פרק 40: עוף החול

1.7K 96 60
                                    

החליקו כדי לשמוע את שיר סיום הסיפור.
She wolf!.
_________________________________________

"תשחרר את הורי" אני אומרת לברייד, יש לי חשבון פתוח איתו, בגללו דיימון עשה את מה שעשה לכולנו. הכאב שהעביר את כולנו הוא גדול. בגלל האיש הזה הייתי כלואה בין קירות.

"את לא חושבת שאת מתנהגת בחוצפה נסיכה?" עם כל יום שעבר הרגשתי יותר ויותר גועל מהתיאור הזה. אני לא נסיכה נקודה. אני אישה. יש הבדל בין נסיכה תלותית לבין אישה עוצמתית.

"שחרר את הורי" אני אומרת, ראשי מורם למעלה. הורי שקטים.

"מה קורה כאן" הבן של ברייד ירד למטה.
"סתם בני, התפוח לא נופל רחוק מהעץ" ברייד אומר, ואני מרגישה שלא אכפת לי מה יקרה, אלך אל הלא נודע עד שאצליח לגבור על כל מכשול. אני בורדו, לא סתם בורדו כוחי גדל והנשימות גוברות אלך אל הלא נודע גם אם נשמתי תישרף בכוח העולם. אני אנשום ארגיש אחיה. אראה לעצמי שאני מסוגלת, הראה לכולם שהאישה תשלוט אגרום לנסיכה למות.

"ברייד אני רוצה לגמור את הכל בצורה יפה, תשחרר את הורי ונסיים עם הכל" אני מבקשת.
הבן של ברייד חייך ודחף אותי. הם רוצים שאתפרק שאסתום. שאהיה בשקט.

"תרגעי אישה אם את יודעת את מקומך" כשהם מנסים להשתיק אותי אני יודעת שלא אלך חסרת מילים.
אסור לי להתפרק, תנסו להשתיק ולדחוק אותי לפינה. לא אשאר בשקט, כל שאני יודעת שלא אהיה בשקט!. אני לא אהיה שבורה. לא אלך מכאן בבושת פנים. לא אשכב על הקרקע.
אלחם, אצמיח כנפיים ארפא את כל כולי.

"אל תגע בה" אבא שלי צעק, שאגת אלפא נשמעה ברחבי החדר.
"זה בסדר אבא, לא ארעד יותר, לא אשאר בשקט, אני אנשום כאשר ינסו לחנוק אותי." אני נושמת.

"אתם לא תקחו את מקום משפחתי. קדימה תנסו לדחוק אותי לפינה. לא תצליחו" אני מתקדמת במהרה אל עבר בנו של ברייד. הוא צוחק ושואג עליי יורק עליי רוק, הרגשתי קטנה לרגע אך זה רק דרבן אותי ליותר.

החדר העזוב בקומת המרתף הרגיש חדר עם תקווה לפתע.

"תקראו לדיימון לפני שאהרוג אתכם. יש לכם כמה שניות" ברייד צחק. " דיימון יצא, ואני לא אעשה מה שתגידי לי נסיכה.
אני מבין שאת מנסה להיות כמו אמא, אמא נקלעה לכלוב. היא טעתה ואת תעשי בדיוק את אותם טעויות בחייך הבוגרים. תני לי לספר לך סיפור פעם לאמך הייתה האפשרות להרוג אותי, אך ברגע אחד של חמלה היא שחררה אותי, אמרה לי לברוח ולעולם לא לחזור, לגדל את בני ולהודות לה על כך שבחרה להציל אותי ממוות בטוח, היא הייתה אישה רגישה. רגישה כמו כל הנשים, תמיד חושבת כמה צעדים קדימה. נותנות חיים לאנשים, את מלאה בחמלה קריסטל, את לא תהרגי אותי או את בני, את אישה, אישה לא יכולה לשלוט היא רגישה מידי. נותנת לרגשות וללב לשלוט, את מבינה, אמך הייתה יכולה למנוע את חטיפת בנה, את השהות כאן במשך שבע שנים אך לצערך זה לא קרה כי הייתה רגישה.
אני מקווה שהבנת נסיכה, נסיכה צריכה להישאר נסיכה, לחכות לנסיך שיגיע להציל אותה מפני התהום." הוא דחק אותי לפינה, אישה לא יכולה להרוג, אישה לא יכולה להילחם.
אישה לא יכולה לתת לרגשות הפסקה. לא מובן לי למה, כל אחד בוחר לחיות חיים שלמים מלאים באהבה וחמלה, כל אחד אנושי וגם אני אך אם אקח על עצמי את השליטה לא אתן לאף אחד להכתיב לי את החיים. ברייד אומר תאורייה.
אנחנו חיים בעידן חדש, אישה יכולה לעשות הכל אם תרצה. ואני אוכיח לו.

My bad WolfWhere stories live. Discover now