"השמלה שלך נהרסה קריסטל, בטח תרצי שמיכת בד, קר בחוץ" הוא מציע לאחר כמה דקות.
הספקתי להירגע בזמן הזה אבל אני עדיין מלאת מחשבות, ברור לי שאני לא יכולה לפתוח את הלב שלי בפני אדם זר לחלוטין לכן נותרו לי שתיי אפשרויות או שאני אבכה או שאשאר חזקה.
אני מעדיפה לבחור באפשרות השניה."כן, תודה קאי" אני זורקת לו חיוך קצר בזמן שהוא מהנהן ויוצא מן החדר משאיר אותי לעמוד במקומי.
הוא חוזר עם שמיכת בד. "השמלה שלך דקה וקרועה את צריכה הגנה" הוא עוטף אותי וקושר בעדינות את השמיכה על גופי.
"אנחנו נסע ברכב?" אני שואלת אותו והוא מהנהן.
לאחר הליכה של כמה דקות בודדות אנחנו מגיעים למקום קטן עם חניה מוסתרת בשיחים.
אני רואה רכב די קטן בלוי במקצת.החיים באזור הצפוני קשים מאוד מאז שאמי נעלמה מחיי, אבא הטיל מיסים חדשים ונתן פריוילגיות יתרות לבני הלהקה הדרומית.
"זאת נסיעה של שעה וחצי לפחות אנחנו מאוד רחוקים מהדרום" הוא מודיע לי ואני מהנהנת נכנסת לרכב בצעדים קטנים וזהירים, אני לא שולטת על גופי בצורה מלאה כרגע לכן אני נוקטת אמצעים זהירים.
"קריסטל תסתכלי עליי" קאי מבקש ומדליק את האור הקטן הנמצא מעל ראשנו.
"יש בעיה?" אני שואלת בחשש.
"אני צריך לבדוק משהו קטן" הוא עונה לי ואני מתרצה ומקשיבה לו.אני מסתכלת עליו והוא עליי, הוא בוחן את העיניים שלי.
"מסוממת לגמרי" הוא אומר ספק לי ספק לעצמו לא ממש ידוע לי.
"האומגות הטיפשים כנראה סיממו אותך אחרי שהרדימו אותך" הוא עוזב את פניי ומכבה את האור הקטן.
"אני מרגישה קצת חלשה, אני מקווה שזה לא מעיק עליך.." אני ישובה במצב דומם, אני לא מרגישה מספיק בנוח, הוא מסיע אותי ואני לא במיטבי.
אני לא אוהבת להיות עול על אנשים."את בסדר גמור קריסטל, כנראה הכניסו לך סם אשר גרם לך להיות חלשה, זה יעבור עוד כמה שעות".
הוא נשמע מאוד בטוח כשאמר זאת לכן אני שותקת ומהנהנת."אני אסע לאט כדי שלא יהיה לך כאב ראש".
"אתה עושה כבר מעל ומעבר בשבילי קאי תודה לך" הוא מסיט מבטו ממני מסתכל אל עבר סבך החשוך."אני עושה מה שכל גבר אחר היה עושה" הוא מתניע את הרכב ומתחיל בנסיעה, אני מסתכלת על הדרך מחלון הרכב והתמונות של היער והכביש עוברות לי מהר מידי, אני מתחילה לחוש בכאב ראש קל, אני מחזיקה בראשי ועוצמת את עיניי.
"קריסטל את בסדר?, קרה משהו?" הוא שואל כאשר קלט אותי.
"סתם כאב ראש קטן זה בטח יעבור" אני לוחשת בתקווה שימשיך לנסוע אני לא אוהבת להיות עול.אך ההפך קורה כשהוא נעצר בשולי הכביש.
"לא מתעסקים עם סמים קריסטל" הוא יוצא מרכבו ונועל אותו.
YOU ARE READING
My bad Wolf
Werewolfסיפורי הוא די מטורף, סליחה תנו לי לתקן את עצמי, הוא מטורף. מרגע החטיפה כל חיי השתנו, לא האמנתי עד כמה מסובכת אני. התעוררתי ביום הולדתי וגיליתי שאני לא מי שחשבתי שאני. החיים שלי התחילו טובים ומאושרים עד לרגעים מסוימים אשר גרמו להורדת הביטחון שלי. יום...