Figyelem!
A történetben legtöbbször magyarul fogom írni, de a szereplők angolul beszélnek! Csak hogy ne legyen az egész angol, így lefordítom. A norvég szöveg pedig ugyanúgy norvégul lesz leírva. Puszy❤️🧡💛-Hányas a mezszámotok? -kérdi Faith.
-Nekem 4-es, Anginak 3-as. -mondja Anett.
-Értem. -válaszolja Faith. -Akkor felvesziteeek? -kérdi Rose.
-Persze. -mondjuk és előkeresve felvesszük. A lányok felé fordulva mosolygok, ők pedig a mezem vizslatják.
-Ez nagyon menő. -vigyorog Victoria, mire benyitnak. Mind odakapjuk a fejünket az ajtóhoz, amiben a fiúk álltak.-csak megnézzük a szobátokat. -közli a felkontyolt hajú szőke.
-Meg bemutatkozunk. -vigyorog a hasonló kinézetű gyerek. A lányokra nézek amolyan "most mivan?" Tekinettel, de csak intenek, hogy később elmondják.
-Na szóval. Mi lennénk Marcus and Martinus. -szól a felkontyolt hajú nagy vigyorral a fején.
-És pontosan melyikőtök kicsoda? -kérdi Anett.
-Ő itt Martinus. -mutat maga mellé.
-Ő pedig Marcus. -mutat ezek szerint Martinus Marcusra.
-Értem. -bólogatok kínomban.
-Hanyas a számotok? -jön oda Martinus és a vállunknál fogva megfordít minket.
-Szóval 3-as és 4-es. -hallok meg egy közelebbi hangot majd a derekamnál egy kezet egy gyűrűvel. Ez csak is Marcus. Neki van a kezén egy gyűrű.
-Ahhham. -fordulok meg és leszedem a kezét rólam. Hirtelen benyit Rebeka.
-Sziasztok. Fiúk ti mit kerestek itt? -kérdezi.
-Megismerjük a lányokat. -szól Martinus.
-O. Oké. Menjetek vegyétek át a mezeteket mert most erősítünk, aztán megyünk ebédelni. -mondja mire a fiúk kimentek.
-Elég hülye kérdés, de sportmelltartó van rajtatok? -kérdi Rebeka. -Csak azért hogyha melegetek van, akkor le tudjátok venni a felsőt. -folytatja.
-Igen. -mondjuk.
-Rajtatok? -fordul Victoriaék felé.
-Rajtam az van. -mondja Faith.
-Én átveszem. -mondja Rose.
-Várj én is jövök. -mondja Betty.
-Rajtam is az van. -mondja Victoria.
-Oké. Ha ti átvettétek gyertek a recepcióhoz ott gyülekezünk.
-Jó. -szólalnak meg Bettiék és elmennek a fürdőbe.
-Mi menjünk. -szól Victoria, mire elindultunk. Útközben megkérdeztük, hogy hogy szólítsuk, mert a Victoria elég hosszú név meg minden, de jófej volt, és mondta hogy hívjuk Vic-nek.Mikor mindenki meglett a recepción hirtelen Jason került oda mellénk.
-Ma adok nektek mezt, oké? -kérdezi.
-Oké. -mondom, majd a csapat után indultunk. Egy kis séta után megérkezünk egy nagy focipályán voltunk.
-Tegyétek le a vizeket és 15 kör futás. -mondja Jason mire elkezdtünk futni.
Megcsinálta mindenki, ezután ittunk majd erősítettünk. A fiúk nagyon akartak meccsezni.
-Jól van. Még belefér egy. Marcus te leszel az egyik csapatkapitány, a másik meg.. mondjuk, Levente. -mondja Jason. -Kezdj. -szól Levente.
-Oké. -mondja Marcus és elkezdte válogatni az embereket. Aztán csak egyszer megállapodott a tekintete rajtam.
-Angi. -mondja vigyorogva, én pedig sóhajtva odasétáltam. Levente észbekapott és gyorsan kiválasztotta Anettet. Ezután mi felvettünk egy kék megkülönböztetőt, és elindult volna a játék, de Marcus összehívott minket.
-Ti lesztek hátul, ti pedig jöttök majd támadni előre. -mondja. Meglepődtem, mert a "jöttök előre" dologban szerepeltem én is.
-Én is megyek előre?
-Miért ne. Kíváncsi vagyok hogy nyomod. -mosolyog. -Na hajrá! -tapsol és elmegy. Kezdődhet. Jason sípolt egyet, mire nekünk volt középkezdésünk. Marcus odalövi egy fiúnak, aki pedig nekem. Már jön a másik csapat, ezért kikerülöm egy csellel, és visszapasszolom Marcusnak. Megyünk előre jön a labda, de a másik csapat elveszi.
Megnyertük 3-2-re aminek Marcus nagyon örült.
-Szép voooolt. -ordít, amit nem nagyon értek. A lányokkal együtt sétálok.
-Olyan melegem van baszki, én ezt leveszem. -mondom, majd lekapom a pólóm.
-Ajjj nekem isss. -szól Vic, és ő is leveszi.
-Ti bolondok vagytok. -közli Faith röhögve.
-Csak melegünk van. -mondja Vic.
-Anett merre van? -kérdezem.
-Elöl beszélget Martinussal. -mondja Betty.
-Jaa értem. -röhögök. Hirtelen Marcus lép oda hozzám.
-Szép a kilátás. -vigyorog.
-Mit akarsz? -kérdezem unottan.
-Téged. -karol át.
-Hagyjál már. -dobom le a kezét a vállamról.
-Hát jó, akkor máshoz folyamodok. -veti le a pólóját. Ez hülye! Komolyan mondom.
-Most ezzel mit érsz el? -vonom fel a szemöldököm.
-Nem mindenki láthat Gunnarsen felsőtestet. -vigyorog.
-Akkor ez valami kiváltság? -kérdem.
-Mondhatni. Na tetszik? -simítja meg a hasát.
-Muszáj pont kettőnkre nyomulni a testvéreddel?
-Mért' ő mit csinál?
-A barátnőmmel beszélget. -bökök előre. -És fogadjunk, hogy ő nem veszi le a pólóját csak azért hogy "elkápráztasson"
-Igen? Na fogadjunk.
-Oké.
-Ha én nyerek akkor megcsókolsz, ha te nyersz megfoghatod a hasam.
-És ez nekem miért jó?
-Mert mindkét esetben jó dolgot csinálhatsz. -vigyorog.
-Nem fogom megfogni a hasad. Akkor ha befonhatom a hajad.
-Neem.
-Akkor nincs fogadás. -vigyorgok, majd elfordulok.
-Deee naaaaaa. -húz vissza.
-Na. Ha te nyersz akkor megcsókollak, ha én nyerek akkor befonom a hajad. Jó?
-Jó. -fogunk kezet.
-Hé Martinus! -kiált előre.
-Mi az?
-Vedd le a pólód, meg kell nyerjek egy fogadást.
-Mivan? Héé ez nem így működik. Martinus, ne vedd le. Légyszi. -kiáltok előre.
-De de. Tudod az mindent megold. -röhög Marcus.
-Ne csináld már. -röhögök.
-Ugylátom meg fogsz csókolni. -néz előre, és rámvigyorog.
YOU ARE READING
Örök csapattársak🖇 |Marcus Gunnarsen ff.|
FanfictionEgy nyár, egy focicsapat, egy örök emlék ⚽️❤️ Ha érdekel Angi és Anett kalandos nyara Norvégiában, akkor kukkants bele!