החליקו כדי לשמוע את השיר
River.
_______________________________________"אני מאוד אוהבת אותך תיאו" אני אומרת כשאני מתקדמת לברזלי הכלוב.
אני מחזיקה ביד שלו ומלטפת אותה.
"איך את מרגישה?" הוא שואל. הוא דואג לי, זה מצוין שישאר ככה."בסדר.." אני לוחשת.
"כל הכבוד הופ, הוא לא חושד" גן הזאבה אמרה ואני עדיין לא עניתי לה, אסור היה לי שאני אראה חשודה בפני תיאו."אני צריכה להתקלח וללבוש בגדים" אני לוחשת ותיאו מהנהן.
"בואי נוציא אותך מכאן." הוא אומר.
הוא פותח את הכלוב ואני מחייכת.
"אתה יודע משהו.. אלפא, אתה הפחדת אותי היום" אני לוחשת משפילה את ראשי.ככה הופ הישנה הייתה עושה.
"תשפילי ראש הרבה פעמים זה משפיע עליו" גן הזאבה אומרת, ואני אומרת לה בליבי "בסדר", קשה להתעלם ממנה ליותר מידיי זמן.תיאו מרים את ראשי.
אני מסתכלת על עיניו היפות, אני יכולה לטבוע בהן.
אבל לא יש לי תוכנית ואני צריכה לנקום."אני יודעת שקשה לא להתאהב בו, אבל את צריכה לעשות מאמץ הופ!, את צריכה לנקום אל תשכחי את זה."
יש לי כרגע רעל בעיניים, אני חייבת לנקום.
הוא עשה לי דברים יותר מידיי קשים."אבל אני הבנתי משהו אלפא, אתה הוא השולט שלי, ואני הולכת לציית לך במשך כל החיים שלי." אני אומרת ועומדת למולו כשהוא מחייך חיוך מרוצה.
"הופ תרדי לריצפה" גן הזאבה אומרת, ומיד עולה לי רעיון בראשי.
ממתי אני כזאת חכמה?.
השינוי הזה עשה לי רק טוב.אני יורדת לריצפה, "אני הייתי בטא רעה היום, אני ניצלתי אותך, אני גרמתי לאדון שלי לטפל בי, זה לא יכול להיות, יש לך רק כמה תפקידים, לחנך אותי, לשלוט עליי, ולהעניש אותי.
אני מתנצלת אלפא על הכול""ראש מורם למעלה זאבה, את צריכה להיות כמו כלבה עכשיו!" גן הזאבה אומרת לי ואני עושה את מה שנאמר.
"בהחלט מגיע לך עונש על איך שהתנגת אליי היום בטא, כנראה ששאגת האלפא עזרה לך להבין מי הוא השולט כאן" הוא אומר.
"אתה השולט שלי, אני תמיד אקשיב לך אלפא, אני יהיה חיית המחמד שלך, תוכל לעשות לי כל דבר שרק תרצה, אני שלך אדוני" אני לוחשת מסתכלת עליו, אני ממש מקווה שזה אמין.
"אז את רוצה לשחק קצת בטא?" הוא לוחש מתכופף אליי, ומלטף את הפנים שלי.
"כן אלפא, כל דבר שיעשה לך טוב" אני לוחשת."כל הכבוד הופ הוא מאמין לך, ידעתי שאפשר לסמוך עלייך" גן הזאבה אומרת, ואני מאושרת, אני שחקנית טובה מאוד.
תיאו קם ממני, הוא הולך לאחד הארונות, הוא פותח את הארון, ולמולי נגלה ארון שלם של חפצים וקצת תרופות.
הוא לוקח קולר ומתקדם אליי.
YOU ARE READING
My bad Wolf
Hombres Loboסיפורי הוא די מטורף, סליחה תנו לי לתקן את עצמי, הוא מטורף. מרגע החטיפה כל חיי השתנו, לא האמנתי עד כמה מסובכת אני. התעוררתי ביום הולדתי וגיליתי שאני לא מי שחשבתי שאני. החיים שלי התחילו טובים ומאושרים עד לרגעים מסוימים אשר גרמו להורדת הביטחון שלי. יום...