פרק 55: שומר ראש

3.6K 218 35
                                    

נקודת מבט תיאו:

יום עבר מאז שנתתי להופ את התרופה,
לאחר כמה שעות גן הזאבה חזרה, הופ אמרה לי במפורש שהיא מנסה להשתלט על גן הזאבה.

בערב דיברתי עם איאן, חשבנו על תוכנית פעולה, אבא שלי עושה לנו צרות ואנחנו חייבים להיפטר ממנו לפני שהוא יגלה שהופ היא הבורדו.

בזמן שהופ התקלחה שמעתי המון צרחות שבאות ממנה, היא צעקה על גן הזאבה, תמיד קשה להשתיק את גן הזאבה, כשגן הזאב שלי מנסה להשתלט זה פשוט הורג אותי, אני נלחם איתו עד שהוא עוזב אותי לעוד כמה ימים של שקט.

צלצול הטלפון שלי נשמע בזמן שהופ ישנה לצידי, מיד עניתי לשיחה, היה לי חשוב שהופ תישן עוד טיפה לפני שתיכנס לעוד יום מלחמה עם גן הזאבה.

"תיאו אתה יודע, כדי להוציא את אבא מהמסתור אני צריך אותך איתי ברוב שעות היום, דיברתי כבר עם ווס בשבילך"
הוא אומר ואני מבין שכבר אין לי לאן לברוח, הוא אחד האומגות החזקים ביותר בלהקה, הוא עוזר לי עם בעיות הלהקה הצפונית, אני מרגיש שאני יכול לסמוך עליו.

"תודה איאן, הרעיון שלך להביא את ווס כדי שישמור על הופ הוא מושלם, את המבחן שלי הוא כבר עבר." איאן מאשר ואנחנו סוגרים את השיחה.

אני מנשק את הופ והיא מתחילה להתעורר.
מלאכית שלי.

"בוקר טוב" קולה הרך של הופ נשמע כשהיא התחילה להמתח במיטה, היא לבשה מכנסיים קטנטן וחזיית תחרה, בקצב הזה אני לא אשלוט על עצמי.

"בוקר טוב נסיכה" אני נושק לראשה.
"תתארגני ותרדי למטה, אני צריך לספר לך משהו"
"זה המשהו הזה שאתה מסתיר ממני?" היא מתעניינת ואני מניד בראשי לשלילה.

"לא מותק ואני מבטיח לך שיום יבוא ואני אספר לך, רק לא עכשיו, כל מה שאני עושה הוא למענך" אני אומר והיא נאנחת.

"אם אתה אומר.." היא מיד קמה לחדרה להתקלח ולהתארגן.

היא יורדת למטה לאחר חצי שעה ואני בדיוק סיימתי להגיש לשולחן את האוכל.

היא התיישבה מזגה לעצמה קצת מים ואמרה
"כולי אוזן".
התיישבתי ואני מניח שזה הזמן הכי נכון לספר לה.

"אני יודע שזה לא יהיה קל אבל אני יודע שתתמודדי עם זה" אני מתחיל והיא נראת קשובה מאוד.

"יש לי ולאיאן בעיה מאוד רצינית אך אני לא הולך להרחיב עליה כרגע, מה שחשוב לי שתדעי שברוב שעות היום אני לא יהיה כאן אלה במקלט הזאבים" אני עוצר מוזג לעצמי מים וממשיך.

"עקב העובדה שאני לא יהיה כאן אני צריך להצמיד לך את ווס שישמור עלייך" היא מסתכלת עליי מעט בהלם.
ידעתי שההלם הזה יגיע, אבל אין לי מה לעשות עם זה, היא צריכה שמירה אחרת הבן זונה יחטוף אותה.

My bad WolfWhere stories live. Discover now