פרק 47: זה אומר..

4K 200 32
                                    

החליקו כדי לשמוע את השיר
When I was your man.
_______________________________________

"למה את רעה?" תיאו שואל בזמן שצחקקתי,
"למה אתה מעניש אותי?, לא נותן לי לנשום?, הא תיאו בראון!" אני מחזירה בזמן שאני לוקחת עוד ביס מהאוכל הטעים יש לציין,
"לא עונה הא?, טוב תמשיך לחיות בחושך אלפא" המשכתי והוא השתתק.

"את תדברי אליי יפה" הוא אומר מתקרב אליי, "או שמה תעשה לי? אדון אלפא, כבר עשית לי הכול אני לא מפחדת ממך, אני הופ החדשה תכיר" אני אומרת והוא מכחכך בגרונו.

"תקשיבי לי טוב בטא!" הוא בטון מזלזל את המילה בטא.

"את לא יותר מבטא, אני האלפא כאן, כדי שתכניסי את זה לראשך, כרגע את קשורה לא אני, אני תמיד יהיה צעד מעלייך, לך יש עוד המון ללמוד" אני כבר לא רעבה.

"נמאס לי ממך באמת" אני מעיפה את האוכל  לריצפה, "יפה עשית" גן הזאבה אומרת ואני משדרת לה שאני משתדלת.

"יום יבוא בטא ואת תביני למה אני מתנהג ככה." אני מצחקקת בלעג ובעצב.
"היום הזה לעולם לא יגיע כי אתה לא מוכן לספר לי, ואתה לא תרצה לספר לי לעולם, אתה לא אוהב אותי הכול שקר אחד מלוכלך, אתה אוהב מישהי אחרת!" אני צועקת בעצבים, הוא שכך, את כל השיחות המוזרות שלו עם ווס, שלעולם לא ישכח, הוא דיבר על מישהי, על מישהי אחרת שהיא לא פאקינג אני, אני אוהבת אותו אבל הוא לא אוהב אותי!.

הוא קם ממקומו והחל לצחקק בקול גדול מחליף אותי.

"תגידי לי על מה את חושבת הופ, אין לי אף אחת אחרת מלבדך." הוא אומר מעביר את ידו על אפי מדגדג אותו מעט, מי הוא חושב שהוא?!, אני לא קונה את זה הוא משקר לי, הוא דיבר עם ווס עליה, על מישהי שאין לי מושג מי זאת, אבל באותה נשימה בא לי לרצוח אותה.

אף אחת לא תיקח את תיאו הוא שלי.

"בולשיט!, אתה דיברת עם ווס עליה, הוא שאל אותך מתי תחפש אותה ואתה תמיד אמרת "בקרוב ווס", תשמע תיאו, אתה אוהב מישהי אחרת שהיא לא אני, וזה לא פייר, אני לא בובה של אף אחד!"
אני צועקת ועל פניו נראה מבט מעוצבן, ידעתי  שהוא יתעצבן בסופו של דבר, כנראה שאני באמת מעצבנת.

"את צוטט לי?!" הוא שואל בקוס בס.
"לעזאזל ידעתי שאני לא מספיק נוקשה איתך, לעזאזל הופ אני לא מבין אותך" מה הוא רוצה ממני לעזאזל?!.

"אני לא מבינה מה אתה רוצה ממני, אני יכולה לשמוע למרחקים ואתה לא היית מוכן לדבר עם ווס לידי אז מה לעשות שאני-"

"שאת מה?!, החלטת על דעת עצמך לצוטט לי?!, את כנראה לא הבנת מה המעמד שלך, וכנראה שאת לא יכולה להבין בטוב, ואם את לא מבינה בטוב זה אומר.."
הוא עצר את נאומו הארוך, עוצר את עצמו מלהגיד משהו נוסף, משהו שכנראה מאוד חשוב.

"מה תיאו??, מה זה אומר?" אני שואלת בזמן שהוא מסתכל עליי עובד עצות.
"הוא פשוט חוצפן חכי תראי מה נעשה לו כשנישתחרר, " גן הזאבה אומרת אך אני משתיקה אותה, חשוב לי לדעת מה תהיה תשובתו.

My bad WolfWhere stories live. Discover now