פרק 31: אתה

1.4K 95 21
                                    

קריסטל:

"את חייבת להרים את עצמך" אומר לי קאי, כאשר אנחנו עדיין יושבים באמבטיה.
"אני מנסה קאי, באמת שכן. הניסיון לא עוזב אותי אני תמיד מנסה. אני מרגישה שאני לא שולטת בזה. הוא נכנס לי לחלום. קאי אני מפחדת." אני מתחילה לחשוב שאני מתחרפנת, לאט לאט אני מרגישה מועקה.

"די קריסטל את חייבת להפסיק לרעוד. אני מבקש ממך להירגע. אני מפחד עלייך" אני מבינה את קאי. הוא לא יודע איך להתמודד איתי, אני מראה פחד בשניה אחת של חולשה.
האם אוליבר הצליח לחנך אותי?.

"אל תעזוב אותי קאי, אני מתחננת אל תתן אותי לדיימון ואוליבר" קאי סובב את גופי, המגע היה אינטימי. הרגשתי שהוא מנסה להסיח את דעתי מהפחד.

"מתוקה שלי, כל עוד אני יכול להציל אותך זה מה שאעשה.
את לא סומכת עליי?, שכחת מי הציל אותך לפני כמה ימים?. היית שכובה בכלוב ללא הכרה. לא ידעתי מה הכניסו לך לגוף היית נראת זוועה. לא חשבתי לרגע על ההשלכות שבדבר, אני הצלתי אותך קריסטל. אני תמיד אציל אותך!. לא משנה לאן תלכי, לא משנה מה יעשו לך. אני תמיד אגיע לשמור עליך.
את תגיעי לגדולות קריסטל. את פשוט צריכה להתרומם." אני יודעת שאני צריכה להקשיב לו, הוא אומר דברי חוכמה.

"אבל אני יודעת שאוליבר יגיע. ואם הוא יגיע מה תעשה?" אני מרגישה בחרדה.
אני חושבת שהפחד להילקח שוב מבעית אותי.
זה היה צפוי שהוא ימצא אותי. מה חשבתי לעצמי?.

"קריסטל אני חושב שאת עוברת התקף נפשי. את צריכה לאכול ולשתות כדי להרגיע את הגוף שלך.
אנחנו נטוס בחזרה לעיירה כמה שיותר מהר. אני אקח אותך לאזור הכנופייה, לא אוריד ממך את העיניים לשניה. אגן עליך כמה שאפשר" קאי לוחש לי.

"אבל הוא יקח אותי" בכיתי. מה קורה לי?. האם אני מכירה את עצמי?.
אני עוברת התקף חרדה?.
הכל לא מובן לי, חדר האמבטיה סוגר עליי, אני מרגישה שקאי אומר דברים כדי להרגיע אותי, אך ברגע האמת אני יאלץ להתחנן לרחמים.
זה כזה ברור לפעמים דיימון או אוליבר יגיע יחטפו אותי ושם זה יגמר.

"מה קורה לך?, חשבתי שנרגעת אני באמת מנסה להסביר לך בצורה שתביני שאני כאן בשבילך. אני תמיד אגיע אליך, אוליבר לא יפגע בך"

"אי אפשר להגיד שהוא לא יפגע בי להפך, הוא לא יפספס הזדמנות.
הוא אמר לי זאת לפני מספר ימים.
אני שייכת לו, אולי זה נראה לך כיף שאני איתך כרגע.., אבל אני שלו ואני הייתי מספיק טיפשה כדי לבוא איתך לכאן. קאי כשהוא יבוא לקחת אותי אתה תאלץ לראות את הצד האפל שבי.
הצד שאני הכי שונאת, הצד שאוליבר רוצה שאני אהיה. אתה תראה אותי הכי קטנה שאפשר. רגשות לא יהיו בי עוד. חסר רק מבט ואני יהיה בשקט. חסר רק הרמת יד ואני אוריד את ראשי.
חשוב לי להכין אותך, כי אתה עומד לראות את שליטת האלפא בי.
יכאב לך הלב כשתראה אומגה שולט על בורדו.
אין לי ברירה קאי, הוא ימצא אותי בסופו של דבר" נצמדתי לקאי וליטפתי את שערו.

My bad WolfWhere stories live. Discover now