החליקו כדיי לשמוע את השיר
Rihanna- stay ft.mikky ekko.
____________________________
נ.מ תיאו:פתחתי את דלת המרתף רואה את הנסיכה שלי.
היא אזוקה באזיקים שמחברים אותה לברזלי הכלוב.היא הייתה שקועה בטראנס, העיניים שלה היו עדיין בצבע הזאב שלה, צבע הזאב שלה הוא צהוב, הוא צבע הבטא, הוא הצבע שמראה שהיא שייכת לאלפא,.
היא שייכת לי ורק לי.
התיישבתי על הרצפה נשען על ברזלי הכלוב,
הרמתי את ראשה הקטן והנחתי אותו על החזה שלי, מלטף בעדינות את שיערה החלק.המצב של הופ היה גרוע, היא הייתה ללא חולצה רק עם חזייה, היא הייתה כל כך מושכת.
מושכת בקטע אחר, יש בהופ עדינות היא לא עוד נערה רנדומלית שהייתי מזיין, היא נערה שונה,.אני מרגיש אליה דברים אבל אני לא יכול להעיד במדויק מהם.
אני אתן לזמן לעשות את שלו.הפרצוף שלה היה במצב קיפאון. זו תופעת לוואי של השפעת ההיפנוזה,
למזלי הספקתי להגיע בזמן ולעצור את איאן מלהגיע לשלב השלישי.הגוף של הופ משותק, הפנים שלה קפואות.
זו תופעת לוואי המוח שלה לא חושב, היא מחכה לפקודות של איאן.בעוד כמה דקות היא תחזור למצב הקודם.
מרתיח אותי לחשוב על מה שאיאן עשה הוא הגזים.
הוא רצה להפנט את הבטא שלי,
אסור לאף אחד לגעת ברכוש שלי, הופ היא הרכוש שלי ואם מישהו יגע בה, יפחיד אותה, ירביץ לה, הוא ימות!.
מי שמעז להתעסק עם הופ מתעסק איתי.
היא הנסיכה שלי אסור לאף אחד לפגוע בה,
לאף אחד אין בעלות עליה חוץ ממני.
מי שלא יקבל את זה ימות.עם איאן יחזור על זה יהיה לו עסק איתי, אני הפסקתי להיות נחמד אליו.
הוא פאקינג שיקר לי הוא אמר לי שקיילי חזרה חלשה מהיער, ואני חייב ללכת אליה.
הוא עשה את זה כדיי להיות לבד עם הופ.
פאק הוא הוריד לה את החולצה אסור לו לעשות את זה בלי שאני הסכמתי.
אסור לו נקודה,. הגוף של הופ שייך לי ורק לי.
היא שלי היא מיועדת לי.התחלתי להרגיש את נשימותיה ואת ראשה מתחיל להתרומם, ההשפעה של הסם מתחילה להתפוגג והשפעת ההיפנוזה נעלמה.
תודה לאל היא בסדר.
הנסיכה שלי בסדר.נ.מ הופ:
"ת..תיאו" לחשתי בגמגום כאשר התרוממתי מגוף שרירי.
"ששש, נסיכה שלי את צריכה לנוח" אמר מחזיר את ראשי לחזהו בזמן שהוא מלטף את הגב החשוף שלי מזכיר לי שאין לי חולצה, האמת כבר לא אכפת לי הוא הרי ראה אותי כבר בלי חולצה בעבר.
"מה הוא עשה לך" זרק את הפצצה בשניה. מזכיר לי את כל מה שאיאן עשה לי.
אני מעדיפה לשכוח את הכל אני לא רוצה לדבר על זה לעולם.
דמעות ירדו מהעיניים שלי.
YOU ARE READING
My bad Wolf
Werewolfסיפורי הוא די מטורף, סליחה תנו לי לתקן את עצמי, הוא מטורף. מרגע החטיפה כל חיי השתנו, לא האמנתי עד כמה מסובכת אני. התעוררתי ביום הולדתי וגיליתי שאני לא מי שחשבתי שאני. החיים שלי התחילו טובים ומאושרים עד לרגעים מסוימים אשר גרמו להורדת הביטחון שלי. יום...