"הופ, הופ שלי את מוכנה?" קולו של תיאו נשמע מבעד לדלת.
"כן" לחשתי והוא פתח את דלת החדר בתנופה מהירה.
"מוכנה להפתעה שלך?" הוא חייך בזמן שהתקרב אליי.
"נו תגלה לי..!!!" לחשתי והוא גיחך.
"לא חרסינה" ליטף את פניי נותן נשיקה לראשי.
"אני שונאת הפתעות... אוף" נכנעתי והוא גיחך."את תאהבי את ההפתעה הזאת" אמר ואני המשכתי בשלי.
אויש תמיד כל ההפתעות שהיו לי בחיי היו מעצבנות בקיצור יש לי מזל חרא בהפתעות.,"עכשיו את באה איתי חרסינה" לחש לאוזני גורם לי להתמכר ללחישות שלו. יש לו קטע כזה ללחוש לאוזן שלי, וזה מעצבן אותי כי זה מדליק אותי ואותו ביחד אני בטוחה בזה.
הוא לקח את ידי והתחיל להוביל אותי אל מחוץ לחדר.
"אין הפעם אזיקים ומטפחת שתקועה לי על הפרצוף אלפא שלי" לחשתי והוא חייך מדביק אותי לקיר רנדומלי באמצע המקום.
"אם את מבקשת אני יכול להגשים לך את המשאלה זאבה שלי" לחש לאוזני מעביר בי צמרמורות, הוא חתיך אש ככה הוא פשוט נוטף סקס אפיל משגע ומטריף חושים.
"יש לי רק משאלה אחת אלפא" לחשתי לאוזנו מקווה לא לעבור יותר מידיי את הגבול.
"ובכן מהי חרסינה" אמר בקולו המחוספס עד מאוד, אויש תהרגו אותי עכשיו אני התאהבתי באלפא.
חייכתי חיוך חושף שיניים, הוא מיד העביר את מבטו על הגומה שלי,
כן יש לי רק גומה אחת בלחי ימין."אני רוצה את השפתיים שלך על השפתיים שלי עכשיו,, אממ בבקשה אלפא" הוא חייך.
"לא מתוקה שלי" לחש מלטף את שערי
"אבל למה אלפא?" אמרתי במהירות עצובה, באמת עצובה.
"את תצטרכי לחכות כשנגיע להפתעה" אמר ופה התעצבנתי, הוא לא הולך להיות בשליטה מלאה בכל מערכת היחסים הזאת!, גם לי הולכת להיות מילה.
"בסדר אלפא" אמרתי והוא חייך הוא שמח שאני מקשיבה לו אבל לא לאורך זמן, אני הולכת לקבל נשיקה בדיוק בעוד כמה שניות.
"את זוכרת את החוק, נכון מתוקה?" נשק לראשי גורם לי להיות עוד יותר חמה על שפתיו המשורטטות.
"א..אהה מ..מה כ..כן" גמגמתי, לא ממש הקשבתי לו, הייתי שקועה יותר מידיי בפרצופו המושך.
"כשאנחנו עם זאבים אחרים את קרובה אליי או מחכה לי באחד החדרים, החוק הזה תקף גם על אנשים רגילים מותק" אמר והנהנתי.
זה הרגע להתחיל בתוכנית להשגת הנשיקה.
"אויש אלפא" אמרתי במהרה והשפלתי את ראשי.
"מה קרה נסיכה?" אמר ואני מיד התחפרתי בתוך חזהו.
"איאן" , "איאן", "איאן".
לחשתי במהרה והוא מיד הדק את חיבוקו בחוזקה.
YOU ARE READING
My bad Wolf
Werewolfסיפורי הוא די מטורף, סליחה תנו לי לתקן את עצמי, הוא מטורף. מרגע החטיפה כל חיי השתנו, לא האמנתי עד כמה מסובכת אני. התעוררתי ביום הולדתי וגיליתי שאני לא מי שחשבתי שאני. החיים שלי התחילו טובים ומאושרים עד לרגעים מסוימים אשר גרמו להורדת הביטחון שלי. יום...