פרק 65: להמשיך בדרך

2.9K 165 38
                                    

אני נכנס הביתה רואה למולי את ווס צופה בטלויזיה לבדו,
"איפה הופ?" אני שואל.
"ישנה בחדרה, עבר עליה יום ארוך, אני משוחרר?, קיילי התקשרה אני צריך ללכת" ווס שואל.

"כן, מחר תגיע לאסוף אותה לבית הספר, אם המורים שואלים היא הייתה חולה" אני אומר והוא מאשר ויוצא מן הבית.

אני עולה לחדרה של הופ היא ישנה חזק, היא נראת מדהים כך.
כל יום שעובר אני ממשיך להאמין שאני קיים כדי להגן עליה מכל הרוע שבחוץ, ואני גאה לקחת חלק בחיים שלה.
אסור לי לספר לה על השיחה שהייתה לי עם ברייד, אני מניח שהוא מנסה לעשות רעש כדי לגרום לי לפחד. 

הוא לא הראה את עצמו כבר המון זמן, הוא מודע לכך שאני רוצה להרוג אותו, אני מניח שאם הופ תקשיב להוראות הכול יהיה בסדר.

באופן מוזר אני בוחר לא לישון בחדרי הפעם, אני נכנס מתחת לשמיכה של הופ, אני מקרב אותה אליי וכך אני נרדם.
•~•~•~•~•~•~

נקודת מבט לילה: כעבור שבועיים.

תיאו ואיאן מאמנים אותי כבר שבועיים שלמים בשביל הרגע הזה, הם לימדו אותי איך לשאוג בצורה מאיימת, בזכותם הביטחון העצמי שלי נגלה מחדש.

אני ואיאן התחברנו יותר ויותר, אפשר להגיד שגיליתי אותו, היה לנו המון זמן לדבר על החיים שהוא רוצה שנבנה ביחד מחוץ ללהקה, הוא סיפר לי על החיים הקשים שעבר עם אביו ועל כמה שהוא רוצה לפגוש את אמא שלו.
הוא בעיקר סיפר לי על התקווה שתמיד הייתה לו.
גיליתי שיש לו רגשות, גיליתי שיש לו שאיפות והכי חשוב גיליתי שאני חשובה לו.

"את מוכנה יפונת?" איאן שואל כשהוא נכנס לחדרנו.

"יותר מוכנה מזה לא יהיה" אני אומרת והוא מקרב אותי אליו מחבק אותי חזק.
"את תהיי בסדר אהובה לא לדאוג" הוא נושק ואני מחייכת,
"כשאני איתך זה בטוח, בו נסיים עם זה".

אנחנו יוצאים מן החדר אני רואה את תיאו מחוץ לחדר, הוא החזיק את העדשות לעיניים, בצבע בורדו שהוא קנה במיוחד לרגע הזה.

"את מוכנה?" תיאו שואל ואני מהנהנת.
"זה יקח ממש שניה לשים לך את העדשות"
"זה בסדר אני אשים לה" איאן אומר ואני מחייכת.
איאן שם לי את העדשות ואני הולכת עם תיאו למרתף הכלוב,
תיאו אוזק אותי ונושק ללחי שלי,
"אני סומך עליך לילה, תעשי את זה בשביל כולנו".
"אעשה את המיטב שלי אני מבטיחה" הוא מהנהן ויוצא.

בזמן הזה איאן נכנס למרתף בזמן שתיאו הלך להעיף החוצה את כל האומגות שמסתובבים כאן במקלט הזאבים.

"תשאגי והרבה זה מתחיל אהובתי" איאן אומר ואני מתחילה, אני נכנסת לדמות כמו שלימדו אותי.

"אבא תגיע מהר היא פאקינג השתנתה לבורדו!, צריך להרוג אותה מהר" איאן אומר לאביו ואני כמובן מצוטטת לו בזמן שמע השאגות שלי.

My bad WolfWhere stories live. Discover now