החליקו כדי לשמוע את השיר
Love the way you lie.
__________________________________נ.מ תיאו:
השעה הייתה תשע בבוקר, חרסינה עוד לא קמה מהשינה, היא עייפה מאוד לאחרונה, אפשר להגיד שהרעבתי אותה בזמן שהיא "גרה" במקלט הזאבים.
מקלט הזאבים הוא המקום שבו נפגשת הלהקה שלנו, ברגעי מלחמה, או ברגעים שאני הורג חבר להקה.
כל חבר להקה שבוגד בי סופו למות. אני מחליט אני קובע, אסור לבגוד באלפא, זה חוק ברזל, כל אומגה מקשיב לאלפא, ומי שלא מת.
מאז שאבא שלי נפטר חובת ההוכחה עלי, אני האלפא הדומיננטי בלהקה שלנו.
האלפא הדומיננטי הוא האלפא שנולד ראשון, שזה אני.בכל תקופת חיים כאשר האלפות מוצאים את המיועדות שלהן, הם מחויבים להישאר איתן אחרת לא יוכלו להיוולד מנהיגים חדשים ללהקה.
הנבואה אומרת שרק אחת מהמיועדות יכולה להביא לעולם תאומים, ואף פעם אין לדעת לאיזה זוג הורים יוולדו התאומים החדשים, מה שיוצר מצב שבכל מקרה אסור לנו לעזוב את המיועדת כי אין לדעת לאיזה זוג הורים יוולדו התאומים.
הסתכלתי עליה כמה דקות, השעה הייתה כבר תשע ורבע, ראיתי את הבגדים מאתמול, לא בא לי שהיא תתלבש, קמתי בשקט מהמיטה לקחתי את הבגדים ושמתי אותם בכביסה. וחזרתי למיטה במהרה אני אוהב להסתכל עליה ישנה.
היא שלווה, היא נראת כל כך בטוחה, היא עדינה. זה כל כך מושך אותי אליה. אני מרגיש אליה תחושות חזקות, רק לחשוב על האיום שחל עליה אני רוצה לשבור את העולם המזוין הזה.בגלל ההורים שלה היא בסכנה ממשית.
התפקיד שלי הוא לשמור ולהגן בכל דרך שקיימת כי אני קובע.
ככה אבי לימד אותי,"המטרה מקדשת את הממצאים, בני תזכור, תמיד תעשה מה שאתה רוצה, הכל בדרך שלך, אתה מחליט, אתה קובע, אתה האלפא, אתה היורש, אסור להתנגד לך,. לחנך אותה זה הפיתרון, אין לך דרך אחרת אין מוצא אחר. היא שלך."
אני נזכר במילותיו של אבי.
הוא היה האלפא הכי אכזר שהיה בהיסטוריה של כל הלהקה. לא נמצא אלפא יותר מפחיד ממנו, יותר רוצח ממנו, יותר אכזר ממנו.
כל החיים הוא לימד אותי, להיות ללא רגשות, לא לתת לאהבה לשלוט עליי,.
הוא אמר לי לא לתת למיועדת שלי לדעת דברים מסוימים, הוא לימד אותי רק לנצל אנשים.מערכת היחסים של ההורים שלי, לא הייתה משהו מיוחד, בלשון המעטה.
אבא שלי ניצל את אמא שלי, במשך כל החיים.
אמא שלי ברחה ממנו יום אחרי שהיא ילדה אותי ואת איאן.אבא שלי לא אהב אותה, והיא לא אותו, זה היה הדדי משני הצדדים.
אבא סיפר לי סיפורים עליה, הוא סיפר לי שהיא עזבה אותנו ביום היוולדנו, היא אמרה לאבי שהיא לא רוצה קשר איתו, היא לא רוצה קשר לבנים שלו.
מבחינתה היא הייתה הכלי שמוליד אותנו, לא פחות ולא יותר.
YOU ARE READING
My bad Wolf
Werewolfסיפורי הוא די מטורף, סליחה תנו לי לתקן את עצמי, הוא מטורף. מרגע החטיפה כל חיי השתנו, לא האמנתי עד כמה מסובכת אני. התעוררתי ביום הולדתי וגיליתי שאני לא מי שחשבתי שאני. החיים שלי התחילו טובים ומאושרים עד לרגעים מסוימים אשר גרמו להורדת הביטחון שלי. יום...