פרק 13: תתמודדי

1.5K 110 35
                                    

בלילה אוליבר אזק את גופי למיטה כי התחצפתי אליו, אמרתי לו שאני אברח מפה מיד לאחר שהשפעת הסם תצא מדמי.

הוא התעצבן עליי כמו כל גבר טיפוסי.

כשהוא נכנס להתקלח היו לי כמה דקות של שקט כדי לעכל את שיחת הטלפון המוזרה שהייתה בין אוליבר לדיימון.

אוליבר אמר לדיימון שאני אצלו, בעצם אישר לו שלא ברחתי ממנו, מיד לאחר מכן שמעתי את קולו של דיימון צוחק ואז אוליבר ניתק.

כאשר פתחתי את עיניי בבוקר גיליתי שאתמול ירד גשם, הבזקים מהלילה הקודם מכים בי, היה לי קר מסיבה כל שהיא, עכשיו אני מבינה למה.

אני מנסה לקום מן המיטה אך מגלה שאני אזוקה לה, אני מנסה לשחק עם האזיקים, לנסות להשתחרר מהם בשקט אך נהמת הבוקר של אוליבר נשמעת על ידי.

אחרי שהוא יצא מהמקלחת הוא הוריד את חולצתו ונשכב על ידי בלי לומר מילה, מידי פעם הוא ליטף את שיערי ומלמל לעצמו מילים ששמעתי, אך כרגע שחכתי אותם.

"מה את מנסה לעשות נסיכה?" הוא לוקח את ידיי ושם אותם בצידי גופי כך שלא אוכל לנסות להשתחרר.

"לצאת מכאן" אני כועסת על עצמי בליבי על כך שיצא לי קול צרוד וחלש למדי, אתמול צעקתי הרבה מאוד, אני מניחה שכאב גרוני נובע מכך.

"את לא יוצאת מהבית בלי אישור שלי" זה המשפט האחרון שאני שומעת לפני שהוא נכנס לצחצח את שיניו במקלחת.

כשחזר מהמקלחת הוא התקשר למישהו.

"היא התעוררה אך עדיין מסוממת, מתי לתת לה את הסם הבא" אני מנסה להתרכז ולהפעיל את כוח השמיעה שלי אך זה לא קורה, הגוף שלי עבר זעזוע מאתמול, אני אמורה לתת לו מנוחה.
"הבנתי אותך, כשתגיע תתן לה אתה את המנה הבאה שלה, יום טוב דיימון ניפגש בקרוב" אוליבר מנתק את השיחה ויושב לידי.

"את רוצה להשתחרר?" הוא מרים את גבתו ושואל אותי, אני מהנהנת במהירות מהירה מידי. תמיד שנאתי להיות חסרת אונים, אני לא יודעת איך להתמודד עם סיטואציות כאלה.

כשאוליבר משחרר אותי הוא נותן לי לנסות לקום לבד, בהתחלה חשבתי שזה מעשה חביב אך מיד כשקמתי מן המיטה נפלתי על הרצפה במהירות, הרגשתי שגופי חלש ומזועזע, אני כועסת עליו הוא לא היה צריך לעשות זאת.

הוא היה צריך לכבד אותי ואת גופי.

אוליבר צחקק לעצמו ומלמל, "מסוממת לגמרי" הוא מועיל בטובו להרים אותי כשאני נתלית עליו בעל כורחי, אני צולעת במסדרון עד שהוא מביא אותי לשבת על כיסא ליד שולחן גדול.

ההליכה עד לכאן הייתה לי קשה עד מאוד, הרגשתי שהגוף שלי בוגד בי.

אוליבר מגיש את ארוחת הבוקר, הוא הגיש לי דברים רכים וקלים לאכילה.

My bad WolfWhere stories live. Discover now