"אתה יודע, אני פחות מאמין לך כרגע" איאן מצטרף לשיחה ואני מסיט את מבטי אליו.
"איך דווקא אתה יכול לקבוע שהופ היא הבורדו, איך ידעת על זה בכלל, זאת יכולה להיות גם לילה" איאן אומר וג'רי צחקק, הוא לא במעמד לצחוק כרגע זה מטריף אותי.
"עשיתי לה את הבדיקה" ג'רי אומר ואני לא מבין על איזה פאקינג בדיקה הוא מדבר, ידעתי שהוא יעשה לה משהו שאני לא אהיה בחדר.
"היא מקסימה אמיתית, אתה יודע תיאו היא לא יודעת מה יש לה, או מה קורה לה, היא לגמרי צריכה בסיס, אל תסתיר ממנה דברים, אני אומר זאת בשבילך, כשהיא תהפוך לבורדו היא תשלוט על הלהקה ועם הכוח הזה יהיו לה עוד כוחות על טבעיים" אני סבור שהוא התבלבל טיפה, כרגע אני האלפא וככה זה יהיה לתמיד, הופ תוכל להיות הבורדו אבל היא לא מבינה דבר בניהול הלהקה, זה כול כך מוזר לחשוב שהיא הולכת להיות האלפא, תמיד האלפות היו בנים, בנות לא יכולות להתמודד עם זה.
כרגע אין לדעת אם הופ רוצה לנהל את הלהקה, אני לא רוצה להלחיץ אותה, ואני לא אתן לאף אחד להלחיץ אותה, אם היא לא תהיה מוכנה אף אחד לא הולך להכריח אותה להיות כזאת."ג'רי אני מזכיר לך שכרגע אני האלפא, תרגיע בדיבור שלך, אני לא הולך לספר לה כלום, אסור לי להלחיץ אותה" אני אומר בשפתיים חשוקות, והוא מהנהן כמו אומגה טוב.
"אני רוצה שתעשה את הבדיקה ללילה, אבל אני מזהיר אותך ג'רי, עשה זאת בדיסקרטיות, שלא תעז להגיד ללילה שקיים דבר כזה שנקרא בורדו, מספיק היא חיה בפחדים" איאן מאיים וג'רי מהנהן וקם מהספה הולך להביא את תיק הבדיקות שלו.
נקודת מבט איאן:
אנחנו מגיעים למקלט הזאבים ואני נכנס לחדרה של לילה ביחד עם ג'רי, בזמן שתיאו מחכה בחוץ.
"מ..מה? קורה כ..כאן?" היא שואלת בגמגום, הורג אותי שהיא מגמגמת לידי.
כשפגשתי אותה היא הייתה כה חזקה, שברתי אותה לרסיסים.אני משדר לג'רי לצאת החוצה והוא יוצא.
אני הולך למיטה של לילה ומתיישב לידה מתחיל ללטף בעדינות את הלחיים שלה.
הלחיים שלה אדומות, כשמסתכלים מרחוק חושבים שהיא בכתה, אבל עכשיו אני מבין ממה האדום הזה, טאן.היא נאנקת בקטנה, עדיין מפחדת לידי, היא בודקת את הגבולות שאין לי.
"שורף ל..י" היא מגמגמת ואני מוריד את ידי, מושך אותה לחיבוק אוהב, שיערה השחור מבולגן, היא נראת שונה, הלוואי והייתי יכול לתת לה להרגיש יותר טוב עם עצמה.
הלוואי והאיום של אבי היה פוסק כלא היה, ואני והיא היינו חיים, חיים טובים כמו באגדות."הוא לא יגע בך יותר" אני אומר מנשק לראשה, והיא נאנחת מחבקת אותי בחוזקה.
לא ציפיתי ממנה חיבוק כזה גדול ומכיל."כמה שאני אוהב אותך" אני אומר והיא מחבקת אותי מרימה את ראשה ומתקרבת, אולי היא מתכוונת ל.. .
YOU ARE READING
My bad Wolf
Werewolfסיפורי הוא די מטורף, סליחה תנו לי לתקן את עצמי, הוא מטורף. מרגע החטיפה כל חיי השתנו, לא האמנתי עד כמה מסובכת אני. התעוררתי ביום הולדתי וגיליתי שאני לא מי שחשבתי שאני. החיים שלי התחילו טובים ומאושרים עד לרגעים מסוימים אשר גרמו להורדת הביטחון שלי. יום...