התיישבתי על רצפת הבית שלי עובדת עצות.
אין לי לאן ללכת, אם אחזור לאוליבר אין לדעת איך דיימון יגיב לכך שברחתי שוב.אני עובדת עצות כי הריח של אבי לא נמצא באוויר.
גם אם אני ארצה למצוא אותו אני לא יכולה, נראה כי טיהרו את המקום הזה לגמרי.אומנם הכל הרוס ועדיין ישנם חפצים ששייכים לאבי אך לא הצלחתי להגיע לריחו העז של אבי.
החפצים שלו עברו טיהור.אין ריח נקודה.
אחרי שעה כבר הרגשתי את עיניי נעצמות.
●●●●●●●●●●●●●"היא כאן דיימון, היא בטח תתעורר עוד כמה דקות" קולו של אוליבר נשמע וכשפתחתי את עיניי מצאתי את עצמי קשורה מהידיים והרגליים.
"אאאהה" ניסיתי לדבר אך המחסום שהודבק לפה שלי השפיע בהחלט.
אוליבר סובב את מבטו אליי לאחר שסגר את השיחה."אני רואה שהתעוררת נסיכה שלי, מה חשבת שלא היינו מוצאים אותך?, הריח שלך כבר חלק מהבית שלי עלינו עליך בשניה". צרחתי, גמגמתי, מלמלתי, הכל כדי שישחרר אותי.
אני והוא כאן לבד, הוא קשר אותי."את התנהגת מאוד לא יפה כשהחלטת לברוח לאוליבר, לכן ילדות רעות צריכות להיענש לפעמים" המבט שלי אליו היה רצחני!.
הוא דיבר איתי כאילו שאני תינוקת.
הזלזול הניקר של שניהם בי יכול להטריף לי את המוח, רק שכרגע יש בעיה.איני יודעת חצי מהדברים שקראו עד עכשיו, איפה אבי?.
למה דיימון רע אל אחותו היחידה?.
מה הקטע של קאי?.לכל השאלות האלה אין מענה כלל, באמת שאין לי מושג מה קורה וכל זה בגלל שאני תלויה בכוח בין שני זאבים טיפשים שכל מה שמעניין אותם הוא השליטה.
"אל תגמגמי קטנה של אוליבר, עוד רגע הכל יגמר" אוליבר אמר לי כשהתיישב מאחורי והרים את ראשי על החזה שלו.
בימים האחרונים יצא לי להיות המון בקרבה של אוליבר, בהתחלה הוא כן הגן עליי מדיימון אבל עכשיו?, עכשיו אין לי שום מושג לאן פניו מועדות.כשאוליבר החל ללטף את שערי העצבים שלי היו כבר בשמיים.
השתוללתי עליו, לא יכולתי לשאת בעובדה שאני חסרת אונים, הייתי חייבת לגרום לו להוריד את המחסום."קריסטל שקט!" הוא סתר לפניי והידק אותי חזק לגופו.
אוליבר שכח שאני בורדו ואומנם קשה לי להשתחרר מהקשירה אך להילחם אני יכולה בהחלט.
"זין קריסטל תעצרי!" הוא צרח.
אוליבר הדק את חלק גופי העליון בידיו, ואת חלקי השני בעזרת רגליו, ניסיתי להסתכל על הטוב שבדבר, לפחות הייתי מספיק חזקה כדי להקשות עליו.
כשדיימון נכנס לביתי הישן הוא לא היה לבדו, ליבי דפק כשראיתי את ליזי על גבו, זה ממש לא טוב.
זה מסוכן לה מאוד, אם הוא רק יעז לגעת בה אני אתחרפן, לא יהיה נכון ואנושי להכאיב לאדם אחר כשלא עשה כלום, אבל אין לאח שלי אנושיות כלל.
YOU ARE READING
My bad Wolf
Hombres Loboסיפורי הוא די מטורף, סליחה תנו לי לתקן את עצמי, הוא מטורף. מרגע החטיפה כל חיי השתנו, לא האמנתי עד כמה מסובכת אני. התעוררתי ביום הולדתי וגיליתי שאני לא מי שחשבתי שאני. החיים שלי התחילו טובים ומאושרים עד לרגעים מסוימים אשר גרמו להורדת הביטחון שלי. יום...