פרק 38: חולה

4.1K 217 52
                                    

החליקו כדי לשמוע את השיר
Say something.
____________________________________

נ.מ הופ שבוע לפני השינוי:

עוד שבוע זה קורה, השינוי הראשון שלי, במשך כל הזמן שעבר אני הייתי פה בבית.

לא יצאתי לשום מקום, תיאו לא הסכים.
מאותו ערב ההתנהגות שלו הייתה נורמאלית, אוכל שלוש פעמים ביום, קצת דיבורים, הרבה אימונים בבית. הוא ניסה ללמד אותי איך לגרום לעיניים הצהובות שלי להופיע, האם זה הצליח?, התשובה היא לא. זה לא שלא ניסיתי ניסיתי בכל הכוח שלי אבל זה פשוט לא קרה.

תיאו בשבוע האחרון הוא היה מאוד מוטרד ועצבני, כל פעם שניסיתי לדבר איתו הוא שלח אותי לחדר ונעל אותו ואת החלונות.
הבית היה אטום לגמרי. בשבוע הקודם הוא היה קר, כל פעם שלא הצלחתי לגרום לצבע העיניים להופיע, כל פעם שלא הצלחתי לתקשר איתו, הוא התעצבן על עצמו, הוא חשב שהוא לא מלמד אותי נכון, אבל לצערי הבעיה היא אני.

אתמול אכלתי ארוחת צהריים עם תיאו, ובאמצע ווס התקשר, הוא דיבר איתו בצד, ווס אמר משהו על זה,
שהוא יכול למצוא אותה בכל רגע.

אני לא בדיוק הבנתי מי זאת אותה אחת.
מחשבות רבות עלו לי.
לא הבנתי על מי הוא מדבר, עשה לי רע לחשוב שהוא יוצא בכל פעם שאני בחדר, רק כדי להשלים את השיחה, בלי הפרעות מיותרות.
חשבתי המון פעמים, אולי הוא בוגד בי?, אולי הוא לא איתי מבחירה?,
בכל מקרה נכנסתי לדיכאון, הוא לא מספר לי כלום, ואני תמיד שומעת אותו מדבר על מישהי, התחושה נוראית.
הוא אמור להיות חבר שלי, הוא צריך להיות איתי ולא של מישהי אחרת.

ברגע שתיאו חזר לשולחן הוא הרים אותי לחדר, אטם את החלונות, שם לי מחסום לפה, ואזק אותי למיטה,.
בהתחלה ניסיתי להתנגד למחסום ולקשירה עצמה, אבל הוא רק אמר, שאסור לי להתנגד.

לפני שנעל את החדר הוא לחש שהכל בסדר, ואלו רק אמצעי בטיחות.
מילמלתי כמה מילים לא מובנות כדי להתנגד אך הוא לא הקשיב ויצא החוצה.
____________________

אני יושבת כאן על המיטה בוקר עכשיו ואני מרגישה חרא, אני מרגישה רע.
כאבי בטן חזקים, גוף חלש מאוד, הרגשתי את עצמי והייתי חמה. אני חלשה.
אני צורחת אך לצערי לא שומעים את הצרחות, המחסום קוטע אותם.
אני מקווה שתיאו יכנס בקרוב עם האוכל, אני חושבת ששמעתי צעדים בבית, אולי תיאו יכנס עוד כמה דקות.

"בוקר טוב בטא" הוא אומר כאשר נכנס לחדר,
באופן מוזר הוא לא הסתכל עלי, הוא רק הניח את האוכל על השידה, הוא מתכוון לצאת להביא את המפתח שפותח את האזיקים.

"אממאמממ" אני לוחשת מתחילה להזיז את ידי הכבולות. בניסיון לגרום לו להסתכל עלי, אני חולה, וחלשה.
"חרסינה עם תחכי דקה, אני אשחרר את הידיים שלך!" הוא צועק בכעס בזמן שמסתובב אליי,

My bad WolfWhere stories live. Discover now