פרק 60: אמון

3.5K 178 25
                                    


"תיאו, אני לא יודעת מה להגיד לך אני פשוט אוף אני לא יודעת" אני אומרת במהירות שניה לפני שהתחיל להוריד את החזייה שלי.

"מה יש הופ?, את לא רוצה?" הוא שואל ואני מרגישה רע, אני לא רוצה לעצור אותו, אני לא רוצה לפגוע ברגשות שלו אבל אני חייבת אני מרגישה עדיין בסערת רגשות.
החיים עם תיאו עוברים לי מהר מאוד, אין לי מנוח כל יום קורה לי משהו חדש, החיים שלי לפניו היו כל כך רגילים ומשעממים.

"אני מרגישה מוזר, אני.., אתה גורם לי לתחושות מדהימות, אין לי אפילו אפשרות לתאר אותם במילים תיאו אבל לעולם לא תיארתי לעצמי שאני אעשה סקס בגיל 17, תמיד האמנתי שזה לא יקרה בתקופה הזאת, ואם להגיד את האמת לא ממש האמנתי-"

תיאו מנשק אותי, הוא נוגע בגופי מתחיל ללטף אותו בנעימות, אני עוצמת את עיניי בהנאה, והנה שוב התחושה הזאת תחושה של סערה אין סופית, זה בהחלט גדול עליי.

"תיאו אני.., אני צריכה זמן אני מצטערת" אני קמה מן המיטה יוצאת מחדרו של תיאו מותירה אותו בהלם.

לא רציתי שהערב שלנו יסתיים ככה אבל אני מרגישה שאם אשכב איתו עכשיו זה יהיה הסוף של חיי הבתולין שלי, זאת הרגשה מוזרה אני בעצמי לא מבינה למה יצאתי מחדרו, מה יהיה איתי בסוף?, אני מרגישה שאני מתחרפנת, אני רוצה את תיאו בכל ליבי אך סערת הרגשות לא עוצרת.

אני נכנסת לחדרי ומתיישבת על המיטה מנסה להבין למה ברחתי ממנו, למה עצרתי את מגעו האינטימי.

סערת הרגשות שמתחוללת בגופי לא הגיעה סתם כך, היא גדולה ורצינית ביותר.
תיאו מסובך לי יותר משאפשר להסביר במילים.
הוא מסתיר ממני משהו, הוא שם לי שומר ראש, הוא לא נותן לי לצאת החוצה!, אפילו ביער הוא לא נתן לי להישתנות.

אני רוצה את תיאו מאוד אבל מבחינה מוסרית אני לא יכולה לתת לו "אותי".
מערכת יחסים בני בני זוג בנויה משרשראות אמון ענקיות, מערכת היחסים שלי ושל תיאו שונה מכך, הוא לא משתף אותי בכלום אני מרגישה נוראי לדעת שאני על חבל דק, תמיד שנאתי את התחושה הזאת, להיות חסרת אונים זה אולי הדבר הכי שנוא עליי, תמיד שנאתי את זה.

אני יודעת בתוכי שלא אצליח לעולם לתת לו להיכנס אל תוך גופי אם הוא לא אשתף אותי בחיים שלו וברגשות שלו, אני לא הולכת להיות הבחורה שהוא מזיין ואומר לה מה לעשות, אני לא הולכת להיות תמימה או במילים אחרות, עלה נידף ברוח.
אני חזקה ואם הוא רוצה אותי הוא צריך לשתף אותי.

"הופ?, את בסדר ?" קולו הדואג נשמע מבעד לדלת.
"כן אני בסדר, הייתי צריכה קצת לחשוב" אני מתוודה.
"אני מצטער שלחצתי עליך" הוא אומר נכנס לחדר ואני עומדת למולו.
"זה לא זה תיאו" פניו לפתע נראות מוארות יותר כאילו נתתי לו את המשפט אשר מאשר את רגשותיי, מאשר את רגשות האהבה שלי אליו.
"אז מה זה הופ?, את אוהבת אותי נכון מותק?, את למה לא לעלות שלב?" אני מתחילה להרגיש שגופי מתחמם לכן אני יוצאת מחדרי אל עבר הסלון.

My bad WolfWhere stories live. Discover now