פרק 44: הזעקה שלו

4K 222 49
                                    

החליקו כדי לשמוע את השיר
Sorry.
_______________________________________

נקודת מבט תיאו:

"הופ שלי, אני מצטער תשחררי אותי" אני אומר לאחר שהיא מודיעה שהיא הולכת להעניש אותי.

גן הזאבה שלה שולט עליה, מצד אחד הזאב שבי אומר לי שברגע שאני אשתחרר מפה אני חייב להעניש אותה חזק.
אבל הצד של הלב שלי אומר לי משהו אחר.
היא בסך הכל ילדה שהתבלבלה.
היא רק בת 17, היא ילדונת לעומתי, היא האהבה של החיים שלי, כל יום שעובר אני שומר עליה בדרך אחרת.

היא מתבלבלת, היא חושבת שאני רע ואכזר אליה, אבל יש נקודת מפנה קטנה,.
אני לא מתנהג אליה ככה בכוונה אני שומר עליה מפני צרה צרורה שמאיימת להרוס לה את החיים.

הוא מחפש את הופ, והוא לא יעצור עד שימצא אותה, אני מנסה בכל דרך שקיימת להרוג אותו, אבל הוא ערמומי וחלקלק.

" לא חושבת ילד שלי, טוב אני חייבת אלכוהול, כנראה שהעונש שלך ידחה לזמן קצר.." היא אומרת מלטפת את אפי בצורה שנועדה לעצבן אותי, והיא בהחלט מצליחה.

היא נעמדת והיא נראת כל כך סקסית, לא משנה מה היא תעשה היא לא תיראה זונה.
הפנים שלה כל כך עדינות שזה מפחיד לחשוב שהיא כזאת.

הופ שלי לא מתלבשת ככה. היא הייתה שמה הלבשה תחתונה יפה, אבל היא תמיד הייתה נראת לי כמו בובת חרסינה, גם כשהיא מנסה להתלבש בצורה חושפנית אני ישר חושב שזה כל כך חמוד עליה.

היא לא כמו שאר הבנות, זה השוני שלה.
אבל השוני שלה כל כך יפה.
הורג אותי לחשוב שאני צריך להעניש אותה אחרי זה.
אם לא אעשה את זה הופ הישנה לא תחזור לעולם, אסור לי לתת לגן הזאבה לשלוט עליה.

אני לא אתן לגן הזאבה להפוך את הופ למישהי אחרת.
לפני השינוי אמרתי לה שזה הלילה האחרון שלנו ביחד, וזה נכון וידעתי שזה נכון לא הייתי צריך להאמין לה, אבל לצערי הלב שלי עבד קודם, כל כך נאחזתי בתקווה שגן הזאבה עוד לא הגיע, שלבסוף זה קרה, וזה קרה מהר יותר משחשבתי.

"תשתדל לא לברוח ילד שלי" היא אומרת, ואני יודע בתוכי שהיא כבר לא אותה אחת.
אני חייב להציל אותה כמו שאני תמיד מציל.

רק אם היא הייתה יודעת.., היא ביקשה ממני המון פעמים לספר לה מה קורה, אבל אני עדיין לא מוכן לשחרר.
היא עוד מעט הולכת ללמוד בבית ספר, אם אספר לה היא תרעד כל היום ותפחד, חשוב לי לעלות את הביטחון שלה, ביום הראשון שראיתי אותה ידעתי שזאת היא, היא הייתה שונה היא לא הייתה עם ביטחון עצמי גבוה, היא הייתה כה שברירית, אולי זה לא היה נראה ככה, אבל אהבתי אותה, פשוט אהבתי אותה בכל צורה שקיימת, רזה, שמנה, זה לא משנה לי, האופי שלה כל כך יפה שהוא לפעמים שובר אותי, אני לא צריך גוף יפה, מספיק לי האופי למרות שלהופ לא חסר יופי, היא הנערה היפה ביותר שראיתי בכל החיים שלי.

My bad WolfWhere stories live. Discover now