החליקו כדי לשמוע את השיר
Skyscraper.
_____________________________________"תסיימי את הכל" תיאו אמר בזמן שהנחתי את המזלג על הצלחת החצי מלאה שלי.
"זה בסדר התמלאתי" התגוננתי ועל פניו נראה מבט מעוצבן.
"זאת לא הייתה בקשה תעשי מה שאני אומר לך" אמר בזמן שהניח בחוזקה את המזלג על היד שלי.
"אבל אנ-"
"עכשיו!" לחש בקול מחוספס ואני השתתקתי. ההתנהגות שלו יכולה לחרפן אותי. הוא היה לפני שניה נחמד אליי, אבל התנהגותו יכולה להשתנות בשניה.
אני לא אוהבת את זה, סוג ההתנהגות הזאת לא עושה לי טוב. ההתנהגות הזאת מלחיצה אותי.לפני שהספקתי להגיד משהו נוסף צלצול הנייד שלו נשמע.
"את יושבת לאכול, שאני חוזר אני רוצה לראות את הצלחת שלך ריקה" אמר בקול אמיד. מהקול הזה אני הכי חוששת.
הוא קם מכיסאו ויצא מפינת האוכל לא שוכח לסגור את הדלת.
מעניין למה הוא קם?, הוא יכול לדבר עם אנשים שאני גם נמצאת בחדר.
הוא מסתיר ממני משהו חשוב.לקחתי את המזלג והתחלתי לאכול.
בזמן שלעסתי את האוכל נזכרתי יש לי שמיעה של זאב , זה אומר שאני יכולה להקשיב לשיחתו, זה בדיוק מה שאעשה."יש לך מידע חדש ווס" שמעתי את קולו, תיאו דיבר שוב בקולו המפחיד.
"כן אלפא, הוא לא מצא את הזאבה הוא יצא מהעיירה לחפש אותה" קולו של ווס נשמע.
השמיעה המיוחדת הזאת ממש מקלה על החיים, אני יכולה לשמוע אותו בלי שהוא יודע, זה בהחלט נותן לי פור על אלפא.
"אז יש שקט לכמה זמן?" תיאו ענה, שמעתי את ווס מכחכח בגרון.
"ליומיים" אמר ותיאו ענה לחיוב."מתי אתה מתכוון לחפש אותה?" ווס שאל.
"בקרוב מאוד אומגה" אמר וניתק.שמעתי את צעדיו מתקרבים. הכנסתי את הביס האחרון לתוך הפה שלי במהרה מנסה לא להראות לו שצוטתי לו.
"קומי לחדר שלך, תמרחי את הקרם שלך" אמר בקרירות כאשר אני הסתכלתי עליו, קצת בוהה בו.
תהיתי לעצמי על מה הוא דיבר, על איזו זאבה הוא דיבר, יש מישהי בסכנה כנראה."שמעת אותי" אמר בקרירות ונשף.
הוא התקדם אליי והרים אותי על גבו."תיאו מה קרה לך?!" התעצבנתי. נמאס לי מהיחס שלו.
"שקט בטא!" אמר בזמן שהושיב אותי על המיטה.
הוא לקח את הקרם."גב מולי" אמר. "אלפא מה קרה?" שאלתי מנסה לקבל תשובה.
"תעשי מה שאני אומר לך" אמר. "אב-"
"עכשיו!" אמר והסתובבתי.הוא מרח את הקרם על גופי. של לו אובססיה לגופי. יש לו אובססיה לריח הזה.
"תיאו מה קרה?" שאלתי לאחר שהוא סיים.
"אם לא תשאלי לא תקבלי שקרים" אמר והרים את הנייד שלו.
YOU ARE READING
My bad Wolf
Werewolfסיפורי הוא די מטורף, סליחה תנו לי לתקן את עצמי, הוא מטורף. מרגע החטיפה כל חיי השתנו, לא האמנתי עד כמה מסובכת אני. התעוררתי ביום הולדתי וגיליתי שאני לא מי שחשבתי שאני. החיים שלי התחילו טובים ומאושרים עד לרגעים מסוימים אשר גרמו להורדת הביטחון שלי. יום...