פרק 68: דילן

2.8K 178 69
                                    

נקודת מבט הופ:

אני מתעוררת בחמש בבוקר, ישנתי מהשעה אחת עשרה בלילה, הייתי עייפה ולא הייתה לי תרופה להרגעת הבחילות שלי.

אתמול אכלתי בשר, אני מניחה שהבחילות שלי הן באות מהבשר, למרות שאף פעם לא היו לי בחילות מבשר.

אני מאוד מופתעת לגלות שתיאו לא ישן לצידי, אבל אני מניחה שהוא שקע בעבודה כמו שהסביר לי לפניי יום, הוא אמר שאמור להיות לו יום ארוך לכן אני לא ממהרת לשדר לו מה שלומו עקב העובדה שהשעה חמש בבוקר כרגע.

אני הולכת על קצות האצבעות עד שאני מגיעה לחדרי, בדרכי ראיתי את ווס נוחר על הספה, הוא ממש מצחיק כשהוא רוצה.

אני נכנסת לחדרי ונועלת אותו. כנראה שההליכה לא עשתה לי טוב.
אני מרגישה שעולים מגופי מיצים לא נעימים, אני רצה לאסלה ומקיאה את נשמתי, אני משתדלת לשמור על השקט כדי לא להעיר את ווס, ימים קשים עוברים עליו עכשיו לכן אני לא רוצה להפריע לשנתו, אני בהחלט יכולה להתמודד עם קצת קיא.

זה מזכיר לי שגם לתיאו לא התלוננתי על התחושה הלא נעימה שמשתוללת בגופי כרגע, את רוב הלילות בשבועות האחרונים בילינו במיטה.
לא היה לנו הרבה זמן לקטר, כל מה שאני והוא רצינו זה לעשות אהבה.
נהניתי עם תיאו, שוחחנו, דיברנו, צחקנו, לא היו בי כוחות לקטר.

אני נכנסת למקלחת שותפת מעצמי את הלילה הנורא שעברתי.

אני יוצאת מארגנת את עצמי במהרה, השעה כרגע היא שש בבוקר, אני לוקחת את תיק הלימודים שלי בודקת שכל ספרי מונחים בתיק.
אני מצחקקת לעצמי כשאני רואה את ווס עדיין נוחר על הספה.

קשה לי להעיר אותו, הוא יושן טוב ואני חושבת שמגיע לו יום חופש.

אוקי אלכס הגיע הזמן לצאת. אני מסדרת בשנית את הפאה הבלונדינית שלי ובודקת שהעדשות הכחולות עומדות במקומם ומיד יוצאת מהבית.

יש בדרום העיירה מרכול, נהגתי ללכת לשם כדי לקנות מצרכים כשדילן שלח אותי לקנות, תמיד כשהוא בישל הוא שכח כמה מצרכים, הוא תמיד ביקש ממני ללכת לקנות בשבילו, ותמיד הסכמתי.

מה שאני ודילן אהבנו במרכול הזה שהוא היה פתוח 24 שעות והיה שם כמעט הכל.

אני זוכרת את הפעם ההיא שקיבלתי מחזור בשעה אחת עשרה בלילה, צרחתי על דילן שאין לי פדים ואני לא יכולה לצאת מהאמבטיה, מפה לשם הוא מצא את עצמו קונה לי פדים בלילה, תמיד צחקנו על זה ביחד.

בכל מקרה אני זוכרת שהיה שם תרופות נגד בחילות, וכרגע זו החנות היחידה שאני יכולה להסיג תרופה בשעה שש בבוקר.

לאחר הליכה ארוכה אני רואה את שלט המרכול.
אני מתחילה להרגיש בחילה, בכאב רב אני בולעת אותה כדי שלא יווצר מצב שאני מקיאה ברחוב.

My bad WolfWhere stories live. Discover now