h a t v a n k i l e n c

503 22 8
                                    

Angi szemszöge

A fiúk kis idő múlva kopogtatnak, majd random benyitnak hozzánk.
-Na, itt vagyunk. -lép be Martinus az ajtón legelöl.
-Azonnal tűnés! -dobáljuk feléjük a kezünkbe akadó dolgokat. Még dezodort is kaptak. Huppsz.

Az egybe ruhát levéve magamról, előveszem a fekete rövidnadrágom, és egy sötétkék V-nyakú pólót veszek fel hozzá.
-Nem maradsz a ruhádban? -kérdezi Anett.
-Ülni? Biztos nem. -rázom a fejem. -Tudod, hogy nem szeretem annyira a ruhákat.
-Pedig jól áll! -forgatja a szemét Anett.
-Anett! Nem szereteem. -húzom át a fejemen a pólót. -Jöttök? -kérdezem.
-Menjünk. -bólint Vic. A fiúk szobájába belépve, az összes ott állt az ablaknál.
-Mit műveltek? -kérdezi Karoline.
-Nagyon úgy tűnik, hogy... szerelnek? -kérdezi döbbenten Betty, mi belőlünk pedig kitör a röhögés.
-Mit csináltok? -kérdezi Vic.
-Felrakjuk a szúnyoghálót. -válaszol Carter.
-Ahhaa. És pontosan minek? -kérdezi döbbenten Anett.
-Egy szúnyoghálót miért tesz fel az ember? -kérdez vissza Martinus. Jogos.
-Akkor mi megyünk is, vissza visszük a hideg piát, és megisszuk gyorsan, nem zavarunk benneteket. -rántottam meg a vállam, majd kinyitottuk az ajtót.
-Mit mondtál? -kérdez vissza Marcus.
-Hideg sör, meg Hell. Mi kell még egy esti lazuláshoz? -kérdezi Rose.
-Hé! -kiált Andrew. -Az nekünk is jár! Megdolgoztunk érte! Gyertek csak vissza! -kiáltja továbbra is.
-Sziasztoook! -köszönünk el, majd gyorsan becsapjuk az ajtót, és berohanunk a saját szobánkba.

Naná, hogy a fiúk 2 perc múlva itt voltak.
-Tartsd az ajtót! -kiáltja Vic.
-Ezek mindjárt betörik. -képedek el.
-Mit gondolsz, hideg piát mondtunk, hogyne törnék be. -forgatja a szemét Vic.
-Baszki miért nem zárjuk be? -kérdezi nyöszörögve Rose. És itt mindenki elgondolkodott. Persze senki nem gondolt erre.
Karoline megfogta a kulcsot, és elfordította a zárban.
-Gyorsan! Menjünk. -indulunk el Anettel az asztal felé. Apropó, az asztal. Mindenki oda tesz le mindent, ami ehető, vagy iható. Mindannyian odaléptünk, és felkaptunk egy csomó italt.
-És mégis hol megyünk ki? -kérdezi Betty.
-Nyisd az ablakot! -mondom neki. -Siessünk, amíg ezek le nem szerelik a zárat. -röhögök fel a többiekkel együtt.

Előre ment Rose, akinek leadta mindenki az üdítőket, így ki tudtunk ugrani az ablakon. Majd mikor mindenki kijött, elindultunk a pálya felé. Majd ott megisszuk.

Marcus szemszöge

-Nyissátok már ki! -kiált Noah be. Ahonnan nem jön válasz.
-Ezek még egyáltalán itt vannak? -kérdezi Ashton.
-Lehet kimentek.. -jut eszembe.
-Az ablakon! -fejezi be Martinus.
-Vajon hová mentek? -kérdezi Levente.
-Menjünk vissza a szobába. -indulok meg, mire mindenki belép a szobánkba. Egyenesen az ablakhoz lépünk, és figyelünk.
-Shhh. -teszi a szája elé Martinus az ujját. Hátha hallunk valamit.
Így csendben álltunk az ablakban. Most olyan 70 évesnek érzem magam. Király.
Hirtelen meghallunk pár röhögést a távolból.
-Ezek ők! -mondja Martinus.
-Hol lehetnek? -kérdezem, mikor rezeg egyet a zsebem. Mármint a benne lévő telefonom.

Instagram: @victoriaaaa élő videót indított. Nézd most, mielőtt véget ér!

Az értesítésre rányomva azonnal halkítottam rajta, mert a lányok röhögtek benne.
-Hol vannak? -néz a vállam mögött a telefonomra Matt.
-A focipályán. -ismerem fel a hátteret.
Azonnal az ajtó felé léptünk, és a kilincset megfogva kilépünk.

