצווה והיא נאנחת.
"אתה לא מתנהג כחוטף שלי אתה מתנהג כמו חרמן מזדיין!" היא אומרת מבעד לסמיכה בקול בס אשר עולה באוקטבה בכל שניה נוספת."מה אמרת לי!?" אני שואל שאלה רטורית והיא לא זזה.
"ליזי קומי מהמיטה" אני מצווה בשנית והיא לא זזה.
אני מניף את ראשה כך שתצפה בי.
"כשאני אומר לך לקום את קמה!, אני מובן?" אני נושק לאפה נשיקת ניצחון כאשר אני יודע שהיא שונאת התנשאות של אנשים עליה.כשהיא לא עונה שוב זה מטריף אותי, אני מעיף לה מכה והיא מתעוררת.
"אני מובן?" אני שואל בשנית והיא מהנהנת כמו ילדה טובה.
"כן אלפא דיימון" היא לוחשת לי ואני נושק לצווארה הכל קורה בלהט הרגע, היא בעיקר שקטה ואני הוא זה שנוגע בגופה.
היא שקטה כמו גופה והשקט הזה מצד אחד עושה לי טוב ומצד שני מפריע לי.
YOU ARE READING
My bad Wolf
Werewolfסיפורי הוא די מטורף, סליחה תנו לי לתקן את עצמי, הוא מטורף. מרגע החטיפה כל חיי השתנו, לא האמנתי עד כמה מסובכת אני. התעוררתי ביום הולדתי וגיליתי שאני לא מי שחשבתי שאני. החיים שלי התחילו טובים ומאושרים עד לרגעים מסוימים אשר גרמו להורדת הביטחון שלי. יום...