החליקו כדי לשמוע את השיר
____________________"למה אתה אמרת לי בדרך להיות בשקט?"
שאלתי מצפה לתשובה נורמאלית,
לא הגיוני שהוא ככה דו קוטבי.פרצופו התהדק וריד העצבים שלו בלט הוא הידק את ידיו לצורת אגרוף.
בשניה הוא התרומם מהמיטה מתהלך לכיוון הדלת."תיאו" קראתי הוא הסתובב.
"תתקלחי ותרדי למטה" אמר ויצא מהחדר בתריקת דלת.
מה יש לו?.
עשיתי לו משהו רע שהוא ככה מתנהג אליי?, מה אתה מסתיר אלפא?. אל דאגה אני אגלה בסופו של דבר.היה לנו טוב היום, או אתמול?, כמה זמן עבר בכלל, כמה זמן לא אכלתי?, כמה זמן לא שתיתי?, אני מאוד מעורפלת במחשבות שלי.
אני בוחרת לציית לתיאו ולהיכנס למקלחת אני חייבת את המקלחת הזאת לנשמה שלי, רק שהמינוס הוא שהמים קרים אוי זה באמת משגע אבל היי התרגלתי לכך כבר מזמן הרי אני חיה את החיים האלו כבר תקופה, לפעמים אני מפחדת להגיד שהתרגלתי.
אני כל כך מאושרת שתיאו הביא אותי לפה, הוא חשב עליי, הוא דאג לי.
הוא שונה מאיאן.
איאן ממש רע אני לא בדיוק מכירה אותו אבל אני בטוחה בכך שלילה סובלת איתו.
זה ממש לא מגיע לה!, אני מרחמת עליה, הוא שולט עליה הוא מחליט עליה!, היא שלו בכל דרך שקיימת, רק בגלל ההיפנוט.יכול להיות שאיאן לא חושב עליה לטובה, יש סיכוי שהיא תשאר שם במקום הנורא שהאמת אין לי כל כך מושג מה שמו.. ,
יכול להיות שטוב לאיאן להשאיר אותה שם, יש סיכוי שהוא פשוט לא אוהב אותה בטח מרגיש שהיא נועדה בשביל להיות השפחה שלו, היא נועדה לתת לו סקס מזדמן בכל שעה ויום. מתי שהוא רוצה.אני מפחדת על לילה ומקווה שאוכל לעזור לה באיזו צורה אפשרית שקיימת.
אבל כרגע אני צריכה לעזור לעצמי.
קמתי מהמיטה פותחת את החלון שהיה אטום מאוד,לוקחת מגבת קטנה ונכנסת למקלחת.
הורדתי את המשקפיים השחורות שלי, את הבגדים ואת התחתונים..
אין לי חזיה כי אדון אלפא קרע אותה בשיניו.נכנסתי למקלחת המים היו קרים כקרח, בדיוק כמו שתיאו אמר. כרגע אני לא מרגישה את הצורך של המקלחת הקרה אני מקווה שאני אמשיך להסתדר עם זה.
לשם שינוי היה סבון גוף ושמפו. כמה זמן לא התקלחתי בצורה אמיתית איך התגעגעתי לזה זה כל כך חסר הריח הטוב הזה.
לכל הסבונים היה ריח אחד וניל, האמת שכל הריח של החדר היה בריח הזה.
זה ריח כל כך טוב. התגעגעתי לכך.הרמתי את הסבון גוף והתמרחתי בזמן שהמון מחשבות עוברות בראשי, אני לא זוכרת מה איאן עשה לי מהרגע שסיים להצליף על גבי, אני שכחתי הכל, אני לא זוכרת את התחושה הזאת. כנראה שלעולם אני לא אדע איך זה מרגיש להיות מהופנט על ידי אלפא , ואם להגיד את האמת אני גם לא רוצה להרגיש!.
להיות חסרת אונים זה הפחד הכי גדול שלי.
יצאתי מהמקלחת עטופה במגבת ופתאום.
"פאק!" צעקתי, שיט עברתי על החוק אני ממש מקווה שתיאו יסלח לי.
"חרסינה?!" צעק בזמן שפתח את הדלת. צופה בי עטופה במגבת.
