n y o l c

1.1K 56 1
                                    

-Menjünk át a fiúkhoz. -mondom.
-Oké. -mondják, így elindultunk. Nem kopogva benyitunk hozzájuk, akik ugyanúgy döglődnek mint mi, csak félmeztelenül vannak, JBL-en bőgetik a zenét, és isznak valamit.
-Hát ti? -kérdezi Martinus.
-Unatkoztunk. -mondom, majd beültem Marcus mellé.
-Miért van itt ennyire büdös? -kérdi Betty. Jogosan. Oroszlánszag, és lábszag keveredése, nem annyira jó.
-Chh. Nincs is büdös. -tiltakoznak.
-Igen, mert ti ebben éltek, pedig kurva büdös van. -mondom.
-Akkor menjetek vissza. -szól Levente.
-Hagyjál már most jöttünk. -szól Vic. A telefonomat és a cigimet letéve Marcus ágyára csaptam a combomra.
-Elkapcsolja valami Lil Pumpról? -kérdezem.
-Jólvan. -nyúl a telefonjáért az egyik.

-A do hanyzás ha.. hallalt okohat. -nyögdécsel Marcus. Ránézek, és a cigisdobozon lévő szöveget próbálja leolvasni magyarul.
-Marcus, ez magyarul van írva. -bököm meg a vállát.
-És mégis mit ír?
-Azt, hogy a dohányzás halált okozhat. -mondom el. -Te ezt magyarul próbáltad mondani.
-Mondd te magyarul! -kéri. Mindenki csöndben figyel, még a Lil Pump-ot is kikapcsolták.
-Beszéljek magyarul? -kérdezem.
-Ahhaaa.
-Azt csak Anett fogja érteni. -nézek barátnőmre.
-Nembaj, utána elmondod hogy mit mondtál. Naaaa. Olvasd fel ezt. -mutat a cigisdobozra.
-A dohányzás halált okozhat. -mondom.
-Mondd velem. -kéri Marcus.
-Oké. A dohányzás,
-A dhonyzás. -próbálkozik.
-Dohányzás.
-Dohányás. -mondja mire felnevetünk Anettel.
-Do-hány-zás. -mondom.
-Do-ház, nem. Do-hány-zás. -ejti ki.
-Igen! Na, a kövi: halált.
-Hálát.
-Halált.
-Halált. -nyögi ki.
-Okoz.
-O.. okoz. -mondja.
-Igen. -röhögök. Megvagy. -mondom.
-Nagyszerű. Nemsokára bejött Rebeka.
-Gyertek, a recepción van jégkrém! -szól, mire felkászálódunk.

Itt van válasszatok. -tart egy dobozt. Köré állva veszünk egyet, és leülve kibontjuk. A választék nem túl nagy. Csupán csoki, vanília és mogyoró ízű van. De nembaj! Hisz jégkrém! Ami finom. A jégkrém után megint kimegyünk a pályára játszani. Ennek örülök, mert unatkozom. Az utolsó pár percben esni kezd az eső, így visszafelé vesszük az irányt, vagyis vette volna Jason, ha nem erősködünk hogy játszuk le, de annyira csúszik a műfű, hogy ezt hagynunk kell. Már majdnem lejövök a pályáról, mikor hirtelen kicsúszik alólam a talaj, de Marcus elkap.
-Köszönöm.
-Nincs mit. -válaszol.
Visszaérve a szállásra, támad egy zseniális ötletünk a lányokkal. Csak szerintünk zseniális, de mindegy. Faith hozott JBL-t, így rákapcsolódva zenét hallgattunk. A zenén belül azt értem, hogy Marcus and Martinust.

-U,ú legyen ez! Ezt ismerem! -mondom, a One flight away-re mutatva. Bekapcsolva azt a számot teljesen egyszerre kezdtük el üvölteni Martinussal. Kivétel ez alól Martinus, aki tud is énekelni.

I'm just a million miles away way way na. -ordítunk, mire beront az ikerpár.
-Kapcsoljátok már kiiiii. -kiált Martinus.
Can't wait to get with you bae bae baby. -vigyorgok Marcusra.
-Bolond vagy. -ölel át vigyorogva. A többiek tovább üvöltenek, én viszont Marcushoz bújva álldogállok.
-Miért csináljuk ezt? -kérdezem a fülébe suttogva.
-Mert tiszta szívedből szeretsz? -kérdezi játékkal a hangjában. Erre csak felnevetek.
-Nem tagadod. -vigyorog.
-De mem is mondom hogy igaz. -vigyorgok én is.
-Chhhh.. ezt nem hiszem el. -csóválja a fejét mosolyogva.
-Pedig elhiheted. -hajolok a szájához és apró puszit nyomok rá.
-Te bolond vagy. -suttogja a fülembe nevetve.

Örök csapattársak🖇 |Marcus Gunnarsen ff.|Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt