h u s z o n h a t

915 49 8
                                    

🔞🔞🔞

-De várjatok már! -susogok. -nem fog látszódni semmi se a képekből, csak ha vakuzunk. Mi legyen?
-Majd ami jön. -suttogja Ashton majd elindul. Hát ez kibaszott jó! Marcus kezét szorongatva indultam el újra Anett után.
-Nyugi, nem lesz baj. -simítja meg a karom Marcus.
-Remélem! -fújom ki a levegőt.
-Ashtonnak valaki szóljon, hogy ne siessen annyira, mert meg fogják hallani. -mondom.
-Kajak! -csap a homlokára Martinus. -Ashton! Ashton bazdmeg ne siess már ennyire meghallják! -suttog Martinus.
-Mi a faszomról beszélsz? -kérdez vissza.
-Ne menj ilyen gyorsan! -mondja Vic és Rose egyszerre.
-Ja! Jó.

******

Most lassan, és-majdnem-hangmentesen közeledünk Karolinék felé. Testbeszéddel "kommunikálunk", azaz mutogatunk, bökdösünk, meg ilyenek. Hirtelen olyan közel meghalljuk Levente morgását, hogy megállunk.
Vic széttárja a karját olyan "és most?" félén, mire Matt megrántja a vállát, és telefonján elindítja a hangrögzítőt, és felveszi ahogy ezek nyögdécselnek. Marcus a fülembe súg.
-Majd mi is így fogunk. -simítja meg közben a derekam.
-Mi volt ez? -kérdezi Karoline hirtelen. -Mintha valaki beszélt volna! -mondja.
-Én nem tudom. -tanakodik Levente.
-Nézzünk körül, utána folytatjuk. -mondja Karoline ellépve Levente mellől. Ashton mutogatott, hogy széledjünk szét, így megtettük. Szerencsére pont ekkor kezdett el fújni a szél, így annyira nem volt feltűnő a falevelek recsegése. Marcus elindult jobbra és maga után húzott. De a baj az volt, hogy kábé mindenki balra ment! Sőt! Rajtunk kívül mindenki balra ment, szóval ennyi.
Egy vastag fa mögött megbújva fordultam szembe Marcussal aki kiszedett a hajamból egy falevelet. Lassan megfordultam, és nagyon kicsit kibiccentettem oldalra a fejem. Egy telefon vakuja kapcsolódott fel.

-Vakuzz te is, hogy láss valamit. -mondja Karoline. 
-Oké. -mondja Levente majd telefonján bekapcsolja a vakut, ami azt világítja meg. Karoline odafordul hozzá és vigyorogva nézi őt..
Meztelenül.
A telefonomat előkapva nyitom meg a kamerát, és kezdek videózni. Marcus erősen hozzámsimulva (!!) teszi ugyanezt. Karolinék körbenéztek, és nem találták meg egyikünket sem, így folytatódik a kémkedés.
A telefonukat elrakva kezdenek csókolózni. Eközben Levente markolássza Karoline mellét, és fenekét. Egyszerűen leereszkedett a tekintetem Levente farkára, ami egyre jobban dudorodott. Hirtelen Marcus elém tartja a telefonját, amin a jegyzet van megnyitva.

"Ne nézd Levente faszát"

Kiveszem a kezéből, és visszaírok:

"Te se Karoline mellét, seggét meg mindenét"

Marcus elolvassa majd még fotóz egyet, majd telefonját elrakja. Átöleli a derekam, és a nyakam puszilgatja. Majd elkezdi szívni. Egyszer csak beleharap, mire becsukom a szemem, és egy halk sóhajt hagy el a szám. Marcus ad egy puszit az arcomra, majd folytatja nyakam szívását. Eközbe egyik kezemre rákulcsolja a kezét. A hasamba éreztem valami érzést. Boldog vagyok. Megint. Szeretem Marcust. És ami a legfontosabb, az az, hogy megbízom benne. Na de vissza a jelenbe!

A másik kezemmel pedig kamerázok, miközben vigyorgok. Pont lenyomom a videót, mikor jön egy üzenetem Ashtontól.

Merre vagytok?

Itt vagyunk jobb oldalt, valahol veletek szembe.

Jó, egyébként csak szólunk, hogy nemsokára le fogunk lepleződni, úgyhogy készüljetek fel! Nyugodtan vakuzzatok🤣

Okés😂🤷‍♀️ mikor?

Olyan 2-3 perc múlva.

Rendben. Akkor 47-kor?

Aha.

Jó. -küldöm el az üzenetet. Majd megmutatom a beszélgetést Marcusnak, aki csak bólogat.

2 perc múlva

Most van 02:46. Még pár másodperc, és itt a 47, mikor lelepleződünk.

Örök csapattársak🖇 |Marcus Gunnarsen ff.|Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora