רעד. זה מה שאני זוכרת, שמחה לא הייתה כלולה בכאב שעברתי. לקח לי זמן להתאפס על עצמי כדי להדחיק את המקרה.
אני זוכרת אותו כאילו היה אתמול, הייתי בת 12 שאמא שלי הופ בראון נעלמה כלא הייתה, אבא אומר שהיא נרצחה מכיוון שלא מצא את עקבותיה.אני זוכרת שהתעוררתי בבוקר ליום לימודים שגרתי בבית ספרי, אבא לקח אותי לבית הספר ברכבו ואמא הלכה לעינייני להקה שגרתיים.
בלי לשים לב יום הלימודים עבר ועף כלא היה.
הלכתי לביתי ומצאתי את אבא ודודי החורג דילן יושבים על הספה ופניהם נפולות, מיד ידעתי שקרה משהו, הרי אני מכירה את אבא שלי ודוד דילן, דוד דילן תמיד קנה לי דברים ולקח אותי לימי כיף הוא תמיד היה כזה שטותניק כך שלראות אותו עצוב היה באמת מוזר בשבילי.
את אבי.., טוב את אבי אני מכירה הוא לא בכה אף פעם לידי שלא לדבר על פנים נפולות. אבא שלי בן אדם חזק הוא לא הראה לי בחיים חולשה.שאלתי אותם מה קרה שאלה שנשמעה פשוטה, למעשה קלילה אך לא ידעתי שברגע הספציפי הזה הם הולכים לספר לי על אובדנה של אימי.
האישה הכי חזקה שהכרתי, מאז שהכרתי אותה רציתי-חלמתי- להיות כמוה.
רציתי להיות אצילית נפש כמוה, חלמתי להיות העתק מושלם שלה.
אימי הייתה המנטורית שלי היא תמיד אמרה לי מגיל קטן לספר לה הכול, היא דאגה לי יותר מהכול, האמת אני מבינה אותה, מאז שאחי הבכור דיימון נחטף לקח להורים שלי המון זמן להביא אותי לעולם ליתר דיוק חמש שנים לאחר המקרה, אבא אמר שאמא הייתה בדיכאון כבד עד שיצאה ממנו, היא נהגה להגיד שברגע שהיא תצא מהדיכאון היא תעכל שלא תראה לעולם את בנה הבכור.מהיום שאימי נעלמה כך החיים בבית שלי נעלמו, אבא שלי נכנס לדיכאון כבד, הוא השתנה הוא לא האבא שאני זוכרת שהיה, אבא נהג לצחוק ולשחק איתי בכל הזדמנות שהייתה לו.
הוא עשה אותי הנסיכה של הבית ומאז מותה של אימי כל הילדות שלי הסתיימה.אני כלואה בבית הזה מגיל 12 לא יצאתי מכאן מהיום ההוא שחזרתי הביתה וגיליתי את האמת הנוראית ששברה אותי מבפנים.
אבא לא הסכים לי לצאת, הוא תמיד טען שאני בת קטנה שלא יכולה לשמור על עצמה בעולם הזאבים ולכן הוא נאלץ לאמן אותי בחוזקה ולהכין אותי לשלוט על הלהקה, למרות שזאת לא באמת שליטה מלאה עקב העובדה שאני אאלץ לחלוק את השליטה עם זאב.
שנאתי את העובדה הזאת אבל אלו החוקים המפגרים של אבי, ומגיל קטן הוא הסביר לי שאני בת ובת לא יכולה לשלוט לבד על להקת זאבים. הוא תמיד אמר לי, "תראי את אמא קריסטל את אמא רצחו כי היא הייתה אישה שהתעקשה לשלוט לבד ולכן היא באדמה".
אבי פעל מהפחד, הפחד הניע אותו וגרם לי להתחרפן, הוא לא יכל לשאת בעובדה שהוא יאבד את הבת היחידה שלו.אבל עם כל הכאב קשה לי לכעוס על אבי, כי בסך הכל הוא דואג לי ואוהב אותי בדרכים שלו, הוא קונה לי ומביא לי דברים מבחוץ, הוא עושה הכל כדי שלא ישעמם לי פה, למרות שמשעמם לי למרות הכל.
YOU ARE READING
My bad Wolf
Lupi mannariסיפורי הוא די מטורף, סליחה תנו לי לתקן את עצמי, הוא מטורף. מרגע החטיפה כל חיי השתנו, לא האמנתי עד כמה מסובכת אני. התעוררתי ביום הולדתי וגיליתי שאני לא מי שחשבתי שאני. החיים שלי התחילו טובים ומאושרים עד לרגעים מסוימים אשר גרמו להורדת הביטחון שלי. יום...