Vagyis nem. Nem léptünk ki, mert az ajtó zárva van.
-Mi a..? -kérdezi Martinus.
-Várjátok meg amíg felszárad a kő! -kiált ki kintről egy néni.
-Engedjen ki minket! -kiáltja Carter.
-Nem! Állandóan össze van járkálva a kő, megvárjátok amíg felszárad, aztán mehettek! -mondja a néni.
-Rohadt jó. -ülök le az ágyamra, és előveszem a telefonom. Az instába belépve azonnal feldobja megint a live-ot, ezért belemegyek.

-Nézzéteek, itt van Marcuuus! -kiáltja Vic a nevemet látva. -Mi az, befejeztétek a szerelést? -kérdezi, miközben a lányok felnevetnek körülötte.

@marcusgunnarsen: hol van Angi?

Vic a kérdésem leolvasva elordítja magát.
-Angiiiii. -kialtja, de a zenétől alig lehet hallani. -Marcus téged kerees. -adja neki oda a telefont.
-Mi? Ja oké. Hali Marcus! Nem jössz be a liveba? Meghívlak. -kezdi el nyomkodni a telefont.

@marcusgunnarsen: nem jövök be, mert akkor a követőimnek is jön az értesítés. Gyertek már ide, és szabadítsatok ki minket. Pls.

Angi az üzenetem nehezen, de elolvasta.
-Marcus azt kéri, hogy mentsük meg őket. -kiáltja el magát.
-Mit adnak cserébe? -kérdezi Karoline.
-Ja. Én kérek még ilyet. Tudom hogy van, mert Ashton is vett. Ő is ezt szereti. -kiált a háttérből Vic.
-Mi? Biztos nem adok neki. -puffog Ashton.

@marcusgunnarsen: Ashton azt mondja, hogy nem akar adni.

Angi újra elolvasta amit írtam, majd megcsóválta a fejét.

-Akkor nézzetek valami sorozatot, mi pedig megiszunk mindent. Na pusz!

@marcusgunnarsen: VÁRJ KI NE KAPCSOLD!!!! Adunk még piát, ha jöttök, és leszeditek a szúnyoghálót!!-írom be rekordgyorsasággal.

-Basszus Marcus minek írtad ezt? Akkor vihetünk ki mindent. -kérdezi Levente.
-Mert így legalább kijutunk! -forgatom a szemem.
-Ja. Na jönnek már? -kérdezi Ashton, miközben feláll.
-Nem tudom, a liveot kikapcsolta Angi. -rázom a  fejem. Hirtelen nagy hangzavar üti meg a fülünket. Ashton kihajol ameddig tud, és kikiált.
-Lányok, ez a mi szobánk, gyertek már! -ordít oda, mire a lányok megállnak a mi ablakunk alatt.
-Na és ezt hogy a bánatba szedjük le? -kiált fel Vic, mire a többi lány röhögni kezd.
-Ki a legjózanabb? -kérdezi Martinus.
-Angi annak tűnik. -mondja Carter.
-Inkább ő elszívott vagy 5 cigit, de jó lesz. -mondja Ashton. -Hé Angi! -kiált ki.
-He? -gyújtja meg a cigijét Angi.
-Gyere, és szedd le ezt a szart! Vannak ilyen pöckök, csak el kell fordítani.
-Bocs, de rágyújtottam. -kiált vissza, mire a lányok hangos nevetésben törtnek ki.
-Adok még egy dobozzal, ha ezt most megteszed! -kiált vissza.
-Kettő. -alkudozik.
-Már csak annyim van!
-Ó, oké. Anett. -fordul felé. -Hadd menjek a hátadra.
-Gyere. -fordul el Anett, Angi pedig ráugrik a hátára, és az ablakhoz lép vele.
-Hé, nézz ide. -szólok Anginak, aki rám néz. Szemei enyhén vörösek. Király.
-Hmm? -kérdezi.
-Semmi, gyorsan szedd le.
-De hát, annyi ideig tettétek fel.
-Kibírjuk. -biztosítottam, majd amint Angi kiszedte, a kezembe nyomta a cigijét.
-Fogd meg, mert ráejtem a fejére. -fogja meg két kézzel a szúnyoghálót, és értetlenül néz körül.
-Add ide. -nyúl érte Martinus.
-Köszikee. -nyúl a cigiért Angi, én pedig a szájába rakom.
-Mehetünk! -kiáltja Matt.
-Ácsi, ácsi ácsi. -teszi szét a kezét Angi. -Mutassátok amit hoztok. Na gyerünk! -tapsol.
-Itt vannak. -mutatja fel őket Ashton, mire Angi bólint. Mehetünk.





Sziasztok!
Remélem kárpótoltalak ezzel a hosszabb résszel benneteket. Igyekszem majd írni, megjött a várt ötlet. Köszi a bíztatást ssofanvagyok ❤️ puszi mindenkinek!

Örök csapattársak🖇 |Marcus Gunnarsen ff.|Onde histórias criam vida. Descubra agora