פרק 22: דיימון

1.7K 99 59
                                    


לפני 23 שנים:
נקודת מבט דיינה:

אני רצה כאשר אני שומעת שאגות וצרחות מהבית של הבורדו.

"בוא עכשיו טסים מכאן!" שידרתי לו.
"איפה את?, אני עם תום עכשיו היא לא מרגישה טוב" הוא אומר לי, שמעתי עוד שאגה.

מחפשים אותי ואם ימצאו אותי החיים שלי יגמרו עוד היום.

הופ מטורפת, היא כמעט רצחה את האחיין שלי, ברייד.
הוא סבל כל חייו בגלל ההורים של הופ, הכל נלקח ממנו, אז מי אני יהיה עם לא אעזור לו.

הוא עובד על נקמה כבר תקופת זמן ארוכה תשע חודשים שהוא עומל.
הוא תכנן על דיימון, והנקמה שלו תצליח.

בני משפחתי סבלו בחיים שלהם, הגיע הזמן גם לנסיך הקטן שנולד לסבול.
הוא יגדל בסבל, הוא יגרום לסבל, לא יווצר מצב שהוא יהיה טוב לב.

הוא יגדל להיות אכזר, נשכיח ממנו הכל.

"תרים את תום, התינוק אצלי אני בסכנת מוות ניפגש במעבר הגבולות, תביא את הרכב שלך, תעשה את זה מהר!" הנשימות שלי חזקות וכבדות,  דיימון לא מפסיק לבכות וזה לא ממש עוזר לי.

"אני מארגן אותה ומגיע!"

"טוב ברייד אני בדרך, תיאו עצבני אז כדי לנו למהר, למזלי לא הייתי יותר מידי זמן בבית שלהם כדי שהריח שלי יתפס לכן צריך למהר!"
אני אומרת כאשר הגעתי לרחוב הבתים הנטושים ביותר של העיירה.

פעם חיינו בבית ענק, הלהקה הצפונית הייתה בשיא שלה, עד מות אחי האלפא.
אבא של הופ רצח את אחי, ועל זה אין בי שום רגשות אשם. 
התינוק שאיתי יסבול, אנחנו נהפוך אותו לפרא אדם, הוא ירמה ויעבוד על כולם ברגעים הנכונים.

האחיין שלי חכם, טוב הלב לעולם לא זרם בעורקים שלו, ואני גם מבינה למה.

היינו צריכים סוף אחר.
●●●●●●●●●●

"אני חייב לראות אותו" ברייד אמר לי כשעצרנו לקנות אוכל.
נתתי אותו לברייד אשר חיכה שתום תחזור עם האוכל והתינוק שזה עתה נולד להם.

"תיזהר הוא נולד רק לפני כמה שעות הוא פיצי, והוא חייב לאכול" ברייד הנהן ונתתי לו אותו.

"אתה תהיה הכוכב שלי" הוא ליטף את פניו.
"שיזדיין התיאו הזה, זה הרי ברור שהוא לא התינוק שלי, יש לו שיער שחור ועיניים כחולות בדיוק כמו לאבא שלו"  ברייד אמר אך אני כבר קיבלתי את זה.

"הבאתי אוכל, תאכלו בזמן שאני אאכיל את התינוקות" תום אמרה כשנכנסה לרכב, מחזיקה בידה את התינוק של האחיין שלי.

"אין בעיה קחי אותו ותיזהרי תום הוא זהב הילד הזה" ברייד נתן לתום את הילד.

במזל תום שלנו ילדה לא מזמן לכן יש לה חלב אם לתת לו.

My bad WolfWhere stories live. Discover now