פרק 16: שקרן

1.5K 106 32
                                    

"קריסטל את זוכרת שאמרתי לך שאנחנו צריכים לדבר נכון?" קאי הופך לרציני בשניה ואני מהנהנת.
"כן, אתה יכול לדבר.." אני זזה ממנו טיפה כדי שהשיחה תהייה רצינית ובוגרת, בכל זאת אנחנו לא ילדים.

"תספרי לי עלייך" הוא אומר לי ואני מתנשפת לשניה.
לספר לו עליי?, לספר לו מה עובר עליי?.
אין לי מושג מה לעשות כרגע.
אני מרגישה כלואה בין שני עולמות.
הראשון הוא העולם של אבי, אוליבר ודיימון.
אין לדעת איך קאי יגיב לכך שאני מאורסת לגבר שאין לי משיכה אליו. אין לי מושג איך יגיב כשישמע שאחי החדש /ישן רוצה להתעלל בי, למעשה אפילו אני לא יודעת איך להגיב לכך הרי הוא אח שלי ואני באמת לא יודעת מה עבר עליו בחיים, אך אני מניחה שכל השנאה שיש לו כלפי הוא אגר בין השנים.

טוב, והעולם השני הוא העולם של קאי, עולם טוב יותר לדעתי, קאי מהווה בשבילי דמות חזקה ועוזרת. טוב אני עוד לא ממש יודעת מה הקטע שלו או מה הוא עושה בכלל, או מי המשפחה שלו.
זה מוזר לי שאני חושבת שעולמו הוא עולם יותר טוב מעולמי, אך עם כל הכאב זה נכון.
אני חייבת לו כל כך הרבה, הוא הציל אותי כבר מספר פעמים והתנהג אליי בצורה מתחשבת.

אני לא מסוגלת לפתוח את ליבי שוב.
עשיתי זאת עם דיימון עם האח הגדול שלי, דיימון שבר את האמון שלי בו.
האם אני יכולה לבטוח באדם שאני עוד לא מספיק מכירה?.
אולי זה מבחן עבורי?.

אני לא יודעת.

"אתה מתחיל" הוא צחק.
"תמיד חייבת להיות חולת שליטה קריסטל בראון"
"אתה מתכוון לדבר קאי בלייק?, כי ממני לא תקבל מידע עד שלא אכיר אותך" הוא עצר את הצחוק הממכר שלו פניו נהיו רציניות ואני חייכתי לעצמי חיוך מנצח.

"מה את רוצה לדעת קריסטל?" הוא משלב רגליו ומתיישב על הספה כמו ילד, הוא הצחיק אותי אך עדיין נשארתי במבטי הרציני יש בי רצון שהשיחה הזאת תגלה לי עליו כמה שיותר דברים ולכן כל הפרעה יכולה לעצור אותו.

"בן כמה אתה?"
"24" הוא לחש ואני הנהנתי.

"אוקיי, מה זאת הכנופייה הזאת ומה המטרה שלכם?" הוא הרצין פניו והידק אגרופיו, הוא השתנה.

"אני מצטער קריסטל לא אוכל להגיד לך יקירה" הוא מתיישב בצורה יותר בוגרת כרגע ומסתכל על הקיר.
הרגשתי שהוא יעדיף להסתכל על כל מקום כרגע רק לא עליי.

הרגשתי מועקה בלב, אולי שאלתי שאלה קשה מידי להתחלה?.
"אבל אני רוצה לדעת מי אתה.." אני מתקרבת אליו, נוגעת בגבו ומחבקת אותו חיבוק צדדי מהיר.
"תפסיקי" הוא מוריד אותי ממנו, מה יש לו?, כל פעם כשזה מגיע למגע איתי הוא מפסיק ומכבה אותי.
זה נמאס אוליי הוא לא מרגיש כמוני?, אוליי הוא לא נמשך אליי?.
אני נמשכת אליו?, אני בעצמי עוד לא יודעת אבל הוא מעניין אותי, אני רוצה לדעת עליו עוד ועוד  בכל הזדמנות שניתנת לי והוא לא נותן לי.

My bad WolfWhere stories live. Discover now