החליקו כדי לשמוע את השיר.
_______________________________________נקודת מבט לילה:
"יש לך חלום יפונת?" איאן שואל אותי כשאנחנו יושבים על החוף, לבדנו.
"אתה מפתיע אותי" אני מצחקקת, איאן מחייך מלטף את לחיי."איזה כיף לראות אותך סוף סוף מחייכת" הוא נושק לגומתי היחידה, לי ולהופ יש את אותה הגומה.
גומה אחת בלחי אחד.
מצחיק נכון?, טוב אותי זה מצחיק אבל אני אוהבת את הגומה שלי."יש לי חלום, אבל הוא לא ממש רלוונטי כרגע" אני מצייצת נאנחת, מסתכל על הים בוהה בו טיפה.
"הכל רלוונטי יפונת, מה הוא חלומך?" אני מעבירה את מבטי עליו, מחייכת.
"כשהייתי קטנה תמיד חלמתי לעזוב את העיירה שלנו, רציתי ללכת ללמוד ביולוגיה ימית בארץ אחרת, להתחיל את החיים שלי בצורה חדשה וחלקה, עם אהוב ליבי, חלמתי להתחתן באושר ולתת לילדים שלי ילדות טובה יותר ממה שאני זכיתי לקבל." אני מתנשמת והוא מושך אותי לחיבוק."אני יודע שאני נשמע לא אמין כרגע אבל, אני רוצה להגשים את החלום שלך."
אני נפעמת."מ.ה?" אני מגמגת. "איך בדיוק?, אתה האלפא, אתה אמור לשלוט על הלהקה, אתה אמור להישאר כאן לתמיד לא?"
הוא עושה תנועה של לא בראשו."כמו שאמרתי עם התוכנית תלך כפי שאני ותיאו מתכננים אני ואת עפים מפה, ואני רציני יפה שלי, זה יהיה הדבר הנכון ביותר לעשות כדי להוכיח לך שאני רציני בנוגע לנו.
אמרתי לך שהייתי בן אדם טוב כל חיי, עד יום הפגישה שלנו, הוא איים עליי וגרם לי לעשות לך רע, הוא ניצל את חולשת הטוב שלי, הוא שלט עליי.""איזה תוכנית?, מי איים עליך?, איך תעבור מהעיירה?, אתה אלפא אם התאומים יגיעו ממני ולא מהופ ותיאו נצטרך להישאר כאן עד סוף החיים שלנו." אני אומרת.
"הגורל בעדנו אני מאמין, את תדעי הכל ממש עוד מעט, אני ותיאו צריכים לדבר איתך בארבע עיניים" הוא אומר הפעם הוא מסתכל על הים נרגע,
צבע העיניים שלו משתלב עם צבעו של הים ואני נרגעת מהיופי של המחזה המרהיב הזה.
"אני חייב שתדעי משהו לפני שאנחנו הולכים למקלט הזאבים יפונת, הכל תלוי בך, עתיד הלהקה, העתיד שלך ושלי ביחד, כמובן אם תסכימי."
הוא מדבר איתי בסוג של קודים מסוימים, הוא לא נותן לי את כל המידע, אני צריכה כל המידע כדי להבין.
"איאן בו נפסיק לדבר בקודים, בוא נלך לתיאו, אני צריכה תשובות כי אני כבר מסוקרנת" אני אומרת קמה מהחול וכך גם איאן.
"אני מבין קדימה בואי נלך לרכב" הוא אומר אני והוא אוחזים ידיים הולכים לרכב.
לשניה אחת הרגשתי עיקצוץ קטן בבטני.אני עוצרת במקומי איאן מסתכל עליי ואני קופצת עליו בחיבוק.
"בייב אני אוהב אותך הכי בעולם, זכיתי שקיבלתי אותך, זכיתי באישה מדהימה ואני אעשה הכל כדי להגשים לך את החלום שלך, והאמת גם קצת שלי, אני חולם לעוף מהלהקה הזאת כבר מגיל 10, תמיד ניסיתי להעיף את מחשבת הבריחה בעזרת נשים, זיינתי וזיינתי אבל משהו בי היה ריק.
אני מאחל לנו עתיד טוב יותר, עכשיו אנחנו תלויים בתוכנית אחת קטנה שלצערי תלויה בך." הוא אומר אך אני מנסה להשתיק לפחות להרגע, את המחשבות הרעות, כי הם יגיעו ממש עוד כמה דקות.
YOU ARE READING
My bad Wolf
Werewolfסיפורי הוא די מטורף, סליחה תנו לי לתקן את עצמי, הוא מטורף. מרגע החטיפה כל חיי השתנו, לא האמנתי עד כמה מסובכת אני. התעוררתי ביום הולדתי וגיליתי שאני לא מי שחשבתי שאני. החיים שלי התחילו טובים ומאושרים עד לרגעים מסוימים אשר גרמו להורדת הביטחון שלי. יום...