"א..אממ, היי" לחשתי משפילה את ראשי בזמן שהלחיים שלי בטוח נראות עגבניה.
"בייבי" לחש מתקדם אליי. "מתאים לך עגבניה" אמר מרים את ראשי המושפל.
"עכשיו, אפשר להבין על מה צעקת?" ליטף אותי, מעביר בי צמרמורות חזקות בגבי.
"אממ שכחתי שאין לי חזייה ובגדים כאן" לחשתי והוא חייך,
"נקנה לך חדשים, הישנים שלך בטח גדולים לגוף החדש שלך" אמר מעביר נשיקה על קודקוד אפי.התחלתי לצחוק.
"מה קרה?" אמר בשאלה מחייך גם הוא.
"אתה באמת תבוא איתי לחנויות של הלבשה תחתונה ופדים?" צחקקתי ועל פניו נראה מבט משעשע.
"נראה לך!" אמר ועל פניו היה פרצוף מפוחד.
"אין שום פאקינג סיכוי שאני בא איתך לשם" אמר ושנינו התחלנו לצחוק.
"את תלכי עם קיילי" אמר.
"מי זאת?" שאלתי והוא חייך.
"היא נערה מהלהקה, היא בת 18, אני מאמין שאת והיא יכולות להיות חברות טובות"
"אוקיי" לחשתי מקווה בליבי שהיא לא רעה.
משב רוח נכנס לחדר מהחלון ופרצופו של תיאו הפך בין רגע לכועס שוב!, מה יהיה היום!!.
"מי פתח את החלון?!" צעק והתכווצתי.
"אני" התוודתי בזמן שהוא סגר אותו בחוזקה מוציא מכיס מכנסו מפתחות ומנעול לקיר
הוא סגר את החלון בתנופה ונעל אותו."הכל בסדר תיאו?" לחשתי והוא לקח את ידי מוציא אותי מהחדר שכנראה כרגע אפשר לקרוא לו שלי.
הוא הכניס אותי לחדר, חדר גדול ויפה ריח גברי שהה בו , וואו זה חדר שכולו עם הריח שלו. זה חדר שמלא בריח שלו.
סביר להניח שאם הייתי לבושה הייתי קופצת על המיטה הזאת מתפלשת בין כל הסדינים ומסניפה את ריחו כל היום וכל הלילה.אני רשמית מכורה.
מהרגע הראשון שראיתי אותו נכנס לכיתה הרגשתי משהו הוא היה כל כך יפה שזה מפחיד!.הוא הוציא מהארון שלו בוקסר וחולצה שלו.
"תלבשי את זה בינתיים" אמר ומיד הסנפתי את החולצה מולו..,
אני לא גאה בעצמי אבל זה חזק ממני הריח הזה ממכר ברמה נוראית!."איך הריח?" שאל בזמן שהוא מחייך חיוך מעושה.
"תפסיק לצחוק עליי!" כבר התחננתי.
"לא רוצה, מה תעשי לי חרסינה?" שאל מתקדם אליי מתחיל לנשק את צווארי.
"א-, א..אממ ל..לא יודעת" לחשתי קצת מעורפלת הוא משפיע עליי,.!."אני מרגישה משהו" לחשתי והוא חייך אליי.
"אני מרגיש משהו" חזר אחריי.
"מה נעשה?" שאלתי והוא חייך חיוך זדוני. זדוני שאני אוהבת. הוא פראי וזה כל כך מושך אותי.
"נזדיין" אמר מותיר אותי בשוק.הייתי במצב קיפאון אני לא בטוחה שאני מוכנה לכך, לתת לו לקחת לי את הבתולין.
______________היי בנות יפות פרק קצר לכן מחר עולה פרק גם תהנו קריאה מהנה..
מחר המשך ארוך למדיי
YOU ARE READING
My bad Wolf
Hombres Loboסיפורי הוא די מטורף, סליחה תנו לי לתקן את עצמי, הוא מטורף. מרגע החטיפה כל חיי השתנו, לא האמנתי עד כמה מסובכת אני. התעוררתי ביום הולדתי וגיליתי שאני לא מי שחשבתי שאני. החיים שלי התחילו טובים ומאושרים עד לרגעים מסוימים אשר גרמו להורדת הביטחון שלי. יום...