פרק 57: סם החיים

3.5K 175 33
                                    

נקודת מבט לילה:

אני יושבת בחדרי לאחר שהתקלחתי במים הקרים.
אני עדיין מרגישה בסערה, אני מרגישה כלואה אבל מוגנת בזרועותיו.
זה נשמע דבילי, אבל הדבר היחיד שאני רוצה לעשות הוא להתחפר בגופו השרירי.

אתמול הוא חשף בפני את רגשותיו, הייתי בשוק, לא האמנתי שזה קורה לי, לא האמנתי שאיאן בראון, האלפא האכזרי, היה טוב מלכתחילה.

אני מרגישה שאני רוצה להיות איתו, אני חושבת שמגיע לו עוד הזדמנות.
אני כבר לא יודעת איך אני נשמעת כרגע,
נואשת?, מאוהבת?.
אני לא יודעת אבל פאק תמיד שהוא לידי הדבר היחידי שאני רוצה לעשות הוא לחבק אותו.

"יפונת סיימת להתלבש?" יפונת? זה חדש.
"כן"
"יופי אני נכנס" הוא אומר מבעד לדלת.
הוא מתיישב על המיטה קרוב אליי ומסמן לי לשכב על החזה שלו.
"איך את מאתמול אהובה?" הוא שואל בקול דואג.
"אני נמצאת כרגע בסערת רגשות. קשה לי" אני אומרת את האמת, אך משמיטה את החלק שבו אני רוצה להיות בזרועותיו,.

"או בייבי, כמה שאת יפה" הוא אומר מעביר לגמרי את הנושא הקודם ואני?, אני זורמת איתו, אין לי ברירה אחרת.

הוא מושיב אותי לפניו מרים את ידו ומתקרב ללחיים שלי.
נרתעתי ממנו.

"את חשבת?, שאני הולך להרביץ לך?" הוא שאל בקולו היה צער.
"אני אממ, סליחה אלפא" הוא הדק את גופי לגופו וחיבק אותי חיבוק אוהב.
"אני לא מרביץ לך יותר, את היופי של חיי, אני אוהב אותך יותר מאשר את עצמי" אני מרגישה כנות במילותיו.

"אל תגידי יותר אלפא, תקראי לי איאן" הוא אומר ואני הנהנתי.
"איאן?,"
"כן?".

"אני אוהבת אותך מאוד אפילו, אבל קשה לי לשכוח את החודשים האחרונים. אין לי ביטחון אני מרגישה נוראי כל יום מחדש.
איאן כשהתעוררתי היום מהשינה רציתי את המגע איתך, המגע הנעים. זה אף פעם לא קרה לי שרציתי מגע, אפילו עם ג'ונאס זה לא היה ככה.
אני נשברתי איאן, אני מרגישה מחוללת.
אני בספק להמשך החיים שלי.
כל יום שעובר אני חושבת שכל הייעוד שלי בחיי הוא להביא לך ילדים, להיות כלי שלך במובן מסוים, כל דבר שאני עושה הוא כתוצאה מהפחד, אני מקשיבה לך כי אני מפחדת ממך, איאן אתה יודע כמה אני פוחדת שאתה פתאום מחר תשתנה מחדש לאיאן הישן" אני מתנשפת לאחר שחשפתי את הלב שלי בפניו.

"אני יודע יפונת אני יודע" הוא מושך אותי לחיבוק ומלטף את גבי בתנועות סיבוביות.
יש לי צמרמורות נעימות בגבי התחתון כרגע.

"אני לא ארביץ לך יותר בחיים, תשכחי את הכל!, כל העונשים לא רלוונטים יותר, את איתי, אני חשפתי בפניך את עצמי אתמול, ואני מקווה שחדרתי ללב שלך אהובה, בבקשה ממך תשכחי מהעונשים." איאן אומר בזמן שאני מריחה את חזהו, ריחו תמיד משך אותי אליו.
יש לו ריח כל כך טוב, אני מניחה שאני כל כך אוהבת את גופו עקב העובדה שאני זאבה, הכל מוגבר אצלנו הזאבים.

My bad WolfWhere stories live. Discover now