נקודת מבט תיאו:
אני יודע, אני יודע שאני חתיכת בן זונה מנייאק.
אני נותן לילדה שלי לפחד. לא הייתי צריך להביא את איאן לכאן. עכשיו היא בוכה, והיא בוכה בגללי. הייתי צריך לשמור עליה.
גן הזאב שלי היה דלוק בצהריים, אני לא יודע איך להשתלט עליו, אני בבעיה קשה.
כל פעם שהוא דלוק, אני יותר רע להופ. כל פעם שהוא דלוק אני הורס את כל מה שהצלחתי לבנות עם הופ. אני שונא את זה, אני פאקינג שונא את עצמי.אבא אני יודע שהכל באשמתך, בגללך אין לי אמא. בגללך גדלתי להיות כל כך קר.
אין לי ממש בחירה מסוימת האם אני רוצה להיות, קר, או רע. זה פשוט הדבר היחיד שאני יודע באמת.קשה לי לראות את הופ בוכה, אני חושב על אמא שלי, לפי הסיפורים של אבי היא בכתה יותר מידי פעמים.
אבא שלי לימד אותי את המשפט, ' לומדים מהכאב ' , אבא שלי נהג לתת לנו זאבה מורדת, היינו צריכים להעניש אותה, לזיין אותה, ובסוף לרצוח אותה.
לא הייתה לי ברירה, עשיתי את זה בלב קר כקרח.
תמיד הייתי גרוע בלזיין את המורדת. הרגשתי כל כך רע כשעשיתי את זה. הרגשתי שאני לוקח לה משהו שהוא שלה בלבד, בלי שהסכימה לי. חשבתי על אמא שלי, חשבתי על כל הדברים הרעים שעברה. פחדתי שיום יבוא ואני יהיה כמו אבא שלי.
אבל היום הזה הגיע אני בדיוק כמו אבא שלי.
רע, אכזר, קר,.
אני נוטה להאמין שיש בי רגש אחד קטן, שמחזיק אותי.
האהבה שלי להופ.
התחושה הזאת, אני מרגיש שקשה לי להיות אכזר איתה, אני מרגיש רע, היא לא זונה. היא פשוט הופ, המיועדת שלי.למזלי אבא שלי לא בחיים כדי לראות אותי מתאהב, אבא תמיד אמר שאסור לי להתאהב. הוא אמר שבטור אלפא אני צריך להיות חזק ולא לתת לרגשות שלי להשתלט על כל העבודה הקשה.
אני יודע שאיאן צדק, אם אבא היה בחיים הוא לא היה גאה בי. הוא היה נותן לי את הכלוב לחודש.
ככה זה ככה אבא עשה לנו, היו לנו חוקים נאלצנו לפעול דרכם בלי רחמים.
למי שהיה רחמים הוא היה מקבל את הכלוב לחודש. הכלוב היה מקום נורא.
אבי נהג לאסוף מורדות מהלהקה ולכלוא אותם ביחד.
הן היו זאבות מסכנות, במקום שיעברו מוות יותר סביר, אבא שלי כלא אותם, וצבר בנות חדשות כל יום.
אני נאלצתי לזיין אותן אחת אחת, ולהרוג אותם בדרך הישנה, זו תמיד הייתה הדרך השנואה עלי להרוג נשים דרכה.הדרך הישנה היא שיטת הריגה מלפני הרבה דורות, היא שיטה שבה האלפא משתנה לזאב
והורג את הבטא בנשיכות, קריעת עור ועצמות., עד שכמעט לא נשאר דבר ממנה.
הייתי צריך לעשות את זה לכל זאבה מורדת אם לא הייתי מקשיב לחוקים של אבי.אני אוכל את הלב שהופ שמעה אותי הורג את ג'יימס, היא בטח חושבת שאני עשיתי את זה בשביל הכיף האישי שלי, אז נחשו מה, לא!.
הבן זונה הקטן, עשה איתו עיסקאות, הוא רצה למרוד בי בדרך הקשה ביותר. הוא רצה לקחת ממני את מה ששייך לי.
אין פאקינג מצב שהייתי משאיר אותו בן החיים הוא היה פאקינג מסוכן לה.
YOU ARE READING
My bad Wolf
Werewolfסיפורי הוא די מטורף, סליחה תנו לי לתקן את עצמי, הוא מטורף. מרגע החטיפה כל חיי השתנו, לא האמנתי עד כמה מסובכת אני. התעוררתי ביום הולדתי וגיליתי שאני לא מי שחשבתי שאני. החיים שלי התחילו טובים ומאושרים עד לרגעים מסוימים אשר גרמו להורדת הביטחון שלי. יום...