פרק 27: עולמי

1.4K 114 33
                                    


קאי התנתק ממני כדי לנשום בזמן שהציפייה הכתה בי.
הרצון האמיתי והטהור להרגיש אהבה שלא נתונה בכפייה נתנה לי מנוח. בפעם הראשונה בחיי הרגשתי רצון עז לאהבה.

אני לעולם לא חשבתי שההרגשה הזאת, הנקראת אהבה או פרפרים, ניצוצות.
לא האמנתי שזה יקרא לי, חיי היו כתובים, אבי נהג להכתיב לי את חיי, להגיד לי מה עומד לקרות לי.

אומנם בהתחלה הוא נתן לי לדבר עם זאבי האומגות ובנוסף גם לבחור אך אני הייתי מספיק עיקשת כדי לבחון את גבולותיו.

"כל כך יפה" קאי לחש לי. זרקתי חיוך קטן לעברו אך הוא לא נתן לי. קאי סגר את פיו על שלי, תבע בעלות.

"אני רוצה שתהיי שלי" הוא לחש לאוזני ונשך אותה. נשימותיו הכבדות של קאי גרמו לליבי לדפוק בחוזקה, בכל פעימה הרגשתי יותר טוב.

ידיי הונחו על עורפו בזמן שהוא עינג אותי.
קאי החזיק במותני צבט אותן.
הרגשתי כל כך מלוכלכת, הרגשתי שאוליבר עומד להיכנס לכאן בכל רגע ולקחת את מה ששלו.
אני שלו. כבר ימים שלמים שהוא מכניס לי את זה לראש.
המכות הסטירות הסוערות, הוא היה חולני.
החליט לקחת ממני את גופי.

אני זוכרת את הלילה הקודם, זיכרונות שהייתי מעדיפה לשכוח.
הצרחות האמרות שינויי המצב רוח.

כל כך הרבה קרה באותו הלילה.

כשקאי נישק את פי שוב ושוב גבי הזדקר, גופי רעד ונשימותיי התגברו.
ברגע של שיכרון הנאה קאי צבט את המותן השמאלית שלי בצורה פחות עדינה, פי נפער בגניחה שלא הייתה אמורה לקרות.
קאי ניצל את ההלם שעטף אותי והכניס את לשונו לתוכי, לשונו בהתחלה ליטפה את פי חקרה את כל כולה.

עוד גניחה לא מוסברת יצאה מפי, הנשימה שלי הוגברה וכאבי רטט לא מוסברים הופיעו באזור הרחם שלי.

כשקאי יצא מפי הוא חייך חיוך מעושה.

"מה?" לחשתי מעט מגורה ממעשיו.
"אני משפיע עליך תיבת פנדורה?" הוא החזיק בראשי גרם לי להסתכל היישר אל תוך עיניו האפורות, תחושת השיגעון עטפה את גופי והרעידה אותי אף יותר. הרגשתי חמימות וחרמנות.

מה קורה לי?.

"תעני לי!" הוא הרים את קולו מוציא אותי מהאופוריה שראשי וליבי נכנסו אליה.
"האם אני משפיע עליך?" הוא שאל שוב.
"למה חשוב לך לדעת?, אתה לא רואה בעצמך?" הוא נשק לשפתי ולחש לי בחטף
"אני רואה בעצמי מתוקה" הוא הוציא ריס שורר היצא מן עיניי.

"אז למה אתה שואל?" הוא נשף והריס שלי עף ונפל על סדין המיטה.
"אני רוצה לשמוע את המילים ממך" הוא ליטף את שיערי.
"אתה משפיע עליי" לחשתי והשפלתי את ראשי שיחקתי עם ידי.
קאי החזיק בין ידי והרים את ראשי, "אל תורידי את עצמך את יכולה להרגיש בנוח איתי מתוקה"

My bad WolfWhere stories live. Discover now