החליקו כדי לשמוע את השיר
_________________________________התחלתי להרגיש מגע על עורי החשוף. התעלמתי בטח זאת השמיכה שמלטפת את גבי.
אני צריכה את השינה הזאת לבריאות שלי.
•~•~•~•~•שוב הפעם אותה התחושה. מישהו מלטף את הציצים שלי, מישהו נוגע בבטן שלי, מישהו נוגע בראשי מלטף אותו.
מישהו מפריע לי לישון את השינה שאני כל כך זקוקה לה.אולי עם אני אסתובב זה יפסק, הסתובבתי במיטה כאשר העיניים שלי סגורות, הייתי עייפה אבל לא הרגשתי שאני חולה.
מוזר אני אמורה להרגיש חולה אחרי מה שעברתי אתמול בלילה.פאק אתמול בלילה נענשתי עם קיילי !.
קפצתי מהמיטה, התעוררתי מסתכלת סביבי,
כל מה שראיתי היה דבר אחד.תיאו .
"קמת אנרגטית הבוקר" גיחך לעצמו. הורדתי את מבטי ממנו מסתכלת על הכל חוץ ממנו.
ידי הונחה על ליבי, ליבי לא הפסיק לדפוק, פחדתי ממנו כמו שלא פחדתי לעולם. לוקח לי זמן לעקל את מה שעברתי אתמול. אני עברתי גיהנום. הוא מנסה לגרום לי להיכנע לו."הלב הקטן של בטא דופק" לחש מעביר את ידו על גבי החשוף.
"לא נורא נסתדר" לחש לאוזני מעביר בי צמרמורות בגבי התחתון, הוא החזיק ביד שלי ומשך אותי בחזרה על המיטה. "א..אלפא" לחשתי כאשר ליבי דפק, אני במצב לחץ רציני כרגע אני מפחדת מהתגובה שלו, אני לא יודעת עם הוא כועס או שמח, אני לא יודעת על מצבו דבר. אני צריכה לקלוט אותו לבד אבל אני לא מצליחה להיכנס למוח שלו. פעם אחת הוא יכול להיות תיאו הגבר שלי, ופעם אחרת הוא יכול להיות אלפא, פשוט אלפא רע ואכזר. אני חייבת לחשוב על דרך כל שהיא להגיע לליבו, אני צריכה לגרום לו להתאהב בי בצורה כל כך גדולה, אני צריכה לגרום לו להגיע למצב שאני לא יוצאת לו מהראש. רק כך הוא יפסיק לפגוע בי."ב..בקשה ע..עזוב א..אותי" גמגמתי למולו.
"לא" לחש לוקח את ידי הודק אותן למיטה, לא נותן לי אפשרות להוזיז אותם.
"אפשר להעיף את החרא הזה" לחש מרים זרוע אחת וזורק את המשקפיים שלי לריצפה.
"יש לך עיניים של זאב, את כבר לא צריכה אותן" לחש והאמת באמת לא הרגשתי צורך לשים אותן יותר אני ראיתי מצוין.הוא התקרב לצווארי, מתחיל לנשק אותו נשיקות קטנות שהפכו להיות לנשיקות סוערות, הוא התחיל למצוץ את צווארי, ניסיתי להתנגד, זזתי במקומי, רק שלפתע הוא הרים את ראשו מצווארי מסתכל על עיניי.
"אם את לא רוצה שקיילי תישאר בכלוב כדי לך לשקול כל תזוזה קטנה שלך" לחש מסתכל על עיניי המפוחדות, הוא הסתכל על פרצופי וחיוך ניצחון עלה על פניו.
"זאת דרך מצוינת לחנך אותך דרכה" לחש והעביר את ידו בשיערו.מה עשיתי רע בחיים האלו לעזאזל. פאקינג שיט הוא עושה לי את זה.
"עכשיו דרלינג בואי נעשה את זה בצורה טיפל'ה יותר נוחה" לחש משחרר את ידו שהחזיקה בי.
YOU ARE READING
My bad Wolf
Werewolfסיפורי הוא די מטורף, סליחה תנו לי לתקן את עצמי, הוא מטורף. מרגע החטיפה כל חיי השתנו, לא האמנתי עד כמה מסובכת אני. התעוררתי ביום הולדתי וגיליתי שאני לא מי שחשבתי שאני. החיים שלי התחילו טובים ומאושרים עד לרגעים מסוימים אשר גרמו להורדת הביטחון שלי. יום...