פרק 32: אופוריה

1.6K 91 22
                                    

לפעמים כשמסתכלים על בן אדם, יודעים שהוא האחד שיהיה איתך.
אני בת שמונה עשרה, זו ממש חוצפה לחשוב שמצאת את האחד, אך זה כל כך נכון שזה כל כך אמיתי, מבטו מראה לי יופי ורוגע,.
הוא נותן בי תקווה כשהתקווה רחוקה ממני, הוא מחזיר אותי לחיים בליטוף אחד.
האם צריך יותר מזה?.

עיניו האפורות נצצו עם אור מנורת האמבטיה המעומעם, כולו למולי.
החיוך שלו יכול לשבור אותך, את מרגישה שאת בעולם אחר. עולמו של קאי בלייק.

הוא יהלום שזקוק לזוהר, מילות הטוהר והטוב שהוא מפיץ.
אוי כבר אין לי מילים. אני מרגישה שאין לאף אדם אחר מילים.

האם ככה מרגישה האהבה?, רגש אחד, רגע אחד של הבנה.
מכת ברק של טוהר?, מכת ברק של תמימות.
טיפה פרפרים?.
האם יש מתכון גמור?.

קאי בלייק גורם לבטני להשתגע, אני זוכרת את עצמי אישה בעלת דעות קשות על עתידה, על המשך דרכה בעולם.
כשאני עם קאי אני משתנה, אני נופלת עמוק אל תוך התהום שלו.
קאי בלייק נכנס בסערה אל חיי, ברחתי מחיי ופתאום הוא נכנס, כמה מזל יש לי?.
כמה זכיתי באדם כמוהו, כשאני איתו אני אדם טוב יותר.
אני זאת אני והוא זה הוא אבל שנינו נשמה אחת, נשימה אחת, מחשבה אחת.

"האם תהיה שלי לנצח?" קאי חייך,
"את טהורה" הוא נשק לי, " אתמול המחשבה היחידה שהייתה לי היא כמה שאני רוצה אותך בתוכי, היום גיליתי מישהי אחרת, מישהי חזקה יש לקריסטל בראון המון בעיות בחיים אבל היא נלחמת, את זאבה אמיתית קריסטל. מגיע לך עולם שלם." קאי הרים אותי מן האמבטיה ולקח איתו מגבת.

"בחיים לא פגשתי מישהו טוב כמוך" לחשתי, תחושת מבוכה כבר לא הייתה קיימת המילים פשוט יצאו החוצה ללא מעצורים.
"בחיים לא האמנתי שאתאהב במישהי כל כך מהר, אבל איתך" הוא השכיב אותי על המיטה והסתכל לי עמוק אל תוך העיניים.
"איתך זה קרה ברגע, העיניים שלך צפו בי בחוזקה עיניי כחול ירוק בוהקות, הקול העדין המושך, גופך העדין לתפארת, התנהגותך המקסימה. אף פעם לא חלמתי או דמיינתי איך בת זוגתי תראה, אבל דבר אחד ידעתי, היא תהיה אישה חזקה מלאת כוח ברגעים הנכונים ושבירה בחלקים מסוימים. חלמתי ליום המיוחל שבו אוכל להגיע למחשבה בה אוכל להעביר את חיי עם אישה כמוך.
אומנם אני לא מכיר אותך הרבה זמן ולפנייך לא האמנתי באהבה ממבט ראשון, אך פתאום זה הכה בי, זאת תחושה בלתי ניתנת לעצירה. תחושת התאהבות נדלקת, אתה מרגיש חולה בהתחלה עד שאתה לומד לקבל.
למדתי לקבל קריסטל." קאי נשכב מעליי, לא היו לי מילים לרגע, הוא גילה לי את רגשותיו, שלו, המילה הזאת מחלחלת אל תוך עורקי העבים.
תמיד נלחצתי מהטלת בעלות, אבל הפעם זה שונה, תחושת הבעלות באה ממקום טהור של אהבה, זאת תחושה מופלאה שלא הייתי רוצה שתסתיים לעולם.

My bad WolfWhere stories live. Discover now