פרק 41: גן הזאבה

3.8K 214 45
                                    

החליקו כדי לשמוע את השיר
Unconditionally
_______________________________________

נקודת מבט תיאו:
לא הייתה לי ברירה, הייתי חייב לשאוג עליה, אם לא הייתי עושה את זה היא הייתה ממשיכה למרוד בי.

אני אוהב אותה, אבל כשהיא בצורת הזאב שלה, היא צריכה לדעת מי הוא האלפא.
כשאשת זאב משתנה, היא בדיוק כמו כולם, בעולם שלנו אין פריוילגיות משונות.

אני יודע ומבין שהיא המיועדת שלי, אבל אבי תמיד נהג להגיד לי, שאם אני לא אנהג להפחיד מידי פעם את המיועדת, היא תמרוד בי.

קשה לי שהיא מורדת בי, ברגע שהיא עושה את זה אני יכול להתחרפן.

לפעמים זה לא תלוי בי, קוללתי בגן האלפא.
הוא לא נותן לי מנוח, הזאב שבתוכי, רע ועצבני עד מאוד, אני מנסה עד כלות נשמתי לעצור אותו, אבל לפעמים זה חזק ממני.
הזאב שבי לא מפסיק לדבר איתי, הוא לא מפסיק להגיד לי, שאני השולט, שאני צריך לחנך אותה, שאני צריך להפחיד אותה.
אם הייתי נותן לזאב שבי לשלוט עליי, ברמה מלאה, הייתי אדם אחר.

לכל זאבה בלהקה מוצמד זאב.
אני מחליט על ההתאמה,
זאבות חזקות מקבלות אומגות חזקים.

בגיל 17 כל בטא מוכרחה להתייצב אצלי,
לפני השינוי הגדול שעומד לקרות לה, אני מצמיד לה אומגה.
תפקידו של האומגה הוא בדיוק כמו תפקידי רק בלי אופציית ההיפנוט.
האומגות מחויבים לחנך כל בטא, כל בטא צריכה לציית לאומגה שלה.

יש לנו בלהקה בעיה אחת, גן הזאבה של הזאבות .

לאחר 24 שעות השינוי הראשון, הם מתעוררות בעזרת קול שמעיר אותם,
זהו גן הזאב של הזאבות, זה קול שמדבר איתך, רק אתה יכול לשמוע אותו, רק אתה יכול לדבר איתו, ורק אתה יכול לשלוט עליו.
הבעיה היא שהזאבות הן רגשניות הן פועלות מהלב, לגן הזאבה קל להשתלט על הראש שלהן.
לכן כדי לפתור את הבעייה הן צריכות מישהו להקשיב לו, לפעול מהפחד, הן צריכות לדעת שאם יקשיבו לגן הזאבה שלהן, הן יחטפו מהאומגה השולט עליהן.

באותו היום הנורא, שקיילי החליטה לקשקש במוח של הופ שהיא צריכה לעשות קעקוע, זה היה היום שבו הבנתי שקורא משהו,
רתחתי על ווס, העונש שנתתי לה הרעיד אותה.

קיילי תמיד הייתה זאבה חזקה, ורק בגלל זה הצמדתי לה את ווס, היא הייתה מרדנית מהרגע שהוריה מתו, היא הייתה לבד במקלט הזאבים עד שהגיע לגיל 17 ששם היא פגשה את ווס,

אני ציוותי על ווס שיחנך אותה חזק, היא הייתה מרדנית וידעתי שברגע שהיא תשתנה גן הזאבה שלה ישלוט עליה.

ווס נהג לספר לי שהיא מאוד קשה ומרדנית,
הוא אמר לי שכל יום הוא מעניש אותה.
הוא גרם לי להרגיש טוב, כי ידעתי שהיא לא תעשה בעיות,
אבל ביום המרידה שלה הבנתי משהו מאוד מסוים.
ווס אמר לי שהיא כל יום מקבלת עונש, אז עלתה לי השאלה, למה היא כל כך פחדה מהעונש שלי?,.

My bad WolfWhere stories live. Discover now