החליקו כדי לשמוע את השיר
Sia: Eye of the needle
___________________________________נשארתי במקומי, הייתי בלחץ ליבי דפק. אני ממש לא אוהבת להיות בשליטה של תיאו אז להיות בשליטה של אומגות זה פשוט נורא, זה משפיל.
מה הקטע של תיאו?, משרתת!, הצחיק אותי אני לא משרתת אני המיועדת. כל כך רציתי להתחצף אל כל האומגות שישבו שם, הם חיכו לעשות לי משהו אני מרגישה עליהם. תיאו הולך לשלם על כך לאחר שהם ילכו.
עמדתי עדיין קפואה כאשר ריו ושאר האומגות בהו בגופי.
תיאו לא ראה אותם, הוא היה עסוק בנייד שלו.
אם הם חושבים שאני הולכת "לשרת" אותם אז הם טועים ובגדול, אני לא משרתת!.לא נשארתי חייבת סובבתי את פרצופי מפנה להם את גבי הולכת לחדרי, משאירה אותם עם פנים אכזריות, מה הקטע של כל הזאבים בעולם?!, למה הם כל כך עצבנים כל הזמן.
עם כל הכבוד להם תיאו הוא האלפא שלי הם לא יאמרו למיועדת לשרת אותם."לאן את חושבת שאת הולכת!?" שמעתי את ריו, חחח ממש חי בסרט שאני אקשיב לו בקושי לתיאו אני מקשיבה. טוב האמת שלתיאו אני כן מקשיבה..., אבל זה יהיה חייב להסתיים עוד מאט.
לא עניתי והמשכתי לעלות לחדרי.
"אמיצה" אחד מהם אמר. "שתוק רן!" קולו של תיאו נשמע בצעקה. לא הקשבתי רק המשכתי ללכת. "בחיים שלי לא ראיתי משרתת כזאת אמיצה אחי, היא צריכה חינוך, אני לא מאמין שלך היא לא מקשיבה, ממתי לא מקשיבים לאלפא ועוד לך! האלפא הדומיננטי של הלהקה" נעצרתי במקומי, דומיננטי? יש אלפא דומיננטי. כמה עוד דברים אני אגלה עליו?!. סובבתי את ראשי בפחד מסתכלת על המתרחש."אני אמרתי לך לשתוק אומגה" קולו של תיאו נשמע מחדש בזמן שהתרומם מהספה.
"אתה יודע שאני צודק!" קולו של רן נשמע ברחבי הבית. "תיאו שאני מכיר היה כבר מהפנט אותה!" רן אמר ונשף ברוגז,."יש לך משאלת מוות?" קולו המחוספס של תיאו נשמע, קול עמיד ומרושע, מגיע לרן מי הוא שידבר אלי ככה. אני המיועדת הוא רק אומגה.
"לא אלפא" רן ענה מסתכל על חבריו, "הוא צודק תיאו" קולו של ריו נשמע מחדש ברחבי הבית. "אתה האלפא והיא תקשיב לך ולנו אנחנו הזאבים אנחנו השולטים" ריו נשף גם הוא מסתכל על תיאו בלי לפחד לשניה. "אם היה לי את כוח ההיפנוט של האלפא הייתי כבר ממזמן מהפנט אותה" המשיך ריו, ובזמן הזה הם כבר לא קלטו אותי. הסתתרתי מאחורי הקיר מאזינה להם. בטח הם חושבים שנעלמתי.
"אז גם לך יש משאלת מוות נכון ריו" קולו נשמע הפעם חזק יותר, "שכחתם מי אני?" אמר וגיחך, "אני האלפא שלכם, אתם אומגות, אני מחליט מתי להפנט אותה ומתי לא אני מובן?!" צעק ולא נשמע דבר כנראה הם מהנהנים כמו תינוקות.
"אני לא מבין אלפא" אומגה אחר התחיל לדבר, מסכן הוא כנראה לא יודע שאת אלפא אסור לעצבן. "מה עכשיו ווס" החזיר בקול רגוע יותר. "עם היא לא מהופנטת איך הבאת אותה לכאן?" שאל ונשמע שקט מצד תיאו.
YOU ARE READING
My bad Wolf
Werewolfסיפורי הוא די מטורף, סליחה תנו לי לתקן את עצמי, הוא מטורף. מרגע החטיפה כל חיי השתנו, לא האמנתי עד כמה מסובכת אני. התעוררתי ביום הולדתי וגיליתי שאני לא מי שחשבתי שאני. החיים שלי התחילו טובים ומאושרים עד לרגעים מסוימים אשר גרמו להורדת הביטחון שלי. יום...