פרק 19: אומגות ואלפא

4.8K 217 52
                                    

החליקו כדי לשמוע את השיר
You are the reason
___________________________
תיאו עדיין ישן בזמן שאני יצאתי מהמקלחת בעדינות, לא רציתי להעיר אותו.

לקחתי את המגבת יצאתי מחדר המקלחת והתנגבתי, עדיין לא מאמינה שהוא ראה אותי ערומה לגמרי!, אני פשוט סתומה אני הבאתי את זה על עצמי, זה המחיר שאני נאלצת לשלם על כך.

' במוקדם או במאוחר הוא היה רואה אותך כך '
המחשבה הזאת לא רוצה לצאת מראשי,
אני כן עיכלתי שאנחנו אמורים להיות ביחד לכל החיים, בטוב וברע, בעיקר ברע.
אבל אני עדיין בלחץ מכך, אני לא השתנתי לצורת זאב, לעולם לא הרגשתי שיש בי גן זאב, גן פראי.

אני בעיקר מפחדת ובלחץ, אבל בתוך תוכי אני שמחה, מתרגשת, מאושרת,.
זה אולי נראה מוזר, אבל אני באמת מרגישה שמצאתי את עצמי מחדש, אני מתחילה להבין שנועדתי להיות עם אלפא, נועדתי להיות זאבה, נועדתי להיות עצמי.

סיימתי להתנגב ונזכרתי שאין לי בגדים.
טוב זה לא יהיה נורא עם אני אכנס לחדרו של תיאו לקחת בגדים נכון?, טוב הוא הרי בבית ואני צריכה בגדים.

על החיים ועל המוות.

חזרתי לחדר המקלחת, וראיתי אותו עדיין באותה תנוחה ישן לו בשקט מופתי, כמו ילד חמוד.

התכופפתי אליו מלטפת את פניו החלקות, ללא שום זקן של איש מערות.

הורדתי את ידי לליבו מרגישה את ליבו פועם בעדינות, הוא נרגע. כשהוא נרגע אני רגועה.
אני מרגישה שאנחנו מחוברים, אני מרגישה ששנינו משפיעים אחד על השני, אני מרגישה שנועדנו, אומנם בהתחלה חשבתי שקוללתי אבל אני לא מפסיקה להרגיש משהו, משהו שהוא עושה לי. משהו בהתנהגות שלו מושכת אותי אליו, אני אתן לזמן לעשות את שלו.

יצאתי בשנית מחדר האמבטיה והתקדמתי לחדרו שנמצא בקצה המסדרון.

פתחתי את הארון השחור שנמצא בצד החדר, מחפשת בגדים, אך לא מצאתי לצערי בצד הזה של הארון היו רק חגורות ומעילים.

פתחתי את דלת הארון הימנית ומצאתי....

פאק ! , הוא חתיכת שקרן!, איך הוא גרם לי לצחוק על עצמי כך!.
אני לא מאמינה שהוא הביא לי בגדים שלו כשיש לו בארון,
חולצות, מכנסיים, הלבשה תחתונה של בנות!.
הוא פאקינג גרם לי ללכת יום שלם בלי חזייה עם חולצה שלו, ובוקסר שלו.
כאילו וואטדפאק, הוא בכוונה רצה לראות אותי בבגדים שלו?!.

יש לי אלפא ערמומי, הוא חושב שזה מצחיק שהוא בשליטה מלאה עליי, בשליטה מלאה על גופי, אז לא הוא טועה זה נגמר עכשיו, אני מתלבשת בבגדים של הבנות ולא אכפת לי מה הוא יגיד לי.

התלבשתי במהרה שמתי הלבשה תחתונה, שהאמת קצת חשופה מידי לטעמי, שמתי שורט ג'ינס בצבע תכול וחולצה רנדומלית שהייתה שם,.

My bad WolfWhere stories live. Discover now