פרק 37: תפנית בעלילה

4K 214 69
                                    

החליקו כדי לשמוע את השיר
Fix you
____________________________________

נקודת מבט איאן:

"הלו", "כן" אני אומר.
"נו אתה עומד במשימה?" חתיכת מנייאק, דווקא עלי הוא בחר להיתפס.
"כן" אני אומר בקול בס קר וחסר רגשות.
"מצוין, תמשיך ככה והיא לא תיפגע" אני רוצה להרוג אותו, אני שונא אותו.

"מתי תשחרר אותה?" הוא צוחק צחוק מר, "אסור שהנבואה תתגשם, אני בטוח שהבטא שלך היא ה- בורדו. השניה יותר מידי חלשה."
הוא ממשיך בנאומו. אני כבר אובד עצות,.

"אח, לאא, בבקשה תעזוב אותי!!" אני שומע את הצרחות שלה, זו הפעם הראשונה שאני שומע את הקול שלה, אני לא מסוגל לעמוד בזה. "די תפסיק בבקשה!" אני צורח, אני מרגיש כמו בובה על חוט, אבל כשזה קשור אליה אני חיה רעה.

"אתה רוצה שאני אפסיק?" הוא שואל אותי בטון כל כך רע. אין לו לב,.
"כן בבקשה" אני אומר, חשוב לדבר אליו בכבוד.

"אז תביא את האסיר שלא הרגת כי משום מה יש לך לב רחום, ותהרוג אותו מולה, אם לא תעשה את זה היא תמות, אז תחליט איאן"
לא!, למה!, למה הוא עושה לי את זה. אני מתעלל בה כנגד רצוני וזה מה שאני מקבל. הוא רוצה לשבור אותי, אני לא הייתי רע בחיים שלי, חוץ מכמה סטוצים זמינים, אבל אז הוא הגיע, אני רוצה להרוג אותו, אבל הוא יודע הכול הוא צופה בי בלי הפסקה. הוא אמר לי להרוג את ג'ונאס, אבל לא הייתי מסוגל, לא הייתי יכול להרוג מישהו שלקח ממני חלק כל כך גדול בחיים שלה, הייתי חייב לו את החיים שלי, הוא דאג לה ושמר עליה מפני בנים אחרים,.

אף אחד לא מכיר אותי, הפכתי להיות אכזרי יותר ויותר רק בגלל האיומים שלו.

באותו הלילה הרגתי חיה וחזרתי עם כתמים של דם רק כדי להפחיד את המותק שלי, את ג'ונאס הכנסתי לכלוב, לא הסברתי לו כלום, האומגות שלי נוהגים להרדים אותו, ולסמם אותו, כדי שלא יצעק.

הייתי בטוח שהוא לא הולך לגלות עליו, הייתי בטוח שאני הצלחתי, אבל הוא, הוא יודע פאקינג הכול.

"בבקשה אדוני, תתן לי עוד כמה ימים, היא לא אכלה יומיים נורמאלי, אם אהרוג אותו מולה היא תתמוטט. אני דואג לה" אני לוחש בתקווה שירחם עליה.

"תבחר עכשיו" הוא אומר, הוא לא רחום, הוא רע ואכזר, איך נפלתי, איך היא נפלה, למה?, למה כל החרא הזה צריך ליפול על לילה?, אני אוהב אותה אהבת אמת, היא לקחה את ליבי, בהתחלה שהיא לא הפסיקה להתנגד לי זה היה הדבר הכי חמוד שראיתי, אבל אז הוא המשיך להגיד לי מה לעשות, והוא הוא לקח לה את החיים שלה.

"בסדר אהרוג אותו" לחשתי.
"מצוין, עכשיו היא הרוויחה יום בלי אונס" הוא צחקק לטלפון וסגר אותו, מותיר אותי בחרא שאני נמצא בו.

אני אוהב אותך לילה, הלוואי כשתדעי את האמת תסלחי לי על הכול, בבקשה תאהבי אותי בחזרה אהובתי.
•~•~•~•~•
נקודת מבט לילה:
הדמעות לא מפסיקות לרדת, אני מרגישה כל כך מסכנה, אני יומיים יושבת פה מורעבת, כואב לי בכל פינה בגופי, רק שהוא יגיע כבר לשחרר אותי מפה, אני חייבת לישון על המיטה,.

My bad WolfWhere stories live. Discover now