-Ne csináld már. -röhög majd megcsókol. Nagyon "cuki" pillanat lett volna, ha nincsenek ott a többiek.
-Khmmm. -köhintenek.
-Jó bocsi. -mondom majd nevetve felülök, mire Marcus a felkel, és átmegy a másik oldalamra, majd combomra hajtja a fejét. A fejét simogatva beszélgettünk tovább a többiekkel. Akik inni akartak. Valami vodkát. Narancslével.
-Nálam csak vodka van. Narancslét elfelejtettem venni.
-Ami azt illeti, nálam van narancslé. -mondja Anett.
-Hozd már át! -mondja neki Levente.
-Ti inni fogtok? -kérdezem az ikerpárt.
-Én csak egy kicsit. Néha megérzem azt is magamon ahogy Martinus is be van baszva. -ecseteli Marcus.
-Mi? -röhögök fel.
-Megérezzük egymáson azt hogy bebaszott. Mármint én azt, hogy Marcus, ő pedig azt hogy én. De ez csak ritkán fordul elő.
-Igen, mert ritkán iszunk. -vágja rá Marcus. Anett visszaért egy doboz Sióval, így a fiúk előszedték a poharakat, és elkezdtek töltögetni.
-Ne önts sokat James. -mondja Vic.
-Jólvan. -mondja majd a kezébe ad egy poharat. Mind kaptunk egyet, és körbeültünk a földön, így ittunk. Én legalább 3-4-szer kértem, Anett csak 3x, az ikerpár pedig csak kettőt-kettőt.
-Én már nem kérek többet. -mondom félretolva a poharamat.
-Mersz vagy ruhát? -kérdezi Martinus. Mind belementünk. Csak nem lesz olyan vészes feladat.
-Várjatok, én csak fehérneműig megyek. -kötöm ki, mire a lányok mind kikötik ugyanezt. A fiúk kissé csalódottan, de belementek.
-Ki kérdez? -kérdezi Marcus.
-Aki megkérdezi. -mondja neki Ashton.
-Jó. Angi, mersz vagy ruhát? -kérdezi.
-Merek. -mondom. Így telt az este. Kb. Mindenkiről lekerült egy ruhadarab. Hajnali kettő fele már inkább lefeküdtünk.
-Holnap milyen másnaposak leszünk baszki. -mondom.
-Ja. -röhögnek a többiek.
-Mindegy, jóéjt. -mondom és befekszem Marcus ágyába.
-Most ne dúrj le innen Marcus! -mondom neki.
-Ajj jólvan. -fogja meg a kezem. Így aludtunk.Másnap/aznap reggel
-Jó reggelt. -lép be Jason. -lányok ti miért alszotok itt? Van saját szobátok. -mondja, majd felkapcsolja a villanyt. Először a szememet alig bírtam kinyitni, nemhogy visszamenni a szobába.
-Indulás ki! Most! -tapsol. Igyekeztem nem elküldeni az anyjába, mert megérezte volna a piaszagom. Meg amúgy is.Kikecmeregve Marcus mellől a lányok is csak az ágy tetején ücsörögtek, mind valami halottak.
-Mivan? Másnaposak vagytok, vagy mi? -kérdezi. Na erre senki sem mert megszólalni. Mivel a lebukás határán voltunk, így megszólaltam.
-Dehogy, csak olyan jól aludtunk. -mondom.
-Azt elhiszem. -mondja. -Na tűnés! -int az ajtó felé, mi pedig kiszállunk az ágyból. Marcus még szuszog mellettem. Óvatosan megsimítom karját, mire kinyitja lassan szemeit.
-Mmmmmm.. miaz? -kérdezi.
-El ne áruld magad. Próbálj kevésbé másnaposan kinézni. -mondom, de csak értelmetlenül néz rám, ezért visszaindulok a lányokkal a szobánkba.
-Én mentem fürdeni. -motyogja Vic, mire mind velementünk. Egy gyors zuhany után fogatmostam, és felöltöztem. Kilépve a gőzből felhívtam anyát, de ő Timeface-en visszahívott.
-Szia. -mondom neki.
-Jó reggelt. Hogy aludtál? -kérdezi.
-Jól. -vigyorogtam.
-Hallod merre van Anett? -kérdezi Marcus. -Ja bocsi nem láttam hogy telefonálsz. -szabadkozik.
-Semmi baj, anyukámmal beszélek. -mondom neki. -Most mondtam hogy milyen jól aludtam. -vigyorgok rá.
-Azt gondoltam. -ölel át.
-Ja anya, ő itt Marcus. -mondom neki.
-Hello. -köszön anya.
-Khmm. Hello. -int a telefonba.
-Megyek nem is zavarok. -mondja Marcus. -De Anett merre van? -kérdezi.
-A fürdőben. -mondom.
-Jaa. -mondja majd megáll az ajtó másik oldalán.
-Mondd, Angi, ő a barátod? -kérdezi.
-Neem, neeem, csak köszöntünk egymásnak tudod. -mondom elpirulva.
-Jó, csak mert rendes fiúnak tűnik. -vigyorog.
-Jajj anya! -mondom. -most mennem kell.
-Ahhaa.. rendben. Angi!
-Hm?
-Mi a neve?
-Marcus. -mondom.
-Ahhhhaaamm. Na jó, menj csak, na szia! -int vidáman és teszi le a telefont.
-Marcus odasétál hozzám.
-Miért mondtad neki a nevem? -kérdezi.
-Mert kérdezte.
-Azt hitte hogy járunk?
-Azt. De nem járunk. -mondom, mire Marcus elneveti magát, majd a fülembe súgja.
-Még.
A fürdő ajtaja kinyílik és kilépnek rajta a lányok.
-Anett, Martinus vár rád kint. -mondja Marcus.
-Ó, oké, köszi hogy szóltál. Angi jössz? -kérdezi.
-Aha. -mondom neki totál megsemmisülve. Marcusra pillantok aki mosolyogva figyel.
-Kint tala. -súgja nekem.
-Oké. -válaszolok. Valami nekem tetszik ebben a fiúban.
ESTÁS LEYENDO
Örök csapattársak🖇 |Marcus Gunnarsen ff.|
FanficEgy nyár, egy focicsapat, egy örök emlék ⚽️❤️ Ha érdekel Angi és Anett kalandos nyara Norvégiában, akkor kukkants bele!