החליקו כדי לשמוע את השיר
Keep breathing.
_____________________________________נקודת מבט לילה:
אני הולכת ברחוב החשוך, האמא המאמצת שלי נתנה לי מכתב, היא אומרת שאני צריכה לקרוא אותו לפני יום הולדת 17 שלי.
אני חייבת מקום שקט.
אני יודעת שזה אסור להיכנס בלילה ליער, תמיד אמרו לנו לא להיכנס בלילה, אבל בעיירה הקטנה שלנו אין שקט חוץ מהיער, אני חייבת שקט, אני צריכה להירגע.אני נכנסת לקרחת היער, יושבת לי על הסלע.
קריר היום ויש ירח מלא, הוא נותן מעט אור.
אני פותחת את הפנס שלי, מתחילה לקרוא את המכתב, מרוב כל השנים הדף לא לבן, הוא כבר צהבהב." ילדתי היפה לילה, בטח את כועסת עלי, לא מבינה איזה אמא נותנת את הבת שלה לבית יתומים, אני לא רוצה לחשוב מה את חושבת עלי, עם כל הכאב יש בי תקווה שאת תסלחי לי מתי שהוא,.
אני מדמיינת שאת חושבת שאת לבד בעולם. אז לא מתוקה של אמא, את לא לבד, אני מציעה לך לקחת נשימה עמוקה כי זה לא הולך להיות קל, מה עם הייתי אומרת לך שיש לך אחות תאומה!. זה אולי נשמע מוזר, למה שאשלח אותך לבית יתומים כשהיא לא איתך?,. טוב זה לא הולך להיות קל יקירתי, שמעת פעם על אנשי הזאב?, אני מניחה שלא, ובאותה נשימה מקווה שאת מופתעת כרגע, כי אם הם לקחו אותך אני ארגיש נורא.
טוב יקירה אז את חלק מהלהקה, את בסכנה אהובתי, את ואחותך מיועדות לשני הזאבים הזכרים בלהקה, קוראים להם שני האלפות, אין להם אמא, היא ברחה כיוון שהאלפא המיועד שלה הוא אכזרי, התינוקות התאומים קטנים כרגע רק בני ארבע, הם מאוד דומים, עיניים כחולות ושיער חום שחרחר,. אני מסתכלת על אבא שלהם וצמרמורות עוברות בי, הוא היחיד שמחנך אותם, אני יודעת לאיזה גברים הם יגדלו להיות לכן את בסכנה, כרגע האלפא לא גילה שהבנות שלי המיועדות לכן אני מקווה שאת עכשיו יושבת וקוראת את המכתב כשאת נמצאת בחופש שלך, שלחתי אותך למקום מבטחים, טוב מתוקה בואי נמשיך-"."מה יש לנו כאן!?" שמעתי קול גברי ומחוספס מאחורי.
אני מסתובבת. מולי נגלה נער שנראה גדול ממני, אני רק בת שש עשרה, אבל אני לא בלחץ, עם השנים למדתי להיות חצופה ולעמוד על שלי, כשאת נמצאת בבית יתומים, כמעט כל הילדים לוקחים לך את הצעצועים, את מתחילה לפתח ביטחון עצמי."מי אתה?!" אני שואלת בחוצפה, והוא גיחך קלות.
"אני הייתי בטוח, שיקח לי לי זמן למצוא אותך" הוא אומר מתקרב אלי,
"אבל את פשוט הגעת ישר לזרועותיי, כמו ציפור לחתול" הוא לחש, לפני שהספקתי להבין מי הוא, ההבנה השתלטה עלי,
"רגע זה נכון מה שאמא שלי כתבה!?" אני צועקת.
מנופפת במכתב שאימי כתבה לי, רגע זה האלפא??.
YOU ARE READING
My bad Wolf
Werewolfסיפורי הוא די מטורף, סליחה תנו לי לתקן את עצמי, הוא מטורף. מרגע החטיפה כל חיי השתנו, לא האמנתי עד כמה מסובכת אני. התעוררתי ביום הולדתי וגיליתי שאני לא מי שחשבתי שאני. החיים שלי התחילו טובים ומאושרים עד לרגעים מסוימים אשר גרמו להורדת הביטחון שלי. יום...