החליקו כדי לשמוע את השיר
Little do you know.
_____________________________________~אזהרה- פרק קשה~
"הגיע הזמן שתשלמו"
תיאו אמר בזמן שחייך את חיוכו המפחיד."א..אלפא א.א.אני, ב..בקשה ממך" קיילי גמגמה. היא ממש פחדה. מהתקופה האחרונה למדתי להכיר את תיאו הוא לא הכי
'טוב' שיש.
הוא אלפא קר, אכזר, מפחיד, ועוד המון תיאורים.
קיילי פחדה ובצדק הוא יכול להרוג אותה, היא מרדה בו, היא עברה על החוקים שלו."שקט מורדת" ענה מהדק את אגרופיו, בחיים לא ראיתי את תיאו עצבני בצורה הזאת.
"א..אני לא ר..רוצה למות" לחשה, וריד העצבים שלו בלט הוא התקרב אליה קרוב מאוד,
"באמת מורדת" אמר והתקדם לאוזנה.
"עם תמשיכי לא להקשיב לי זה יהיה סופך"
הוא נשך את אוזנה פוצע אותה, דמעת כאב יצאה מעיניה."בבקשה ממך אלפא תיאו רחם עלי" לחשה בקול טיפה יותר עמיד.
הוא גיחך והתכופף כך שפניו היו מולה.
הוא ליטף את פרצופה,
"אני יכול לתת לך לבחור מי יעניש אותך" לחש מוחה דמעה אחת מפניה,
"או אני או איאן, תבחרי מורדת" לחש ועל פניה של קיילי נראה מבט מבועת, היא התחילה לרעוד מפחד, תיאו הסתכל עליה וגיחך.
"בדיוק כמו שחשבתי" לחש והתרומם."אני חושב שהגיע הזמן להתחיל לא ככה מורדות?" לחש וגיחך לוקח את השוט מתקרב אל קיילי.
"מי ראשונה?" לחש קיילי רעדה, "יש מתנדבת?" לחש בקול ילדותי.
"טוב כנראה שאני אבחר" לחש, רעדתי לא הפסקתי לרעוד.
הטמפרטורה בחוץ הייתה נמוכה, אני וקיילי ישבנו רועדות וקפואות עם הלבשה תחתונה.ליבי דפק בזמן שתיאו הסתכל על שתינו מנסה לבחור במי להתעלל קודם.
"אני חושב שבחרתי א-" אמר אך קול הצלצול קטע אותו.
הוא לחץ על מקש הסינון והניח את הטלפון על השולחן.
"חכו כאן" אמר וגיחך לעצמו, חתיכת טיפש איך הוא מצפה שאני אזוז עם הפציעה שלי!.
קיילי לא תעז לזוז היא מפחדת יותר מידי ובצדק תיאו איים עליה בגזר דין מוות.הוא חזר עם שני מחסומי פה. לעזאזל למה עשיתי את הקעקועים האלו!, רציתי להחזיר לו על האמת שהוא מסתיר ממני ובסוף אני מקבלת עונש ממש כיף גדול.
הוא התקרב אלי עם מחסום הפה. זה נגמר עכשיו, נמאס לי אני לא יכולה להיות חסרת אונים יותר נמאס לי.!.
"תיאו בבקשה תפסיק אני לא התכוונתי" אמרתי בזמן שהוא נעצר במקומו, הרגשתי שהוא היה בהלם מכך שאמרתי משפט בלי לגמגם.
"ששש" לחש כאשר הרים את ידו לכיוון הפה שלי.
חי בסרט שאני אקשיב לו, הוא לא יכול להרוג אותי אז מה יש לי להפסיד.
"לא אני לא אשב בשקט, אתה חייב ל-,
אמממהמא" אמרתי בזמן שמילתי האחרונה נקטעה על ידי כך שתיאו קשר לי את המחסום.
כל שיכולתי להגיד הוא רק מלמולים נמשכים.
אני לא יכולה לדבר, גם אם אני רוצה אף אחד לא יבין כלום.
YOU ARE READING
My bad Wolf
Werewolfסיפורי הוא די מטורף, סליחה תנו לי לתקן את עצמי, הוא מטורף. מרגע החטיפה כל חיי השתנו, לא האמנתי עד כמה מסובכת אני. התעוררתי ביום הולדתי וגיליתי שאני לא מי שחשבתי שאני. החיים שלי התחילו טובים ומאושרים עד לרגעים מסוימים אשר גרמו להורדת הביטחון שלי. יום...