החליקו כדי לשמוע את השיר
Like that.
_______________________________________אני נכנס לחדר של לילה בסערה, היא ערומה כולה, היא נראת על הפנים.
אח שלי צריך טיפול.אני הולך אליה מהר, ומשחרר את המחסום מפיה.
היא מתנשפת בחוזקה, והעצבים שלי גוברים.
איך אח שלי יכול להתנהג ככה למיועדת שלו?.
איאן היה רגיש, אומנם הוא היה סטוציונר מסריח, אבל איאן של היום הוא שונה, הוא אחר.הכול מאוד מוזר בזמן האחרון, אני מרגיש שאני לא יודע דברים מסוימים.
אני חייב לדבר עם איאן לנסות להגיע לליבו.
לא יכול להיות שהוא לא אוהב את לילה, זה מטורף, נכנס בו שד.אני זוכר שהיינו קטנים, הייתה לו חברה מהלהקה, הם נהגו לשחק ביחד, אבי תמיד ניסה להרחיק אותה, אבל היא לא הפסיקה להופיע, איאן אהב אותה בתור ידידה טובה,
אח שלי תמיד היה, נחמד יותר ממני, אם להגיד את האמת הוא היה ג'נטלמן אמיתי, הוא כיבד ושמר על בנות הלהקה, מאז יום החטיפה הוא השתנה לגמרי.
אני אובד עצות לגביו.
אני זורק את המחסום לריצפה, "תחזיק את האומגה" אני מצווה, ועל פניו של איאן נראה מבט שמח.
אני פאקינג לא מבין אותו.אני מתיישב על יד לילה.
"מה הוא עשה לך?" אני שואל ברוך אבל היא שותקת מסתכלת על איאן בבהלה."תצא!" אני אומר לאיאן. "לא" הוא עונה, "תשאיר אותי לבד איתה" הוא מבקש, "לא" אני עונה, "נראה לך כדי שתרביץ לה שוב?!",
"תיאו אתה יודע טוב מאוד שאני האלפא שלה, תשאיר אותי איתה לבד!" הוא אומר.
אני מעביר את מבטי על לילה, על פניה נראה מבט מפוחד.
"אני אחכה בדיוק חמש דקות, אם אני רק שומע צרחה אחת שלה, אתה מת" אני אומר בארס וקם, לוקח איתי את טאן.נקודת מבט לילה:
"בואי נכסה אותך" איאן אומר לוקח את השמיכה שם אותה עליי.
"הוא ימות אני מבטיח לך" איאן לוחש ואני מתחילה לראות דמעות על פניו,
אני לא מבינה זה משחק כל שהוא?.
למה הוא מתנהג בסדר כרגע?."למה אתה בוכה אדוני?" אני שואלת משפילה את ראשי,
"האישה שלי שבורה, וזה הכל בגללי" הוא אומר ואני מוחה את דמעותיו מעט.
"תדעי לילה, יש סיבה שאני עושה לך את כל הדברים.., באמת אני אוהב אותך, כל כך אוהב אותך, אני.., אני לא יכול לספר לך אחרת היא תהיה בסכנה" הוא לוחש, אני לא מבינה."א..אתה אוהב א..ותי?" שאלתי מוזרה לעולם לא ציפיתי שהמילים הללו יצאו מהפה שלי, או בכלל מהפה שלו!.
"מותק" הוא נאנח מלטף את פניי, "הלוואי והדברים היו קלים יותר, אני לא יכול לספר לך כלום" הוא אומר ואני לא מבינה לאן השיחה הזאת מובילה, הרי אם אסור לו לספר לי, אז למה הוא מתחיל לספר לי?.
YOU ARE READING
My bad Wolf
Hombres Loboסיפורי הוא די מטורף, סליחה תנו לי לתקן את עצמי, הוא מטורף. מרגע החטיפה כל חיי השתנו, לא האמנתי עד כמה מסובכת אני. התעוררתי ביום הולדתי וגיליתי שאני לא מי שחשבתי שאני. החיים שלי התחילו טובים ומאושרים עד לרגעים מסוימים אשר גרמו להורדת הביטחון שלי. יום...